Viilámgyorsan karbisra alakítani. A kompresszornyomást mérted? Mert az hogy fel van újítva az egy dolog. Egy sza...á kopott kompresszort hiába újítasz fel. Esetleg meg mehetne mérni a hőgombát, ha ez sem segít akkor marad a Gameboy.....
Ne hallgass senkire, jó motor az Aprilia. De ha nem akarsz gondot a nyakadba, akkor csakis karbisat keress. És mindegy hogy milyen motort veszel, ha kíméled és karbantartod, akkor a világból is kimegy.
Pl. KOMAR! Az tény hogy egy óra hosszáig kell bontani az idomokat, de szerintem az összes mostani motor ilyen. Én is egy lusta disznó vagyok, mert készen van az új hengerfej, de ilyen melegben, lusta vagyok hozzányúlni.
Mindegyik egy kalap sz@r......
ha valamit meg kell javítanod rajta, jobban jársz, ha lehányod az idomzatot róla.
Viszont az 1 óra, oda vissza....rutinnal.
Vegyél inkább nyitott motort, amit egyszerűbb szerelgetni...
Szerintem.
na ja. lehet venni olyan ditechet amivel semmi baj nincs bár nagyon nagy mázli kell hozzá. meg olyan karbist is ami nem mondható megbízhatónak. szóval nézd meg mit veszel.
Monsdjuk állapotfüggő.Lehet szívni és nem szívni ezekkel.És könyörgöm meg lehetne jegyezni Factory SR nincs karbisban.Van factory SR ami inyektoros és van Sr 50 R ami karbis és slussz.Kaszni ugyanaz.
Hello. Nekem van egy karbis SR-em most tettem vele meg a közös 5000. km-ünket és eddig csak tankolni és olajat tölteni kellett bele, bár az igaz, hogy nagyon rendes gazdája volt eddig, és mostani is az
Sziasztok.
Az érdekelne engem hogy mi a véleményetek a karbis Sr.ről vagy Area 51-ről vagy a Rallyról.. Mik a leggyakoribb hibák ezeknél a tipusoknál?
Megbízhatóság szempontjából érdekelne mert van egy Di-Techem de ez nem igazán mondható annak...
érdekelne még a Factory Sr karbisban mennyire megbízható!
köszi a segítséget
Akkor ez már olyan hibrid lesz mint az enyém. Én meg most fúratom át a kis sz..r CPR8E helyét M14-re, és megy bele egy normál gyertya. Elegem van a 10-es menetű gyertyákból egy életre.
Az NGK CPR8E gyertyával nincs is gond, egészen addig amíg a motor úgy működik mint egy svájci óra. Amikor kicsit nem úgy mennek a dolgok ahogy kellene, kicsit kopottabb a kompresszor, kicsit trutyi gyűlt össze a nyomásszabályzóban, kicsit túl erősen süt le rá a nap ( ), no akkor elkezdi enni a neméppen olcsónak mondható gyertyát. És az a baj ezzel a kis f..s gyertyával hogy bárhogy igyekszel kipucolni, nem fog menni, mert olyan kicsi hogy nem férsz hozzá. Szépen lekezd belül szikrázni és csá....
Azért ennyire nem szar a helyzet. Enyém indult.Mindíg...........csak akkor nem amikor nem..............bár utána akkor is................csak nem ment...................majd megint eladtam.Bár most ujrakezdem.Pigis ditekk blokk,áthegesztve morinis vázba,majd csavarral karbisra szerelve,metrakit főtengellyel,gyári 50-es hengerrel,NRG-re való sito plus kipuff (hegeszteni kell mert nem fér el az SR váz miatt)16-os mikuni karbival,kéziszivatóra alakítva,runner hátsó féktárcsa full TGB hajtásláncal,mindennemű műszer nélkül.
Érdekes lesz
"masok ditechje is rosszul indul..." Mert mások ditech-je is sz...r. Na viccet félretéve, tényleg próbáld meg másik gyertyával, ha nem megy akkor jön a nehezebb része. Kompresszornyomás, benzinnyomás, stb, mérés.
Hát igen. Vagy fúrod, vagy bontasz, de úgy nehéz lesz, hogy nem férsz hozzá, mert azok a hozzáférések kellenének amelyek az ülés alatt vannak. Nekem anno 3 napig volt a telóm bezárva, mert elvitttem péntenek reggel a szerelőmhöz, azt hittem otthon van bedobtam a kulcsot a postaládába... kiderült elutazott... Pótkulcs on... ledöglött... majd a pótkulcsra rácsaptam az ülést... megvártam a szerelőt... 1-2 plusz ősz hajszál lett.. nem picit voltam ideges. Igaz akkor még állt egy pár motor itthon és mentem a kájvéjjel... egy büntetés volt az is.... Hidegen nem indult, addig rugtam míg meleg lett, majd tő gázon 30 km munkahely késésben.... (max 64 óra szerint...) vicc...
azóta más szelek járnak. Minden szar eltakarít... 1 normális motor jogsival on... lejtős gyorsulás nem téme és nem csak lefele...
ha valamit meg kell javítanod rajta, jobban jársz, ha lehányod az idomzatot róla.
Viszont az 1 óra, oda vissza....rutinnal.
Vegyél inkább nyitott motort, amit egyszerűbb szerelgetni...
Szerintem.
Motorja ugyanaz mint a karbis Sr-é?
Az érdekelne engem hogy mi a véleményetek a karbis Sr.ről vagy Area 51-ről vagy a Rallyról.. Mik a leggyakoribb hibák ezeknél a tipusoknál?
Megbízhatóság szempontjából érdekelne mert van egy Di-Techem de ez nem igazán mondható annak...
érdekelne még a Factory Sr karbisban mennyire megbízható!
köszi a segítséget
Érdekes lesz
azóta más szelek járnak. Minden szar eltakarít... 1 normális motor jogsival on... lejtős gyorsulás nem téme és nem csak lefele...