Persze.Egy buzi szervízes gondolt egyet és rádugta a malossi elektronikámat egy pigis gépre.Ettől bezakkant és a morinisen is kezdte keresni a levegő nyomás szenzort.Csak a kis buta nem tudta hogy a morinin sosem volt.
Az általános hogy ohne karbantartással bontókból legózással idekerült szeméthegyek futnak az utakon olyan itthoni szervíztatudással amivel még kaktuszt sem bíznék rájuk termeszteni.
Na ez kombinálódik a bonyolult konstrukcióval és a latinos káosszal.
Természetes a katasztrófa.
De azért kiváncsi lennék egy hivatalos eladási számra naggyából európai viszonylatban.
nekem lee egy olyan kérdésem hogy ditech az apriliám és hogy van rajta egy injektor lámpa a kilométer óra alatt és az nekem menet közbe néha bekapcsol és el alszik de az össze vissza. Miért lehet ?
Volt már rá példa hogy az aprilia szerviz csapata is kevésnek bizonyult. Egy ditech azért még mindig tud érdekes dolgokat művelni. De ne félj, Te sem maradsz ki a jóból!
nekem mesélhetitek hogy mi az a kuplunkharabg vagy mi :D
a yamaha-s csapatot jól ismerjük, a kocsit(peugeot) is oda visszük szervízbe(együtt van az opel-chevi-yamaha)...ugyhoyg nem fognak sztem elküldeni! holnap próbálkozok az indítgatással,lehet vidizek is hogy lássátok!
Nekem 4000 felett nyit a kuplung. Nem hinném, hogy másnál alacsonyabban nyitna szóval igazad van indítózásra nem nyílik ki. Mindenesetre érdekes szerkezet lehet
Csak egy tipp. Nem lehet hogy azért indul neki tolásra jobban, mert mikor tolja, közben indítózik is, és ugye mikor az önindító tekeri, akkor előfordulhat hogy a kuplung kicsit szétnyílik és a forgó kuplungharang rásegít? Remélem érthető az agymenésem.
És akkor mi van ha tolod egy picit, majd megállsz és úgy indítod? Ha vársz egy picit nem ülsz rá hanem indítod akkor nem indul? Akkor is kontakt hiba lesz. Mozog a szekér lesz kontakt. Szerintem.
Az a baj, hogy ha még hidegindítóval indul is akkor ott lehet a szívató. (mondjuk nem ditech esetében). Tehát lehet jó kompresszió ha szar szívató. Melegen meg túldúsul a keverék és azért áll le. A gyertyakép sok mindent elárulna.
de csak tolással indul...már 30x megpróbáltam és tolással egyből elindul! gyerty színe ilyeneket ne kérdezz...egyrész nem értek hozzá,másrészt lenn vagyok balcsin,semmi csavarhúzóval! 2 hát múlva megyek haza...ha minden igaz robogóval :)
kaposváron csak yamaha van(a nagyobb márkák közül) talán ott tudnak vele valamit kezdeni!
A viccet félretéve, megnézném van-e egyáltalán szikra. Elképzelhető mikor nem ülsz rajta akkor van kontakt mikor rajta ülsz és indítózol akkor nincs. A gyertyapipát sassantsd meg. Ilyen nincs, hogy tolom és utána beindul.
Na ez kombinálódik a bonyolult konstrukcióval és a latinos káosszal.
Természetes a katasztrófa.
De azért kiváncsi lennék egy hivatalos eladási számra naggyából európai viszonylatban.
a yamaha-s csapatot jól ismerjük, a kocsit(peugeot) is oda visszük szervízbe(együtt van az opel-chevi-yamaha)...ugyhoyg nem fognak sztem elküldeni! holnap próbálkozok az indítgatással,lehet vidizek is hogy lássátok!
kaposváron csak yamaha van(a nagyobb márkák közül) talán ott tudnak vele valamit kezdeni!
A viccet félretéve, megnézném van-e egyáltalán szikra. Elképzelhető mikor nem ülsz rajta akkor van kontakt mikor rajta ülsz és indítózol akkor nincs. A gyertyapipát sassantsd meg. Ilyen nincs, hogy tolom és utána beindul.