Pontosan. Ha NGK-n belül akarunk maradni és a CPR nem jó akkor van 1.5-szer annyiért NGK R ZMR7AP (amit a gyár javasol használati szerint) vagy amit még a használati felhoz az a CR8EKB / CR7EKB
Illetve CHAMPION RG6YCA/
RG6YC
Persze ez az R Factory-é, de gondolom akkor jó a régiekbe is.
A hűtővíz mutatód jól méri a vízhőmérsékletet? Esetleg megpróbálhatod azt hogy lehúzod a hőgombáról a csatlakozót, és rákötsz a csatira egy 260 ohm-os ellenállást. Ez azt eredményezi hogy a motor azt hiszi hogy elérted az üzemi hőmérsékletet, és kevesebb benzint adagol, valamint a mutató beáll kb középre. Ha ezek után már nem köpi a gyertyát, akkor sz...r a hőgombád. Ezzel a megoldással hidegben nehezebben fog indulni a gép, tehát ne tekintsd állandó megoldásnak.
Ezek a kis méretű gyertyák annyira sza...ok, hogy nekem amiatt is beköpte hogy egy fél(!) fordulattal jobban ki volt csavarva az alapjárati keverékszabályzó csavar. Ditech-nél ne keress ilyen csavart, csak példaként mondtam...
Én mielőtt bármit is megveszek, annak alaposan utánaolvasok. És bizony nem vagyok rest többszáz (!) oldalt, és véleményt elolvasni a témával kapcsolatban.
Test kábel tud érdekeseket művelni!
Kérdezzétek meg Conait báttyátokat !
Nézd át a kábeleket mert lehet hogy télleg csak kontakt hiba.
De amugy meg mit zavar ha meg a motor gond nélkül?
50-es fel van fullra újítva a blokk 25 km mentem vele addig ment normálisan és egyik napról a másikra jött ez a jelenség amit leírtam! Én valami elektromos hibára gyanakszom mivel a blokk mondhatni hogy új! Az meg jah szervíz...................
Illetve CHAMPION RG6YCA/
RG6YC
Persze ez az R Factory-é, de gondolom akkor jó a régiekbe is.