azért, próbáld már meg beírni a keresőbe hogy kompresszornyomás...
mindent kihoz csak ezt nem amit leírtál :D
azt meg hogy az 560. oldalról elkezd valaki visszafelé olvasni...ennyire talán senki sem türelmes
hát ha 70es henger van rajta és eredeti önindító...először elkezd csörögni aztén nyekk és vége. perszehogy nem működik, józan ésszel belátható, hogy egy 70es hengert nehezebb megforgatni mint egy 50est.
Sziasztok!
A mult héten vettem 1 sr 50 Replica Lc robit!
A kérdésem a következő, elvileg van rajta 1 pollini 70-es henger, technigas sport kipuff,az össz csapágy kicserélve,rugásra mindig egyből indul,de inditórol csak hidegen,melegen már nem indul csak rugásra mi lehet a gond? Akksit most cseréltem! Előre is köszi
Fogsz egy 7-es benzincsövet.KB 20-30cm-t.Meg egy döglött autószelepet.Gumistól kérj egyet ingyé ad ha jó fej csak a réz része kell a belső szelepet szedd ki belőle.Ezt dugd a cső egyik felébe awab bilincsel rögzítsd.Majd a sárvédő alatt megtalálod a kompresszort.Egy májkrémes doboz kinézetű cucc sineject felirattal.Vagy már lerohadt róla a felirat.Ebből megy egy gumicső előre azt veszed le róla felrakod az elkészített csövet.Ezután csak felcsíptetsz egy közönséges kerékfujót amin van nyomásmérő óra.És indítózol.Mutatni fogja a nyomást.
Végülis lehet hogy jó hozzá a kúton lévő óra, de akkor egy szelepet kell magaddal vinned, amit egy rossz motor belsőről szedtél le. Kell egy bilincs is, amivel a szelepet rászorítod a kompresszorról jövő csőbe. Így az injektorra menő végét kell leoldanod. Viszont azt vedd figyelembe, hogy a kutas kerékfújó órák nem pontosak, főleg ha pár illető le is ejtette előtte. Mifelénk egy kúton sincs olyan óra ami jó lenne, ezért vennem kellett egy sajátot ha pumpálni akarok.
A blokk hátulján van, a sárvédő előtt. 4 csavar fogja a blokkhoz, és egy gumicső jön le róla, és egyenesen az injektorhoz megy. Az ebben a csőben lévő nyomást kell mérni.
Már hányszor leírtuk már hogy hogyan kell a kompresszornyomást megmérni. Csak vissza kellene olvasni, vagy a keresőt használni. Utoljára írom le: lehúzod a kompresszorról jövő gumicsövet, és ráhúzol egy másikat, aminek a végén egy nyomásmérő óra van. Kb. 5-6 bar-ra kell számítanod, tehát ilyen órát használj. Megtekered párszor a motor az önindítóval, és leolvasod az értéket. Ha 4 bar alatti nyomást mérsz, akkor feltehetően ez lesz a gond.
Nem arra gondolok,hogy nem akar menni 90 folott!(hulye nem vok) arra gondolok hogy megyek es mintha mind2 fekkel fekeznek,ugy elkezdett lassulni,ha felere levettem a gazt utana ment(es ilyen bugo hangja volt). Utana meg igen rangatott(mintha a gazkart rangatnam)! Kicsit faradt vok:) nem tok en most fogalmazni,de rem erthetobb:)! Sztem nem kapott anyagot...
ezt az elmegy az erő dolgot nem nagyon értem...mész óra szerint 80-90-e és elkezd lassulni vagy mi?mi kezdett el ugrálni?Rángatott a motor?Ha megfúratod a hengert akkor még jobban fog szorulni
fúratni akkor kell ha már nincs benne kompresszió és pl nehezen indul be és erőtlen a motor.Km mennyi van a gépben?
Tegyél rá egy 70es hengert ,vagy tanuld ki a jedi mesterséget akkor veled lesz az erő a víz melegedésével kapcsolatban már sok embernek felmerült ez a kérdés...csak azt tudom mondani amit máskor is.
A gyári ditech óra szerint alig melegszik,főleg ha hosszútávon használod.Városban ilyen melegben azért felmegy a mutató majdnem középig,de ha mész vele tartósan ismét lejjebb megy.Hogy hideg lenne ilyenkor a motor,meg üzemi hőfok alatt működne az azért túlzás.pl mikor 1-2 mm kitér a mutatód,nézd meg a vízpumpa fedelét,meg a hűtő felé elmenő csövet milyen meleg,vagy inkább forró...egy szónak is száz a vége mióta 70es hengerrel használom a motort azóta felmegy a mutató fél fölé is, ebben a nagy melegben nem ritka a 3/4 sem,előtte viszont ugyanaz volt a tünet mint neked és sok más ditechesnek is.Hideg időben meg sem moccant a mutató,mikor megvettem a motort sokáig azt hittem rossz a műszer Felesleges termosztátot cserélni,csak fölösleges idő és pénz kidobás,változni nem fog.
Közel sem biztos hogy hibás a termosztát, vagy a hőmérő jeladó. A robogóknál használatos hőmérő közel sem pontos, csak tájékoztató jellegű. Akkor van ha hirtelen nagyon eltér a megszokottól. Egyébként nem láttam két olyan motort, aminek egyformán állt volna a mutatója. A tervezés csúcsa ez is....
nah akkor mégse kell:) (közben frissítettem és nem láttam a többi hsz-t) most akkor jól összekavartatok :P
másik,talán nagyobb BAJ!
Megyek a mocival olyan 80-90 között,egyszercsak érzem hogy semmi erő és motorfék...:O
leveszem a gázt a felére...ott minden rendben volt,megjött az ereje...
aztán elkezdett ugrálni,2sec-ig volt erő 2-ig nem,aztán beálltam 50es tempóra és ugy jöttem haza:S
akkor 2 problémára is várnék választ!
Egy hozzzáértő(nem tudom mennyire ért hozzá,ditech-el nem volt még naon dolga...) azt mondja hogy a dugattyú( ha jól emlékszem szorul),meg hogy megkéne fúrni a hengert....-ennek van valami valóság alapja?
mindent kihoz csak ezt nem amit leírtál :D
azt meg hogy az 560. oldalról elkezd valaki visszafelé olvasni...ennyire talán senki sem türelmes