Köcce. Magammal hordozom is a számlát, hátha megtalálják a mocimat a rendőrök, mert akkor ott hagyok csapot-papot, és megyek érte. Utánna visszatérek a berugókar témára.
Jah, hogyha lemerül az akksid.... Az más tészta, akkor biztos hogy hiába rugdosnád a ditech-et. De ha van még benne annyi áram hogy az ECU magához térjen, és az elektromos AC tudjon még valamennyi nyomást csinálni, akkor beindul berúgókarral is.
Pók,szöcske,százlábú evést is hülyeségnek tartom mégis több millió ember eszi nap mint nap.
Sőt egyszer a minap délutáni punnyadásba rákapcsoltam a spektrumra.
Volt egy dokumentumfilm thaiföld gondjairól.Ott a Tuk-tukok annyira szennyezik a város levegőjét hogy már belefulladnak.Erre egy lelkes emberke mutogatja az utólagos inyektoros átlakítókészletet (ami ránézve egy az egyben ditech volt csak a hengerfej más)
Ami meg fogja oldani a gondot.
Én meg imádkoztam állandóan a Budaörsi úton az Aprilia-nál, hogy tegyünk fel egyet, mert futár vagyok, és mi van, ha lemerül az akksim.
Mindíg csak röhögtek rajtam, és magyarárták a működési elvet. Hiszek Neked, kár, hogy már nincs meg az enyim. Egyébként 1.8-literrel futárkodtam vele. De attól függetlenül hülyeségnek tartottam, hogy egy ötvenes motorba injektort szerelnek be.
Az esetek töbsége úgy van hogy feljön a csóka a fórummra hogy hali ditekkemm van puff durr nemmegy.Namost erről tudunk.A többi meg nem jön föl a fórumra hogy hali tök jó megy a motorom mit baxxak el rajta hogy tudjak kérdezni.
A nagyon érdekes ami engem meghökkentett hogy kocsiknál az adott márka szerelőcsákója sosem ajánlja az ő márkájukat mert az szar sokat kell szerelni.
Bazz mondom jó hogy hisz az ő szervizükben dolgozol.
Jóhogy nem már John Deer t ajánlod mert azzal még nem találkoztál a műhelyben.
(megjegyzem fasza amcsi traktormárka)
Én a régi fekvőhengeres minarelli-re esküszöm igazából. 1998-as a scarabeóm, megy is 100-felett, de szinte minden malossi benne. A kihajtás óta van végsebessége, és az óriási kuplung óta. Most lefeküdt az elektrónika, ezért egy szintén minarelli, de álló hengeres BWS-el dolizom. Csak kis gázzal szabad indulni azzal is.
azon kívül hogy sokba kerül karbantartani inkább az a baja hogy gyakorlatilag használhatatlan a folyamatos és kiszámíthatatlan meghibásodások miatt. akkor jó ha van mellette egy amolyan pót-motor vagy autó és tudod használni ha a ditech bedöglene és persze van lóvéd megjavítani. :D
Na ez igaz. Mondjuk nekem azt mondták az SR50-re is, hogy ne égessem magam vele. Nem érzem hogy égés lenne, mobilabb vagyok mint autóval, és az én igényeimet teljesen kielégíti. Nagymotort akartam venni, de azzal ugyanott lennék mint autóval. Akkor meg minek.
Szerelő vagy?
Sőt egyszer a minap délutáni punnyadásba rákapcsoltam a spektrumra.
Volt egy dokumentumfilm thaiföld gondjairól.Ott a Tuk-tukok annyira szennyezik a város levegőjét hogy már belefulladnak.Erre egy lelkes emberke mutogatja az utólagos inyektoros átlakítókészletet (ami ránézve egy az egyben ditech volt csak a hengerfej más)
Ami meg fogja oldani a gondot.
Mindíg csak röhögtek rajtam, és magyarárták a működési elvet. Hiszek Neked, kár, hogy már nincs meg az enyim. Egyébként 1.8-literrel futárkodtam vele. De attól függetlenül hülyeségnek tartottam, hogy egy ötvenes motorba injektort szerelnek be.
A nagyon érdekes ami engem meghökkentett hogy kocsiknál az adott márka szerelőcsákója sosem ajánlja az ő márkájukat mert az szar sokat kell szerelni.
Bazz mondom jó hogy hisz az ő szervizükben dolgozol.
Jóhogy nem már John Deer t ajánlod mert azzal még nem találkoztál a műhelyben.
(megjegyzem fasza amcsi traktormárka)