Hello!
Aprilia sr di-tech motoromnál egy olyan probléma jelentkezett hogy, elindul de nem veszi a fordulatot,dadog, ha mégis felpörögne véletlenül akkor a kipufogó is durrog valamikor, az új gyertya első indítás után már félreüti a szikrát...tehát a gyertyákat is megöli! Mi lehet a baja?
Ahogy Zoli írtam. Egyenlőre gyufa a zsebbe, de előtte gyertyacserével kezdj. Majd utána többit amit Zoli írt. (biztonsági okokból már lehet vásárolni +5l benzint a biztos elégés érdekében nehogy kevés legyen a tank ha majd meggyújtod)
Lejjebb irtak.Gyufa a tankba.
Amugy az unos untalan szajkozott mantra.
Kompresszornyomas ellenorzes,inyektor engedesi nyomas ellenorzes,hogomba ellenallas ellenorzes,gyertyacsere.Ha mindez jo GO szerelo.
Köszi a választ!
Szerintem értem. ugye ezt berugókarral is meg lehet csinálni? (önindítót sajnálom) De ha unatkozol akkor megfigyelném ezt a műveletet.
Hali mindenkinek! Van egy Morinis aprilia ditechem! Problémája most jelentkezett nem rég! Nehezebben indul és dadog,nagynehezen tudom csak felpörgetni de álltalában le is áll! A kipu nagyon hamar felmelegszik!Régebben is volt ilyen baja de nem ennyire ! Akkor elmúlt! Most nem nagyon akar! Mitől lehet? Ha odahúzom neki a gázt,leáll és durrog a kipu!
Így van, ha világít a féklámpa akkor jó a kapcsoló. Amúgy a kapcsolón lehet állítani is hogy hol kezdjen világítani, mert menetes a szára. Volt olyan hogy ahogy járt a motor úgy vibrált a féklámpa.
Az nem lehet, hogy a bal fékkar mikrokapcsolója rossz? Ezt egy sima ellenállásmérővel ki tudod mérni. Ha futsz, közben rázkódik a motor és így néha kontaktust teremt a kapcsoló.
Neked is Szere28-at ajánlom, jó szerelő lehet, bár én szereltettem vele soha, mert SteelCity-ben lakom. Szerintem vágja a témát, a Leonardosoknak már sokat segített.
Aprilia sr di-tech motoromnál egy olyan probléma jelentkezett hogy, elindul de nem veszi a fordulatot,dadog, ha mégis felpörögne véletlenül akkor a kipufogó is durrog valamikor, az új gyertya első indítás után már félreüti a szikrát...tehát a gyertyákat is megöli! Mi lehet a baja?
Amugy az unos untalan szajkozott mantra.
Kompresszornyomas ellenorzes,inyektor engedesi nyomas ellenorzes,hogomba ellenallas ellenorzes,gyertyacsere.Ha mindez jo GO szerelo.
Szerintem értem. ugye ezt berugókarral is meg lehet csinálni? (önindítót sajnálom) De ha unatkozol akkor megfigyelném ezt a műveletet.
a 20.sec fele,mikor elindul van valami csörrenő hang...
Esetleg szereljük át karbisra akkor jó lesz a féklámpa kapcsoló is biztos