Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello mindenki ! Az a helyzet hogy bejártam a városban az összes motros és autós boltot, de nem találok az Sr factoryhoz rendes benzincsövet , ugye a benzinszűrőhöz 3 cső csatlakozik 2 vastag és 1 vékony. A vékonyat ami kb 6 mm átmérőjű be lehet szerezni könnyen ,de a vastagabbat ami kb 16 mm szinte sehonnan (max megrendeled gyártól ugy 6 ezer db ja egy gumicsőért köszi )
Próbáltam már bontókat is de senki nem tud ilyet ugye a 2 vastagabbról van szó. Mellékelek képet a szűrőről azon látszik h miről lenne szó.Ha valaki tudna segíteni azt nagyon megköszönném
Köszi, megnéztem.
2400-ért van Veszprémben, sajna mire ideér már nem éri meg.
Vaterán láttam 2200-ért.
ja.. minden gariban ment, kötözködés nélkül.

más...

Kéne Castrol Power 1 Racing 2T 2830 Ft-nál tud valaki olcsóbban?
Szerviz beszámoló (Dunakeszi)

Ismét szervizbe volt a robi, másfél hónapja megállapították, hogy nem jó a termosztát, az alkatrészt ennyi ideig tartott a gyártól beszerezni, ez mondjuk nem nagyon tetszett.

Viszont volt egy másik problémám, hogy hidegen és melegen indulás után kb. 1 percig olyan mintha kihagyna a gyújtás, ha visszaengedem a gázt és újat húzok, akkor újra megy. Ezt egy levegő injector fej cserével oldották meg.

Most úgy néz ki minden rendben. Összességében a szervizzel elégedett vagyok, de nem tetszett a hosszú várakozás.
nem
áhhh kinter megelőztél egy kevéssel. Mikor elkezdtem írni még nem volt ott a hozzászólásod Látom nagyjából egy vonalon gondolkozunk
Egyébként nem kell lehurrogni, mert előfordulhat benzinesnél is öngyulladás ami leállíthatatlansághoz vezet. Többek között ahogy írta egy nagyobb kompressziójú motorba kisebb oktánszámú benzin tankolsz. Ő amit kúton látott 85-öt az E85 így az más, de régen (nagyon régen) valóban lehetett kapni 85-ös oktánszámú benzint aminek nincs olyan nyomás tűrése, mint a mostaniaknak és valóban lehet öngyulladás. Sőt rossz hőértékű gyertya miatt lehet akár mostani benzinnel is, ha felizzik a gyertya a benzin lobbanási hőmérsékletére. Persze ilyenkor soha nem állítja, le a gyújtáskapcsoló, nem csak néha leállít néha nem. Ilyenkor csak kaja elvétellel lehet leállítani pont, mint a dízelt.
A jelenség valóban létezik, és öngyulladásnak hívják. Okozhatja pl. a túl kis oktánszámú üzemanyag, mert a kompresszió miatt még a szikra előtt önmagától belobban. Továbbá a túl nagy kompresszió miatt is lehet (széria motornál kizárt), és okozhatja az is ha a hengerfej túlzottan el van kormolódva. A korom felizzik és magától belobbantja a benzint. Esetleg okozhatja az is ha a motor erősen túlmelegedett. Hiába veszed le a gyújtást, a motor tovább jár, sőt egyre nagyobb fordulaton.
dízel robogó?
Hallod,ha szédülsz,ne írogass,hanem fordulj orvoshoz.Vagy a betonhoz folyamatosan szoktasd magad....már bocs.....
EZ elvileg sr-be való igaz ára is van, de legalább az üléshez is van zár és nem kell két külön kulcs mindkettőhöz.
ezt én sem értem!
hát nekem az adattáblán van rajta!
köszke:)
Akk jol gondoltam h kukás a gyujt.kapcs:)
És kb mennyibe fájhat egy fasza használt?
Viszont akkor a Factory meghízott, mert annak a menetkész súlya 108 kiló amiből ha kivonjuk a folyadékokat akkor is marad 100 kg körül.
Arra én is Biztos fürge jószág lehet ilyen tömeggel

De tényleg ez hogy jött ki?
Arra azért befizetnék.
A "régi" ditech üres súlya (Dry weight): 90 kg

http://www.speed-sports.com/mo...
Az én sr em adattábla szerint 349 Kg
Sziasztok!
Lenne egy olyan ,hogy gondoltam egy kis optikai tuningra és amikor kiszedtem az elsősámpát ( 2004-es 2 körlámpás) a lámpabúra bevan ragasztva valamilyen fekete ragasztóval,és hogyha levágom róla akkor elég lesz majd sima 1000 ft-os szilikonragasztóval beragasztani vagy valamilyen speciális ragasztó kell rá?
Nem akarok belepof, de ha öngyulladástól nem áll le akkor folyamatosan pörög is felfele és nem csak úgy jár a motor és akkor soha nem állítja le a gyújtáskapcsoló. Szerintem itt tényleg a gyújtáskapcsoló lesz a bűnös egyszerű érintkezési hibával. Vaterán szét kell nézni hátha van bontott cucc ami működik.
Sufnituning.