ha csak dugulás lenne a probléma valszeg az előző tulaj is megcsinálta volna :) persze lehet hogy tényleg az...
nem tudom milyen állapotban van (ha a neten fenn van és be tudnád linkelni jó lenne) de érdemes meggondolni a ditech vásárlását...ha valami komolyabb baja van 50ezer alatt még akkor se fogod megúszni ha te megad csinálod meg és nem szervizbe.
szeretnék egyet vásárolni és az a gond vele hogy egyszer megy egyszer nem.. és a pontos problémára lennék kiváncsi azt írták róla
"van amikor megy an amikor nem mikor megy szépen jár"
"dugulás lehet a probléma"
Az új ára horrorisztikus ,levegő injektorral együtt több mint 50e Ft-ba kerül.Bontottan 8-10e-től már ki lehet fogni.Mielőtt kicseréled,azért érdemes lenne megnézetni,feleslegesen ne dobd ki rá a pénzt.Az esetek túlnyomó többségében nem az injektorral van a hiba...
újonnan olyan 30-40 ezer körül van kompletten azt hiszem. bontottat is lehet venni, csak a ditech eléggé érzékeny az alkatrészekre... persze nem mindegy hogy új kasztnis e már, meg hogy pigi blokkos e de ha 2006-os valszeg igen.
de talán érdemes lenne megfontolni hogy nem kéne-e karbisra alakítani. még mielőtt sokat költesz rá.
az olajpumpát a vezérlőegység vezérli, onnan kapja az impulzusokat és minden impulzusra nyom egy pici olajat.
A vezérlőegység a fordulatszám jelet veszi figyelembe, amit a lendkeréktől kap.
Nagy robogó nem kéne... Nekem a fogyasztás a lényeg (2l/100km), ha volna vmi ami kevesebbet fogyaszt és persze hasonlóan képes erre a szédítő utazó tempóra akkor azzal járnék. Sajnos a lakhely és munkahely kiválasztása földrajzilag nem mindig kivánság műsor. Alkalmazkodok a helyzethez ahogy tudok...
Ha tempora, kényelemre meg élményre vágyok akkor hálisten van mit kitólni a garázsból, és akkor egy nagytestű-nagy ccm-es robogó fogyasztásáért cserébe egy egészen másik dimenzióban közlekedhetek...
Észrevettem valamit a mocimon (nevetni fogtok) Mivel ugyebár majdnem napi 100km-t ingázok vele sík úton dolgozni úgy, hogy gyakorlatilag ráteszem 7.800-as fordulatra a gázt (ez szembeszéltől, testhelyzettől, páratartalomtól függően 65-70km/h) és 45 percen keresztül kb kétszer kell ezt az állapotot megszakítani, így van ideje az embernek hülyeségeket megfigyelni...
A nagy digit km/h számokból 0-93-ig mindent sikerült már kiíratni vele egyet kivéve! Szóval észrevettem, hogy ha megszakadok se mutat soha "69"-et!
Kicsit tovább gondolkodtam ezen, persze lehet, hogy hülyeség, de próbáljátok ki (már akinek új műszerfala van), a szándékosság jeleit vélem ebben felfedezni, gondoljatok csak bele: az olaszok a nagy l'amour országa, lehet, hogy szexuális asszociáció elkerülése végett ilyenre odafigyelnek? Várom a teszt eredményeket!
nem tudom milyen állapotban van (ha a neten fenn van és be tudnád linkelni jó lenne) de érdemes meggondolni a ditech vásárlását...ha valami komolyabb baja van 50ezer alatt még akkor se fogod megúszni ha te megad csinálod meg és nem szervizbe.