Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Persze.Egy buzi szervízes gondolt egyet és rádugta a malossi elektronikámat egy pigis gépre.Ettől bezakkant és a morinisen is kezdte keresni a levegő nyomás szenzort.Csak a kis buta nem tudta hogy a morinin sosem volt.
és rá jöttél hogy mi a baja?
Speciel nekem folyamatosan égett.Szakadatlanul.Mégis ment.De még hogy.
van olyan mikor mondjuk megyek 40-el és világit és oda húzom neki és olyan 50 körül ki kapcsol a lámpa
90%-ban nem az injektor megy tönkre. De sok minden más is elromolhat egy motoron, amitől ugyanúgy meg fog állni. Nem most, majd...
Mivel nem írtál villogás számot, sem semmi más adatot, ezért én sem tudok semmi konkrétat mondani. Általában össze-vissza nem szokott villogni.
én úgy gondolom ha az injektor nem lenne jó vagy hasonló akkor elkezdene lassulni vagy ilyesmi baja lenne.
Csak szeretne de lehet a lámpa is kontakthibás.
de milyen hibát mert menet közbe nem érzek semmit hogy lassulna vagy valami ugyan úgy gyorsul a gép semmit ne veszek rajta észre ?
Az általános hogy ohne karbantartással bontókból legózással idekerült szeméthegyek futnak az utakon olyan itthoni szervíztatudással amivel még kaktuszt sem bíznék rájuk termeszteni.
Na ez kombinálódik a bonyolult konstrukcióval és a latinos káosszal.
Természetes a katasztrófa.
De azért kiváncsi lennék egy hivatalos eladási számra naggyából európai viszonylatban.
Minden bizonnyal hibát szeretne jelezni.
nekem lee egy olyan kérdésem hogy ditech az apriliám és hogy van rajta egy injektor lámpa a kilométer óra alatt és az nekem menet közbe néha bekapcsol és el alszik de az össze vissza. Miért lehet ?
Az minden bizonnyal csak egyedi eset. De szerintem Te is tudod mi az általános tapasztalat...
Például hogy 58k-val az órájában még bontatlan volt?
Volt már rá példa hogy az aprilia szerviz csapata is kevésnek bizonyult. Egy ditech azért még mindig tud érdekes dolgokat művelni. De ne félj, Te sem maradsz ki a jóból!
nekem mesélhetitek hogy mi az a kuplunkharabg vagy mi :D
a yamaha-s csapatot jól ismerjük, a kocsit(peugeot) is oda visszük szervízbe(együtt van az opel-chevi-yamaha)...ugyhoyg nem fognak sztem elküldeni! holnap próbálkozok az indítgatással,lehet vidizek is hogy lássátok!
Nekem 4000 felett nyit a kuplung. Nem hinném, hogy másnál alacsonyabban nyitna szóval igazad van indítózásra nem nyílik ki. Mindenesetre érdekes szerkezet lehet
Márpedig ha a kuplung nincs összekapcsolódva, azt tolhatod 200-al is...
Bár én az önindító fordulatára kinyíló kuplungot sem láttam még életemben.
Csak egy tipp. Nem lehet hogy azért indul neki tolásra jobban, mert mikor tolja, közben indítózik is, és ugye mikor az önindító tekeri, akkor előfordulhat hogy a kuplung kicsit szétnyílik és a forgó kuplungharang rásegít? Remélem érthető az agymenésem.
A yamaha szerviz tutira elhajt a pi....a, mikor az aprilia márkaszervize is csak bogarássza a ditech hibáit. Persze tisztelet a kivételnek...
És akkor mi van ha tolod egy picit, majd megállsz és úgy indítod? Ha vársz egy picit nem ülsz rá hanem indítod akkor nem indul? Akkor is kontakt hiba lesz. Mozog a szekér lesz kontakt. Szerintem.
Az a baj, hogy ha még hidegindítóval indul is akkor ott lehet a szívató. (mondjuk nem ditech esetében). Tehát lehet jó kompresszió ha szar szívató. Melegen meg túldúsul a keverék és azért áll le. A gyertyakép sok mindent elárulna.
de csak tolással indul...már 30x megpróbáltam és tolással egyből elindul! gyerty színe ilyeneket ne kérdezz...egyrész nem értek hozzá,másrészt lenn vagyok balcsin,semmi csavarhúzóval! 2 hát múlva megyek haza...ha minden igaz robogóval :)
kaposváron csak yamaha van(a nagyobb márkák közül) talán ott tudnak vele valamit kezdeni!
Ez a futva indul egy vicc. Nem tudod betolni?

A viccet félretéve, megnézném van-e egyáltalán szikra. Elképzelhető mikor nem ülsz rajta akkor van kontakt mikor rajta ülsz és indítózol akkor nincs. A gyertyapipát sassantsd meg. Ilyen nincs, hogy tolom és utána beindul.