olyan 30km/h-ig gyorsul aztán 60-tól megint,de közte alig érzem h gyorsulna
csak húzom a gázt és mintha hiába húznám
de mondom ez akkor jelentkezik mikor felmelegszik
Hello! Ledekröl érdeklődnék egy kicsit,mert egy haverommal egyik este összeültünk egy kicsit sörözgetni és arra gondoltunk hogy ugyebár mindkettőnknek sr50 van mégpedig 2004 esek ( 2 körlámpás) és arra gondoltunk hogy körbek éne rakni az izzókat kék vagy piros leddel,de még nem tudjuk hogy ezt hol is lehet beszerezni.Mármint a ledeket körülbelül akkora méretre gondoltunk mint amiket a bicikli lámpákba tesznek(abba a villogó izékbe,általába piros) A segitséget előre is köszönjük.
Úgy néz ki, hogy talált egyet Szabi. Most megy érte.
Azt mondta, hogy Scarabeoba volt, de jó lesz ebbe is mert morini mind a kettő.
És most várok. Mondta, hogy majd hív ha megy a vas .
a gyertya csere nem az, hogyha nem segít, én azt szoktam mondani hogy van egy plusz működő gyertyád. előbb-utóbb úgyis kell. ez az érezhetően ez mit takar pontosan?
:)
Már csak egy kompresszor kéne és menne. Tegnap vittünk egyet (ami haveromé volt) de abba meg van 2 mélyedés is a hengerébe.
Újjonan meg kicsit húzos.
Pedig nem így kellene lennie. Ez azért lehet, mert hidegen dúsabb keveréket kap és így optimálisabb, de normális esetben melegen nagyobb kompresszióval, jó beállításokkal őzbarna gyertyaszínnel kellene, hogy legjobban menjen a motor. Azért hőmérséklet függvénye is. 20 fok körül esőben úgy ment régen a motor mint a mérgezett egér. 35 fokban meg már érezhető volt a különbség.
Heló!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy valakinek nincs elfekvőben egy kompresszora Aprilia SR 50 Ditech Morini blokkos mocihoz?
Ha van ide irhattok:pentiumbt@gmail.com
Sűrgős lenne mert az enyémnek elvan repedve a hengere
Előre is köszi!
Üdv.:Janó
hello mindenkinek
van 1 aprilia sr 50-es robogom
olyan problémám van hogy ha bemelegszik a motor akkor nem húz úgy a gép mint hidegen
mitől lehet ez?
várom a segítő hozzászolásokat
üdv.
Én most járok C kat (jogsi) tanfolyamra ott mondta a csóka, hogy tulajdonképpen a katalizátor miatt kell, mert a kataliz. oxigénnel dolgozik, hiszen bizonyos gázokat oxidál és pont ezért kell figyelnie. Alap esetben erre találták ki. Persze az más kérdés, hogy segítségével optimalizálni lehet az égést és a benzin-levegő keverési arányát. De arra meg ott van a légtömegmérő (persze, hogy di-tecben van-e ilyen nem tudom) meg fojtószelepállás jeladó meg társai.
24k-s szervíz után marad megint kettő.Ránézésre tök hibátlan őzbarna.CR8E.Totál ugyanaz mint a ditekkben.Van értelme a kicsinek.PL belefér a hengerfejbe ha sok vacaknak kell helyet biztosítani.
A champion bizonyos hibát jobban tolerál.Franc tudja mit nekem az eredmény számított.Máig van egy marék NGK-m de champion 2 ha elment és nem prüszkölt.Ennyi.
Én úgy tudom hogy nem a katalizátor miatt van benne. Azért van benne, hogy tudja a motorvezérlő hogy szegény, vagy gazdag a keverék. Persze ez a katalizátornak is lényeges, mert ha teleköpködné benzinnel, akkor nagy durr lenne a vége.
Teljesen felesleges leváltani a CPR8E-t más típusra, mert nem ott van a gond. Felesleges beletenni az 1000 pólusú gyertyákat is, mert a sima cdi gyújtás nem ad akkora feszültséget hogy az összes szikraköz szikrázzon. A legkisebb hézagon fog mindig átütni. Aki nem hiszi próbálja ki. Persze más a helyzet ha MSD gyújtásod van, mert az még a nagyfeszkábelt is elrágja.
Lambda szonda egyébként nem csak a katalizátor miatt kell a kocsikba? Csak mert a katalizátornak kell oxigén és ezt mérik a lambda szondával. Di-techben nincs katalizátor így nincs is szüksége arra, hogy vizsgálja mennyi oxigén van a kipu füstben. Vagy már szerepe is van a lambdának?
csak húzom a gázt és mintha hiába húznám
de mondom ez akkor jelentkezik mikor felmelegszik