Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A kompresszor azért kell, hogy a befecskendezett benzint még apróbb cseppekre bontsa, és ködszerűen fújja a hengerbe. Minél jobban el van keveredve a benzin a levegőben, és minél apróbb szemcseméretű, annál gyorsabb az égés. Ezért mondtam hogy a ditech már alapból turbós.
A régi csíklámpásé is egy kalap..... meg 10 W-os gyárilag, röhej . Most egy 50/55-ös halogén izzó van benne, a tompítottra kötve (h7-es volt valamikor) Perem leszedve, épp passzol, és így látok is. Kérdés már csak az, meddig bírja az elektromos rendszer ezt a plusszot
Teljesen sz...r a világítása. Sötétben kb. 10 méterre (sem) világít, és azt is halványan. 2*15W izzó van benne. Nevetséges. Már egy db 35W-ossal is jobb lenne.
pl. itt, bár abba nem vagyok biztos hogy jó is hozzá de elvileg ditechbe való. azért nézz körül máshol is.
igen, azt szokták mondani, hogy a rakétalámpáson elég gyermeteg a világítás. nemcsak a ditechen a karbison is. bár én úgy vagyok vele hogy egy robogó nem igazán éjszakai használatra van tervezve. a refi meg valamennyire a kocsin is felfelé világít, hisz a messzeséget kell vele belátni. ha meg nem be kell állítani.
felújítókészletet hol tudok szerezni?
köszi a válaszokat
Nem kell annyira sokat szerelni sem a LED-es index miatt. Egü-n én már láttam direkt a LED-eshez terhelő ellenállást is ami csak be kell kötni és már megy is.

Ja és ez tényleg igaz, hogy a rakétalámpásnak szar az első világítás? Már, mint hogy alig világít? Számomra meglepő, mert az új kasztnison olyan fasza azaz 1 égő, mint a kocsin 2. Bár a refinek sok értelme nincs, mert az égbe világít, de a tompított az fasza nagyon.

Ja és még valami. Te letudod nekem írni a di-tech működését? Csak mert nem teljesen értem. Most a kompresszor minek? A levegőt is túlnyomáson nyomja be ergó amolyan elektromos turbóként üzemel a kompresszor? Odáig megvan, hogy van egy nagy nyomású üa. szivattyú és az nyomja a benzint, de akkor a levegő is túlnyomáson szabadul be és nem a motor szívja?
Ha belül nincs összemarva, és oválisra kopva, akkor felújítókészlet. Ha agyonkopott, akkor ne is próbáld felújítani....
Ez már a sci-fi kategóriába tartozik, de lehet hogy gyári hibás a champion. Esetleg hamisított. Volt már hozzá szerencsém, és fel sem tűnt amíg nem hasonlítottam össze a két gyertyát. Amúgy meg azzal kell használni amivel működik.
És olyankor mi van amikor a Champion gyertyát köpi az NGK-t meg nem
Csere?
És erre mi az orvosság?
Általában a kompresszor okozza, mégpedig azért mert egyre jobban elkopik, és egyre kevesebb levegőt termel. Mivel a benzin mennyisége marad, a levegő pedig csökken, az égés egyre tökéletlenebb lesz, aminek a vége a gyertyabeköpés.
Értem én, csak adtam még további tippeket is.
Sziasztok
A gyertyák kormozását a kompresszor hibája okozhatja?
Vagy valami más is? Ha a kompresszor akkor mi lehet a baja?
köszi előre is
En a 2 hatso korlampara gondoltam,bem az indexre!
Ígyis lehet fogalmazni.
Szerintem nincs benne, ez csak példa volt.
Ami olyan tuning hogy érne is valamit az a xenon fényszóró, mert az összes ditech-nek egy kalap sz...r a világítása. Viszont azt nem tudom hogy a xenon nem-e olvasztja meg a ditech "projektorát". Ha LED indexet akarsz, akkor ahhoz lehet hogy új irányjelző villogó is kell, mert a régit izzókra tervezték, és ha nincs meg a terhelés akkor előfordulhat hogy nem fog villogni. Bár erre is van megoldás, ha szeretsz kicsit szerelgetni.
Neked már nem is diteched van hanem egy karbis etanollal üzemelő SkinterR 50-ed nem?
a szivatót nem húzom rá, csak egy pici gázt adok, és így, gázadás közben állítom le. és azt honnan tudom h van e benne katalizátor?
értem! akkor első körbe kivülről fogom tuningolni! LED-es hátsó lámpákat szeretnék...más optikiai tuningot nem láttam, ami jól is néz ki sr50re...
Lehet próbálgatni, de egy rakás pénzbe lesz, és házi eszközökkel nem fogsz sokat elérni. Elrontani annál könnyebb viszont.
Magyarul mint régen a Trabantot, leállítás előtt ráhúztuk a szívatót, így a következő hidegindításnál nem kellett percekig tekerni, hanem már előre meg volt szívatva. Ez max a katalizátorra lenne káros, a motorra valószínűleg nem.