Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pontosan. Ha NGK-n belül akarunk maradni és a CPR nem jó akkor van 1.5-szer annyiért NGK R ZMR7AP (amit a gyár javasol használati szerint) vagy amit még a használati felhoz az a CR8EKB / CR7EKB

Illetve CHAMPION RG6YCA/
RG6YC

Persze ez az R Factory-é, de gondolom akkor jó a régiekbe is.
Nem tudom jól méri vagy nem! Amit leírtál azt még nem próbáltam! gyertya hézag jó!
látod erre nem gondoltam. de ha nagyon akarom bele tudom tenni...kis (?) átalakítással...
SDTV befecskendezőrendszer van benne.4 pillangószeleppel.
Naná hogy tuggya mit hova és mennyit.
Bír igen, amennyiben a benzin-levegő arány pontosan be van állítva.
Ácsi, a CPR helyett nem jó a BPR, mert egyik 10mm, a másik 12 mm. Nem megy be a helyére...
A hűtővíz mutatód jól méri a vízhőmérsékletet? Esetleg megpróbálhatod azt hogy lehúzod a hőgombáról a csatlakozót, és rákötsz a csatira egy 260 ohm-os ellenállást. Ez azt eredményezi hogy a motor azt hiszi hogy elérted az üzemi hőmérsékletet, és kevesebb benzint adagol, valamint a mutató beáll kb középre. Ha ezek után már nem köpi a gyertyát, akkor sz...r a hőgombád. Ezzel a megoldással hidegben nehezebben fog indulni a gép, tehát ne tekintsd állandó megoldásnak.
Mondjuk 12000 et siman bir a 2 es nem kicsit van most sem nyuzva.
a gyári a NGK R CPR8-E, ajánl még mást is a NGK R BPR8HS-t, talán érdemes kipróbálni. gyertya hézag jó?
Ezek a kis méretű gyertyák annyira sza...ok, hogy nekem amiatt is beköpte hogy egy fél(!) fordulattal jobban ki volt csavarva az alapjárati keverékszabályzó csavar. Ditech-nél ne keress ilyen csavart, csak példaként mondtam...
Sorry mindenkitől, Szere28 Érden lakik!
Ha elba....a (kormozza) a gyertyát, az a túl sok benzintől, vagy a túl kevés levegőtől van. A kompresszort mérted is, vagy csak felújítottad?
Ez tökre igaz! De béna vagyok, de azért igaz, amit írtam.
Ngk cpr8e ......ami gyárilag belevaló!
Simán. Pedig ez is egy lehetőség.
Én mielőtt bármit is megveszek, annak alaposan utánaolvasok. És bizony nem vagyok rest többszáz (!) oldalt, és véleményt elolvasni a témával kapcsolatban.
Kössz az infót! Holnap utánna nézek amúgy már leellenőríztem de hátha mégis..........................
persze, ha meg azt mondom hogy adja el vagy alakítsa át akkor meg lehurrognak...
Test kábel tud érdekeseket művelni!
Kérdezzétek meg Conait báttyátokat !
Nézd át a kábeleket mert lehet hogy télleg csak kontakt hiba.
De amugy meg mit zavar ha meg a motor gond nélkül?
milyen gyertya van benne?
Ditech.... Hát de miért vesztek ditech-et?
figyi szerintem néz körül hogy minden kábel a helyén van-e mert egyik ismerősömnek is ugyan ez volt és egy test kábel nem volt a helyén
50-es fel van fullra újítva a blokk 25 km mentem vele addig ment normálisan és egyik napról a másikra jött ez a jelenség amit leírtam! Én valami elektromos hibára gyanakszom mivel a blokk mondhatni hogy új! Az meg jah szervíz...................
akkor az szervizgyanús...50es henger van benne?
Kompresszor ki van cserélve, henger felfúrva új dugó, főtengelycsapágyak újak! Blokk fullra felujjítva!