Hát az lehet, ha alszok egyet, akkor holnap meg fogom találni! Az lenne a legjobb! De már tűvé tettem mindent és sehol sincs!Akkor ha nincs pótkulcs, akkor esélytelen?
Ngk gyertya van benne a tipusat nem tudom kb ezer kilometere lett kicserelve mert nehezen indult (most is ,valami ditech hiba lehet ,mert masok ditechje is rosszul indul Visszarakom bele az elozo gyertyat lehet azzal jo lesz. Amugy masok ditechbe champiomt ajanlottak, de nekem edig nem volt bajom azngk val
Mondjuk fene tudja. Szerintem olcsóbb a vaterán venni egy gyújtáskapcsolót és egy ülés zárat mint kínlódni. Úgysincs benne immo. Szopás így is úgy is. Könnyebb lenne aludni egyet és megtalálni a kulcsot...
Gyíkokkal nem kell foglalkozni. Fogalmuk sincs semmiről. Fogalma sincs, hogy ugyan az elv hajtja az ő motorját is.... Kell a fórumra a tapasztalt ember. Nehogy meghátrálj!
Ne izgulj nincs nagy gáz:) Lehet zár alapján is kulcsot csináltatni, én is jártam így, bevittem a gyujtáskapcsolót, és csináltak hozzá egy kulcsot. Szerintem nem éri meg egy komplett zárszettet venni. De ha nem probléma, nem írnám le a hely nevét, mert nem hivatalosan ment, számla nélkül, de a végeredmény okés lett, de nem házilag csinálták, hanem egy szervíz-kereskedésen keresztül, ha érdekel írj egy mailt
sziasztok! Lenne egy kis problémám! Elhagytam a robszim kulcsát, sehol nem találom! Mit lehetne csinálni? Zár alapján lehet kulcsot csináltatni?Vagy új gyújtáskapcsolót+zárat(az üléshez) kell venni? Mennyibe kerülne egy másik zár+kapcsoló? Légyszi segítsetek! A válaszokat előre is köszi
Az előbb raktam fel pár képet az általam javított dolgokról. Köztük volt egy fűnyíró traktor is. Erre egy kis idióta gyerek beszólt hogy mi a fa...nak rakom fel ide ezt a sok b....ziságot, mert ez a sportmotor.hu és nem sportfűnyíró.hu, és ráadásul le is gyökerezett engem. Mellesleg megjegyzem hogy a saját galériámba raktam fel, annak akit esetleg érdekel. Ráadásul neki simson-ja van. Mentem befo...am rajta. Most akkor ez itt a sportsimson.hu?
Üdv!
Lenne egy problémám. A robogó pár hete elkezdte azt csinálni, hogy nagy fordulaton kihagy a gyújtás. Mostanában egyre többször csinálja, sőt nem is tudok 70fölé menni mert akkor egyszerűen megáll a motor visszaveszem a gázt és megy tovább (nem megy 70fölé akkor se) . Kiszedtem a gyertyát (, nem volt nagyon piszkos) már 2* is kicsit összeszűkítettem a hézagot de ugyan az még talán rosszabb most visszacsináltam nagyobbra a hézagot. Kérlek segítsetek mert ez így nem valami jó. Például van amikor álló helyzetből rányitom a tüzet és akkor is dadog. Ja és meleg motornál csinálja amikor otthonról elindulok akkor még nem de amikor felmelegszik a motor akkor elkezdi.
Nem kopik ott el a gyűrű sem 12 ezer km alatt. Az csak a gyár hülyesége, hogy cserélni kell. Valamiből a gyárnak is meg kell élni. Ha nem érzel 12 ezer km után sem gyengülést indul pöccre hidegen, melegen, akkor fölösleges lenne megbontani a jól működő blokkot, mint ahogy kétévente nem cserélünk fékcsövet és üzemanyagcsövet sem. Pedig a gyár azt is előírja
Lenne egy problémám. A robogó pár hete elkezdte azt csinálni, hogy nagy fordulaton kihagy a gyújtás. Mostanában egyre többször csinálja, sőt nem is tudok 70fölé menni mert akkor egyszerűen megáll a motor visszaveszem a gázt és megy tovább (nem megy 70fölé akkor se) . Kiszedtem a gyertyát (, nem volt nagyon piszkos) már 2* is kicsit összeszűkítettem a hézagot de ugyan az még talán rosszabb most visszacsináltam nagyobbra a hézagot. Kérlek segítsetek mert ez így nem valami jó. Például van amikor álló helyzetből rányitom a tüzet és akkor is dadog. Ja és meleg motornál csinálja amikor otthonról elindulok akkor még nem de amikor felmelegszik a motor akkor elkezdi.