Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a lényeg, hogy úgy állítom le, mint a repülőt, vagyis adok egy pici gázt, és úgy fordítom el a kulcsot tehát nem az alapjárati fordulatról áll le. (repülőn azért kell hogy a következő indítás könnyebb legyen.) ugyanez indításnál, amikor tekeri lehelet finom foolyamatos gázt adok. jó ez neki?
Nem sokat. Jobban jársz ha megelégszel vele. Én nem 30-at, hanem 130-at toltam bele.... vicc. Pár lóerőért...Én marha.
ilyeneket olvastam hogy variátor,görgő...az segít a dolgon?
Talán egy nagyobb blokkot.
ditechet nagyon nehéz lesz tuningolni. első lépésben inkább csinálj belőle karbist =)
Na ezt most nem értem, mire gondolsz.
Sziaasztok! vettem 3 hete egy sr 50 ditech-et (2002)! szeretném tuningolgatni! olyat 30 ezer fele gondoltam! Mit kéne belerakni hogy jobban gyorsuljon és talán a végsebesség is jobb legyen?:)
piros lámpánál ott hagyok mindenkit,de mégis 40km/h-nál jön meg az ereje! végsebessége,75 kg-om alatt, óra szerint 90-95km/h!
köszi
vigyázz még a végén felszállsz :)
tényleg, jó-e a motornak az, amit a repülőkkel csinálunk, vagyis hogy folyamatos, kis gázadás mellett indítjuk be és állítjuk le a motort?
Az én ditech-em is emeli az elejét, ha több gázt adok mint kellene, és csak 50ccm.
Ha csak teljes gáznál kapcsol a kuplung akkor nem kell neki nagy erő hogy kiugorjon alólad.
Az egyik jó barátom ilyen tuning örült és ő csinált egy karbis 70-es piaggo és én mentem vele az olyan hogy a kuplung szinte cső gázon kapcsolt én csak föld uton mertem ki próbálni mert azt mondta hogy olyan erő van a mociba hogy lazán hátra esek vele.
Lehet tartósabb egy 125-t 2T, mint egy ilyen robesz...nekem volt egy pár, de többet motoroztam vele, mint a robesszal.
A robogón mindíg volt mit csinálni.
Nem tudtam vele elmenni 5000-et, valami szétfeszült rajta állandóan.
Bár lehet csak nekem nem volt vele szerencsém
Én sem élveztem el mikor ráültem a 70es polinire. Az első szavam, hogy csak ennyi? A burgamnnál jobb a helyzet. Ott csak a második szavam volt ez... Nem is tudom nekem milyen nyomaték kellene. Egy 125-ös 2t poweres tudja azt amire gondolok. (persze ilyet nem akarok venni, mert hulladék mind mellesleg nem egy tartós valami.)
A turbót a kompresszoros feltöltésre értettem.
Sose lesz turbós :D nekem 70esen alig megy jobbat mint egy 50es tuningos malakutya. Kicsit fel basz hogy belebasztam vagy 120 ezret oszt ennyi de hát mindegy... Lassan megvan a 30ezer km eddig még csak 1szer hagyott cserbe :D
pff :D alakítsd át turbódízelre :)
A ditech már ígyis turbós.
nem szeretném :) sőt most egy turbó be építését tervezem ( ez csak vicc de gondolkoztam már rajta )
Akkor most ezt gyorsan kopogd le, nehogy elszóld magad....
ja én ezzel nem szeretnék senki9t meg bántani csak le írtam a véleményem
Amúgy nem tudom hogy mért mondja mindenki azt hogy a a ditech nem megbízható meg ilyenek nekem az aprilia már kb vagy 9 éves körül van bár nálam csak olyan 5 éve van és azóta húzom neki a gázt és semmibaja nem volt eddig én rendszeresen karbantartom sőt még egy kis könnybe görgő szettet is kapott így jobban gyorsul hasonló .Én szinte minden nap megyek vele és amimkor megyek akkor gépet nem kímélve megyek és nekem nagyon bírja az sr 50 ditech sőt én még gumit is füstöltetek vele és birja még mindig .
ez a fogyasztás nagyon szép, dehát ditech... ha nagyon nyúzod nem fogja sokáig bírni, amúgy sem túl megbízható...
Mert nekem most egy aprilia sr 50 ditech van és az olyan 2.5-3 litert eszik 80-90km/h és 100km-en.
amúgy fogalmam nincs, az enyém 3,06 litert eszik száz km-en. de én nem szoktam 70-től gyorsabban menni, és az sr50 nincs is többre tervezve. ha meg tartósan 80-nal akarsz menni nem hinném hogy egy 50-es motor a megoldás.
hát én egy sr50-re gondoltam ami normális állapotban van :)