A kompresszor azért kell, hogy a befecskendezett benzint még apróbb cseppekre bontsa, és ködszerűen fújja a hengerbe. Minél jobban el van keveredve a benzin a levegőben, és minél apróbb szemcseméretű, annál gyorsabb az égés. Ezért mondtam hogy a ditech már alapból turbós.
A régi csíklámpásé is egy kalap..... meg 10 W-os gyárilag, röhej . Most egy 50/55-ös halogén izzó van benne, a tompítottra kötve (h7-es volt valamikor) Perem leszedve, épp passzol, és így látok is. Kérdés már csak az, meddig bírja az elektromos rendszer ezt a plusszot
Teljesen sz...r a világítása. Sötétben kb. 10 méterre (sem) világít, és azt is halványan. 2*15W izzó van benne. Nevetséges. Már egy db 35W-ossal is jobb lenne.
igen, azt szokták mondani, hogy a rakétalámpáson elég gyermeteg a világítás. nemcsak a ditechen a karbison is. bár én úgy vagyok vele hogy egy robogó nem igazán éjszakai használatra van tervezve. a refi meg valamennyire a kocsin is felfelé világít, hisz a messzeséget kell vele belátni. ha meg nem be kell állítani.
Nem kell annyira sokat szerelni sem a LED-es index miatt. Egü-n én már láttam direkt a LED-eshez terhelő ellenállást is ami csak be kell kötni és már megy is.
Ja és ez tényleg igaz, hogy a rakétalámpásnak szar az első világítás? Már, mint hogy alig világít? Számomra meglepő, mert az új kasztnison olyan fasza azaz 1 égő, mint a kocsin 2. Bár a refinek sok értelme nincs, mert az égbe világít, de a tompított az fasza nagyon.
Ja és még valami. Te letudod nekem írni a di-tech működését? Csak mert nem teljesen értem. Most a kompresszor minek? A levegőt is túlnyomáson nyomja be ergó amolyan elektromos turbóként üzemel a kompresszor? Odáig megvan, hogy van egy nagy nyomású üa. szivattyú és az nyomja a benzint, de akkor a levegő is túlnyomáson szabadul be és nem a motor szívja?
Ez már a sci-fi kategóriába tartozik, de lehet hogy gyári hibás a champion. Esetleg hamisított. Volt már hozzá szerencsém, és fel sem tűnt amíg nem hasonlítottam össze a két gyertyát. Amúgy meg azzal kell használni amivel működik.
Általában a kompresszor okozza, mégpedig azért mert egyre jobban elkopik, és egyre kevesebb levegőt termel. Mivel a benzin mennyisége marad, a levegő pedig csökken, az égés egyre tökéletlenebb lesz, aminek a vége a gyertyabeköpés.
Ami olyan tuning hogy érne is valamit az a xenon fényszóró, mert az összes ditech-nek egy kalap sz...r a világítása. Viszont azt nem tudom hogy a xenon nem-e olvasztja meg a ditech "projektorát". Ha LED indexet akarsz, akkor ahhoz lehet hogy új irányjelző villogó is kell, mert a régit izzókra tervezték, és ha nincs meg a terhelés akkor előfordulhat hogy nem fog villogni. Bár erre is van megoldás, ha szeretsz kicsit szerelgetni.
Magyarul mint régen a Trabantot, leállítás előtt ráhúztuk a szívatót, így a következő hidegindításnál nem kellett percekig tekerni, hanem már előre meg volt szívatva. Ez max a katalizátorra lenne káros, a motorra valószínűleg nem.
köszi a válaszokat
Ja és ez tényleg igaz, hogy a rakétalámpásnak szar az első világítás? Már, mint hogy alig világít? Számomra meglepő, mert az új kasztnison olyan fasza azaz 1 égő, mint a kocsin 2. Bár a refinek sok értelme nincs, mert az égbe világít, de a tompított az fasza nagyon.
Ja és még valami. Te letudod nekem írni a di-tech működését? Csak mert nem teljesen értem. Most a kompresszor minek? A levegőt is túlnyomáson nyomja be ergó amolyan elektromos turbóként üzemel a kompresszor? Odáig megvan, hogy van egy nagy nyomású üa. szivattyú és az nyomja a benzint, de akkor a levegő is túlnyomáson szabadul be és nem a motor szívja?
A gyertyák kormozását a kompresszor hibája okozhatja?
Vagy valami más is? Ha a kompresszor akkor mi lehet a baja?
köszi előre is