kösz karbis ahogy a képen látszik VAN BERUGÓKARJA is már csak onnan meglehet állapítani ebben az esetben én is a malossit nézegettem 18 ezer körül van de a tuning az majd csak télen, tavasszal lesz csak azért a pénzt úgy gyűjtsem addig, ugyebár egy YASUNI kipszi is ott van 40 ezernél
de inkább a lámpája érdekelne a tuning az még ráér ahoz kell tőke is
na mármost. kezdjük rögtön azzal, hogy ha SR 50 Factory, akkor az injektoros. De mint mondod a tied karbis, így az nem factory hanem SR 50 R. konkrétan típust nem tudok mondani de a Malossi jó márka a multivar-t szokták használni de nem tudom pontosan hogy jó e bele.
Azért írok mert a véleményetek -re lennék kiváncsi.
van egy APRILI SR 50 FACTORY-m (2007)-es karbis vizhűtéses sport légszűrő meg egy gianelli silencer kipszi rajta (piros az ülés googleben ha rákeresel) használtan vettem.
szeretnék rá venni egy YASUNI kipugogót + egy variátort
na most variátor-t kb 20 ezer Ft-ig többért nem.
ha tudnátok mondani variátor fajtákat amik jók ehez a mocihoz azt megköszönném vagy esetleg valami más fajta kipufogót ami jobb
CSAK ANNYIT AKAROK TUNINGOLNI RAJTA HOGY NE FOGYASSZON TÖBBET. mongyuk ha tő gázzal megyek akkor többet fogyaszt de rendesen 60 körül ugyananyi legyen a fogyasztása mint rendesen
MOST 95-100 km/h -ra képes ahogy olvastam a variátor még rátesz 5-10-et várom az ötleteket meik a jobb?..
JA ÉS AMI MÉG FONTOS UGYE EZEKNEK AZ ÚJ MOCIKNAK CSAK AZ EGYIK LÁMPÁJUK ÉG ELŐL. MEGLEHETNE OLDANI HOGY MIND A 2- VILÁGÍTSON? köszi előre is aki tudna segíteni ebbe.
ezt már írtam egy másik topikhoz az 50-es tunighoz de azért az sr-50hez is ideírom hátha itt is van pár jó ötlet
Hát igen a Malossi az tapad, az biztos nekem melegen olyat csínált, hogy feltapad vmelyik tárcsára(első, v hátsó) és nem tudtam gyorsítani vele most visszatettük a gyári szíjat, és most nagyon jó:D (yamaha szíj) csak hát mivel ez csak 15mm széles ezért nincs akkora vége vele mint a malóval
Maló: 90-95km/h Gyári: 80-85 km/h
Kösz srácok a hozzászólást az Athena szíj ügyében. Amit adtak anno 1 hónapja, gagyi RMS szíjat, na az nem való semmire. Tisztára műanyag az egész. Ami benne volt Yamaha szíj, az sokkal jobban érezhető volt, hogy inkább gumis jellegű a tapintása. Az RMS meg olyan, mint ha műanyag lenne. Az RMS-sel az volt a baj, hogy a hátsó variátornál egyszerűen berántotta a szíjerő a tárcsák közé és befulladt. Na ez egy gyors indulásnál nem igazán előnyös, meg egyébként sem. Akkor működött, ha már mentem vele 1-2 km-t (bemelegedett). Egyenlőre kipróbálom az Athenát, aztán ha végleg KO. az egész, akkor rendelek neten egy Malossit.
Sziasztok! Néhány dologra lenne szükségem a mocimhoz ('97-es SR 50 körlámpás). Ha valakinek van eladó 2csavaros átlátszó (fehér) első indexbúra (jobb és bal), sárga izzó, kipufogó (elég a vég is ha van), sisaktartó zár, valamint a kormány alatti takaró műanyag, akkor vevő vagyok rá (persze valami jó áron). Köszönöm!
hát így már x aktásabb a dolog...én is szoktam mosni,de nem szokott vele gond lenni...mondjuk az elektromos részeit csak óvatosan,jobb a békesség.ha nem kormolja a gyertyát viszont durrog akkor lehet tényleg beázott,esetleg a gázállásszenzornál...a többi durrogós esetben mikor kevés a levegő neki,vagy elromlik a hőgomba ott fekete szokott lenni a gyertya
Nem azt javasolta, hogy meg kell fúrni hanem muszáj volt. A csapszeg darabjai a dugó tetejébe voltak belefúródva és szar*rá vágta a hengerfalamat. Kompresszornak elvolt repedve a munka hengere. Főtengelycsapágy csereAztán stb..stb..
És mikor összerakta jól ment, szép hangja volt csak mosás utána szétment.
Kompresszor is cserélve volt. Vadi új NGK gyertya van benne, de a szerelő rakott bele másikat is próbaként. Szval mi lehet a probléma?Valahol beázott volna a mosás közbe és amiatt van ez a probléma?
gondolom azért vitted szerelőhöz mert előtte is baja volt,aki természetesen azt javasolta,hogy meg kell fúratni,új dugattyú stb...
mindig ezt mondják és lesz egy szuper bejáratós motorod,ami ugyanolyan xar mint előtte volt,csak ráköltöttél legalább 20-25ezret...
általában,ha elkezd durrogni pöfögni röfögni ,hajlamos a gyertyát hazavágni.Szóval valószínűleg az is cserés lesz.dobjál bele egy championt az tovább bírja mint az ngk.kb olyan kiadású a géped mint az enyém,csak a szín más.Javallott lenne megnézned a kompresszort gondolom 20e fölött van benne az órában,hacsak nem esett a visszapörgető dílerek áldozatául Általában majdnem mindennapos téma a kompresszor nyomásmérése max 1-3oldalt visszaolvasol szépen leírta Zoli pár nappal (kb harmincadjára )ezelőtt,hogyan kell csinálni.
Köszi szépen a válaszokat kb egy árban lehet szerezni az ngk -t meg a championt is sztem a champion lesz a befutó. Off :Mindjárt kezdődik a motogp szabadedzés
Hali!
Ma a szerelőm összerakta a mocit (volt egy dugó,csapszeg stb...hengerfúrása) aztán beindította és nagyon faxán járt. Utána lemosta és mire mentem a mociért nem akart rendesen menni. Darált meg minden, és mikor még összerakta csak alapjáraton ment ha meg gázt húzott leállt. Végül ment egy 60 körül de kb 30-40ig darált és csak csutka gázzal volt hajlandó elindulni.
Valahol vizet kapott?De az csak kiszáradt volna 3-4 óra alatt, főleg h be is volt indítva és napon volt.
Szerintetek mi lehet a baj?
Előre is köszi!
Üdv.: Janó
Namost egy kis javítés.Az IE50 az a morinis gyári kódban.A IE361-a z inyektoros pigi és a C364 a sima karbis pigi.
Standardba Chamoion RN1c ami köll az IE50 be a PPR8e az IE 361 be az RG6YC/YCA esetleg a NGK ZMR7AP, CR8EKB,Cr7EKB.
Ezt írja a biblia.
Hali!
Keresek Old sr 50 et lehetőleg jo áll. ban, esztétika nem annyira fontos.
Max 80 ezer ig.
érdeklődni:juveghost@freemail.hu
Képpel együtt várom az ajánlatokat!
Köszi
de inkább a lámpája érdekelne a tuning az még ráér ahoz kell tőke is