Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És majd ekkora gázpalack fog lógni a robogókról? Vagy esetleg elfoglaljuk a formatervezett tartállyal az egyébként is kevés csomagtartót? Kétlem. Az autóban is elég sok helyet elfoglal, ráadásul ott védett helyen is van, de egy robogónál... Szerintem több a hátránya mint az előnye.
Már annyiszor próbálták ezt, nem sikerült. talán most sem fog. bár az kétségtelen hogy a lopások száma kevesebb lenne.engem mondjuk nem zavarna ha ingyen adnák. nadehát mi van ma ingyen...
Remélem hogy nem lesz ebből semmi, mert ez már a pofátlanság teteje volna. Lassan már gyalogosan is kelleni fog a rendszám, majd mindenki elballag a legközelebbi vizsgabázisra, és kap egyedi rendszámos pólót. Amit nem szabad majd mosni, mert akkor lejön róla a fényvisszaverő réteg. Vagy ha mégis kimosod, és tönkremegy, akkor kapsz új gyalogos forgalmit, és új pólót, persze nem olcsón. Nevetséges ez az ország.....
Azért szikrázik a szigetelés mellett, mert a sok korom miatt ott a legkisebb az ellenállás, és ezt a szikra ki is használja. Ennek persze a motor nem örül. Cserélj gyertyát, ha viszont továbbra is kormolja a gyertyát, akkor kompresszor.
A gyári pumpa 46000km-nél adta fel a szolgálatot,utána megállt.Próbáltam később feszültség alatt még kerregett,csak már lassan.A nagykátai szerelő azt mondta,hogy javítható,de mivel sürgősen kellett a motor ezért vettem bele egy használtat.
2004-ben is ezt mondták...
tán még korábban is.
és most mit találtak ki, mert azt akkor se tudták hogy mi legyen azzal aki nem újonnan veszi. sőt akkor még azt mondták nem is rendszám lesz hanem azonosító jel. merthogy sok a robogó :)
Sajnos hibás a gyújtógyertya.
Egy kicsit Off hiszen ez nem konkrétan aprilia, de olasz és már volt is szó hasonlóról és csak érdekességképpen.

LPG robogó
Köszi már a helybeli szaki ECU cserével riogat!
Nekem ilyenkor egy gyors gyertya csere volt és utána hibátlan működött tovább.
Volna egy problémám, van egy Peugeot Jetforce TSDI 50 cm3 motorom. A problémám a következő a motor beindul, de 4500-5000 fordulat fölé nem pörög, a kipufogóba vissza durrog. A gyertyát kivettem belőle, és észre vettem, hogy a szikrát oldalra veri ki( a gyertya 2 napos), és kormos. Ja a moci injektoros és az ECU-n kívül szerintem a rendszer megegyezik a DITEC-el. Ezért is próbálok meg tőletek tanácsot kérni, hogy mitévő legyek vele. A hoozzászólásokat előre is köszönöm.
Nagyon szívesen. Legyen szerencséd.
köszi holnap felhívom
hja az a csavar ahhoz nem nyúltunk :-)
Ez is morini volt, és vízhűtésű, mint az enyém. Itt bizony van 3 csavar, és gumigyűrű is van rajta.
ok irok neki köszi
itt nincs vizpumpa forgató csAvar bizti mert morini blokk
Egy srác ditech-et bont, kérdezd meg tőle, hátha....

e-mail: vendel.ko@indamail.hu
ujratekerted? Mennyiért csinálod meg nekem? :-)
tudsz linket adni, én egy bontót találtam de annyiért adja mint az új :-(
Mi is jártunk már így, mikor az egyik haver hosszabb csavarokat rakott be a vízpumpa forgató csavarok helyére. Aztán hozták nekem a motort hogy nem indul. Nem hát, mert az összes tekercs szét volt szaggatva, se világítás, se töltés. Újratekercseltem, és jó is lett. De sajnos most már annyira drága a lakkozott huzal, hogy eszméletlen....
Én láttam több helyen is bontott lendkereket.
deitekk, töltés nincs kimértem (mivel szanaszét szagatta az alaplap kébeleit a mágnesdarab) de a moci indul, megy csak kehesen.