Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor te már túl vagy a gyertyacserén, jöhet a kompresszor, majd a henger.,
Nekem is pont így índult. Csörren egyet mikor beindul. Nem gond.
Hello!
Aprilia sr di-tech motoromnál egy olyan probléma jelentkezett hogy, elindul de nem veszi a fordulatot,dadog, ha mégis felpörögne véletlenül akkor a kipufogó is durrog valamikor, az új gyertya első indítás után már félreüti a szikrát...tehát a gyertyákat is megöli! Mi lehet a baja?
Ahogy Zoli írtam. Egyenlőre gyufa a zsebbe, de előtte gyertyacserével kezdj. Majd utána többit amit Zoli írt. (biztonsági okokból már lehet vásárolni +5l benzint a biztos elégés érdekében nehogy kevés legyen a tank ha majd meggyújtod)
Lejjebb irtak.Gyufa a tankba.
Amugy az unos untalan szajkozott mantra.
Kompresszornyomas ellenorzes,inyektor engedesi nyomas ellenorzes,hogomba ellenallas ellenorzes,gyertyacsere.Ha mindez jo GO szerelo.
Szvsz.: A furcsa hang = Túl sokáig hagyod rajta az önindítón a kezed
berugókar nincs ditech-en
Köszi a választ!
Szerintem értem. ugye ezt berugókarral is meg lehet csinálni? (önindítót sajnálom) De ha unatkozol akkor megfigyelném ezt a műveletet.
ez egy jobb oldali indítás! :)

a 20.sec fele,mikor elindul van valami csörrenő hang...
Hali mindenkinek! Van egy Morinis aprilia ditechem! Problémája most jelentkezett nem rég! Nehezebben indul és dadog,nagynehezen tudom csak felpörgetni de álltalában le is áll! A kipu nagyon hamar felmelegszik!Régebben is volt ilyen baja de nem ennyire ! Akkor elmúlt! Most nem nagyon akar! Mitől lehet? Ha odahúzom neki a gázt,leáll és durrog a kipu!
Úgy látom nem csak nekem ártott meg a meleg. Kedves motoros/fórum társak is szenvednek tőle. Egyre jobb ötletek jönnek.

Esetleg szereljük át karbisra akkor jó lesz a féklámpa kapcsoló is biztos
Ha meg végleg meguntad, akkor egy szál gyufa a tankba....
Mostmár próbáld meg használni a másikat ha meguntad tologatni....
a féklámpám hibátlan!:) akkor kitiszítjuk
Így van, ha világít a féklámpa akkor jó a kapcsoló. Amúgy a kapcsolón lehet állítani is hogy hol kezdjen világítani, mert menetes a szára. Volt olyan hogy ahogy járt a motor úgy vibrált a féklámpa.
Nem kell kimérni semmit.Vagy világit a féklámpa,vagy nem....Vagy néha igen,akkor WD40,vagy csere.
En is ilyemire gondolok!
Az nem lehet, hogy a bal fékkar mikrokapcsolója rossz? Ezt egy sima ellenállásmérővel ki tudod mérni. Ha futsz, közben rázkódik a motor és így néha kontaktust teremt a kapcsoló.
Neked is Szere28-at ajánlom, jó szerelő lehet, bár én szereltettem vele soha, mert SteelCity-ben lakom. Szerintem vágja a témát, a Leonardosoknak már sokat segített.
Az indexen, az Aprilia Leonardo fórumon keresd Szere28-at.
A jobbal pocre indul a ballal motor mozgatas mellet indul...7vegen hazamegyek par orara. Szetszedi a szerelo es megmezni.
Akkor nem lehet a jobbal indítani? Inkább ha a bal szarakodik... Utána ha találsz egy kis wd40-et akkor lehet megoldja problémát.
értem! hát...pedig a ball karral csak úgy tudok elindulni ha mozog a motor és úgy húzom be a kart...:/
én még ara is gondoltam hogy van két darab led sor kapcsolva az aksira és az nem zavarhatót be vagy hasonló?