Számomra az hangzik viccesen, hogy előbb elkopik egy gyűrű vagy egy kompresszor mint egy garnitura gumi, illetve fékbetét, az első gumim szinte még érintetlen 12ekm után, a hátson látszik csak kopás, fékbetét még szinte gyári
Nekem a karbisra alakított ditech 14 bar-t nyom. (Az 1.3-as Suzuki Swift 12-13 bar-t mutatott... ) Hozzáteszem hogy a ditech-ben frissen fúrt henger+dugó+gyűrűk vannak, és a hengerfejből ki is van szedve egy "kevés". Gondjaim is vannak a kompresszióval, mert a motor megy mint állat, de erős terhelésnél ku....a becsörög. Mértem már Yamaha BW'S-is, az 10,5 bar-t nyomott, használt hengerrel. Namost hogy a ditech miben tér el... De szerintem annak is tudnia kellene a 10-12 bar-t.
Dugó, gyűrű, henger ezek mind kopók szerintem hiszen ami súrlódik semmi nem tart örökké így nem is vállalnak rá garanciát. Ez az elv alapján ide tartozik a kompresszor is.
Garancia én úgy tudom, hogy motor esetében anyaghibára van. Tehát mittomén elcseszték a dugócsapszegen lévő tűgörgős kosarat és az szétugrik és megeszi a hengert és a forgattyúsházat pl, de ha kopik a gyűrű henger az a motor velejárója. De ez is csak egy elgondolás. Igazából be kellene menni egy Aprilia szervizbe és megkérdezni, hogy na most akkó' hogy is van ez?
Nekem is csinálta és azt hittem kezd tönkremenni vmelyik drága alkatrész, injektor, kompresszor, stb ahogy a forumtársak vízionálják mindig (már szabályosan várom mikor adja be a kulcsot az enyém is, komolyan mondom nem is érne váratlanul, csak belenyugodnék, hogy "megmondták")
De aztán én is észrevettem, hogy ha rajtahagyod a gázt akkor akár addig tart ahogy írod amíg vissza nem engeded! Na ekkor kezdtem el gyanakodni, hogy ez vmi tiltás lehet mert ilyet csak elektronika tud. Többször kilistáztattam az eset után a hibakódot és az ECU15-t írta: ECU15
Engine done too much
RPM's (usually after
downhill)
- it means that rpm limitar
worked, that it has been
turned on
- noting wrong, just restart system
4 times to reset that
Tehát egy sima védelmi reakció lehet csak az ECU részéről, érdekes, hogy ez nem azt jelenti, hogy szétforgattad 10.000-ig és letílt mint egy 4t, hanem hogyis mondjam csak: úgy nagyon agyon nyomatékolva gyorsítasz, tehát ha nem adsz annyi gázt akkor nem jelentkezik...
És azért is biztos vagyok még ebben mert ugyancsak 12.000km-es szervíznél a görgő cserénél először könnyebbeket sikerült a gyári aprilia szoftvernek belepakoltatnia az enyémbe és akkor ugyibár olyan volt mint egy láncfűrész vagy fűkasza, "pörgött mind' állat" és akkor csinálta tényleg sokszor ha kövéret húztam neki, de most a jó görgővel csak szándékosan nagy nehezen tudom előídézni a jelenséget!
Megint egy kérdéssel zaklatnálak titeket.
12e-es szervíz után kicsit érdekes lett a robi (2008 SR ditech) hidegen-melegen indulás után pár gyorsitás közben kihagy a motor, mintha lekapcsolnám a piros kapcsolót, a kihagyás addig tart, míg húzom a gázkart, ha visszaengedem és újrahúzom, megy rendessen. ?!
A régi tömítésen látszik a vékony gumiréteg de az ujon nem azért gondoltuk, hogy be kell kenni tömitővel mellesleg a csomagolásra az volt írva ,hogy 50-es katanához valo az elado azt mondta,hogy az sr-hez is jó.
Nem normális. Könnyen kell itt is forogni. Én berohadt fékdugattyúra tippelnék. Nem engedi vissza rendesen a fékbetétet és fog a féked. Ha nem ez akkor a hajtóműben kell keresni a hibát.
Hmm-hmmm... jól beszélsz
Légszűrőt pucoltam, éjjelre hagyom kiszáradni, holnap összepróbálom, és meglátjuk mit reagál... Az AC pumpa tank-pumpa csövét cseréltem, egyértelműen ki volt használódva, többi nagyon jó állapotúnak tűnik.
Az normális, hogy álló helyzetben a hátsó kereket jó nehéz megforgatni? Pl. NRG -nél egy újjal megpördítettem a kereket, de itt nagyon-nagyon nehéz forgatni...
Garancia én úgy tudom, hogy motor esetében anyaghibára van. Tehát mittomén elcseszték a dugócsapszegen lévő tűgörgős kosarat és az szétugrik és megeszi a hengert és a forgattyúsházat pl, de ha kopik a gyűrű henger az a motor velejárója. De ez is csak egy elgondolás. Igazából be kellene menni egy Aprilia szervizbe és megkérdezni, hogy na most akkó' hogy is van ez?
Segítséget szeretnék kérni,van egy 2003-as kiadású sr50 Ditechem,és első kerékcsapágyat kellene rajta cserélnem.
Megtudná valaki mondani a csapágy méretét?
Vagy a számát?
csapágyboltban szeretném megvenni.
Ezt gariban gondolom cserélik?!?!
De aztán én is észrevettem, hogy ha rajtahagyod a gázt akkor akár addig tart ahogy írod amíg vissza nem engeded! Na ekkor kezdtem el gyanakodni, hogy ez vmi tiltás lehet mert ilyet csak elektronika tud. Többször kilistáztattam az eset után a hibakódot és az ECU15-t írta: ECU15
Engine done too much
RPM's (usually after
downhill)
- it means that rpm limitar
worked, that it has been
turned on
- noting wrong, just restart system
4 times to reset that
Tehát egy sima védelmi reakció lehet csak az ECU részéről, érdekes, hogy ez nem azt jelenti, hogy szétforgattad 10.000-ig és letílt mint egy 4t, hanem hogyis mondjam csak: úgy nagyon agyon nyomatékolva gyorsítasz, tehát ha nem adsz annyi gázt akkor nem jelentkezik...
És azért is biztos vagyok még ebben mert ugyancsak 12.000km-es szervíznél a görgő cserénél először könnyebbeket sikerült a gyári aprilia szoftvernek belepakoltatnia az enyémbe és akkor ugyibár olyan volt mint egy láncfűrész vagy fűkasza, "pörgött mind' állat" és akkor csinálta tényleg sokszor ha kövéret húztam neki, de most a jó görgővel csak szándékosan nagy nehezen tudom előídézni a jelenséget!
ha megvan még , egy képet, irányárral kaphatok ide? naki585@hotmail.com
12e-es szervíz után kicsit érdekes lett a robi (2008 SR ditech) hidegen-melegen indulás után pár gyorsitás közben kihagy a motor, mintha lekapcsolnám a piros kapcsolót, a kihagyás addig tart, míg húzom a gázkart, ha visszaengedem és újrahúzom, megy rendessen. ?!
Válaszokat előre is köszönöm.
Légszűrőt pucoltam, éjjelre hagyom kiszáradni, holnap összepróbálom, és meglátjuk mit reagál... Az AC pumpa tank-pumpa csövét cseréltem, egyértelműen ki volt használódva, többi nagyon jó állapotúnak tűnik.
Az normális, hogy álló helyzetben a hátsó kereket jó nehéz megforgatni? Pl. NRG -nél egy újjal megpördítettem a kereket, de itt nagyon-nagyon nehéz forgatni...