Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

helló ismét egy kérdéssel fordulok a mesterekhez: Aprilia sr 50 2003 ditekk morini blokk. Az olajozással kapcsolatban kérdeznék. Amint lett írva full gáz majd gyújtást adva megvárom míg elhallgat a benzinpumpa ezután 5-6 másodpercre szépen elindul az olajpuma és ütemesen elkezdi adagolni az olajat. De amikor csak simán elindítom, vagyis gyujtás rá benzinpumpa elindul majd leáll indítás, elindul a moci de az olajpumpa ekkor nem megy vártam már kb 1 percet is de semmi nem megy az olajpumpa. Viszont ha úgy csinálom ahogy az első verzióban leírtam full gáz gyújtás, benzinpumpa leáll hallani hogy elindul az olajpumpa ekkor gáz elenged és indít, akkor megy rendesen az olajozás. Ez ugye így nem természetes? Mi lehet a baj?

A mási kérdésem hogy ha beáll a vízpumpa az képes megfogni a főtengelyt? Menet közben valami csattanás féle volt majd 1ből leállt a moci és elkezdett ömleni a víz.
Most nézem a tiéd már az új kasztnis akkor látod, hogy meddig pörög a moci. Húzasd ki egy hosszú egyenesben és meglátod meddig megy el. Sík úton az én mázsám alatt is megy 84-85-öt úgy, hogy nem fekszem be és elpörög 8600-700-800-ig ha befekszem akkor meg elmegy 89-ig, de ott már pörög 9000 környékén meg felette 1-200-al.
Vagy legalább a profilt kitöltenék meg 1-2 képet raknának fel a motorról, de még az sem. Véletlenül se legyen esélyed rájönni, hogy milyen motorja van az illetőnek.


busika:

Nekem 2007-es Factory van és egy 10-esért rakták bele asszem, márkaszervizben így a gari is megmarad. Fordulatot meg elengedi ameddig bírja.
Hogy honnan tudod, hogy nincs-e benne. Egy részről ha tisztességes a márkaszerviz akkor ha benne van nem vág át és megmondják, vagy mégsem és lehúznak egy 10-essel. 2004-esen még nincs ford. számmérő igaz? Mert ha van akkor ki lehet húzatni és látni, hogy meddig pörög el. Egyébként progival 80 felett megy vígan.
Sziasztok
Ez a elektronikai fojtás engen is érdekel/2004-es factory/ Vajon minden márkaszervízbe megcsinálják?Mennyibe mérik?Valaki megcsináltatta mik a tapasztalatok?Ez tulajdonképpen csak feloldása a 8000 max.fordulatnak. Az enyém kb 76km megy honnan tudom hogy ez még a fojtott?
köszi a válaszokat
Na igen. Mindenki azzal kezdi hogy mi van ha ezt meg ezt csinálja a motorom, de hogy milyen motorról van szó.....
Évjáratot és kasztni típust miért nem írtok? Csak mert a 2005-utáni Factoryban már a service menüben kiolvashatók és törölhetők a kódok és nem kell gameboy.
nincsenek meg valakinek a hibakódok?
Nah most az a helyzet hogy én megcsináltam ezt a hibakódolvasást ahogy mondod injektor check világit elalszik kb 3 mp megint világit..
Láss csodát indít motor hibátlanul megy...
ilyenkor mi van?
Hibakódot gameboyal+interface-el tudsz olvasni törölni! De hogyha áll a motorod behuzod tövig a gázkart és ráadod a gyújtást befecskendezés után pedig elengeded akkor az injektor kijelzője villog és megvan hogy melyik villogás milyen hibához tartozik! Így tudod megnézni otthon......de azt én sem tudom hogy melyik villogás mi csak azt hogy rengeteg hibakód van a motoromban!
Azt nem tudom hogy ez normális-e, de ha túlzottan felmegy a vízhőfok, majd hirtelen visszaesik, akkor az a termosztát hibájára utal.
nekem is ugyanez a problémám néha csinája utánna 3 napig jó aztán megint...
hogy lehet hibakódot olvasni csak számítógéppel?
Hali nem tudom, ki tud ésszerű tippel szolgálni!javascript:smile(document.frmmsg.body,'51');docume
nt.frmmsg.body.focus() Áprilia SR50 karbis, vízhűtéses mocin, Kb.20 Km megtétele után a víz hőfok, a kijelzőn ¾ állásig felmegy, különösebb kínzás nélkül. Az óra kijelzőjén a piros jelek alatt egy kicsivel. Ez normális v. valami „gáz” előjele. javascript:smile(document.frmmsg.body,'10');document.frmmsg.b
ody.focus()Nem volt még vizes motorom. Ha felmegy a hőfok mi a teendő.javascript:smile(document.frmmsg.body,'10');document.
frmmsg.body.focus() Előre is köszi!
Hello!
Aprilia Sr Di-Tech robogómmal van egy olyan probléma hogy, szabálytalan az alapjárat, nem veszi a fordulatot, dadog, fulladozik, leáll! Új gyertyát tettem bele de a hiba ugyan így maradt! Hibakódok viszont vannak a motorban mert megnéztem ( max gáz+gyújtás, és kijelzi a hibákat) ezek okozhatják ezt a problémát?
Nincs váltás érzés, folyamatos fordulat mellett, egyenletesen gyorsul a masina. Majd megnézem, hogy milyen főfúvóka van benne. Igen, hidegen jobban megy, sosem torpan meg. Ha már meleg, akkor csinálja, persze az a baj, hogy emelkedőn veszi észre az ember, hogy döglődik. Úgyhogy emelkedőre már úgy megyek, hogy 50 felett legyen a sebesség, akkor bírja magát.

Üdv!
Szilikonsprayt inkább ne....
Ha jól van belőve a görgő, olyan 40-45km/h körűl kell hogy felhúzza a szíjat.....és ha 8-9000 fordulaton indulsz, azt 90 km/h ig tartsa, ne legyen váltás-érzés benne...
Nagyon vékonyan megzsírozhatod a görgőpályát, de tényleg csak ésszel...
Bár ott nem görgő baj lesz szerintem....
Egy 10-essel nagyobbra cseréld a főfuvit, és megoldódik ez a problem...
Hidegen a 2T elvileg jobban megy, első rajtig, amíg ki nem tisztul.
Utána fos.
Úgy kell beállítani, hogy hidegen kevés szívatóval is már sokaljon, de melegen jó legyen.
A jól belőtt 2T nyáron szinte szívató nélkül indul....
Ma beraktam az 5.5 gr-os görgőket a mociba. Mint kiderült, a kedves eladó úgy bugászta össze az előző görgőket, melyek ránézésre is más és más tömegűek voltak. Szóval teljesen jó lenne a motor, mert ha húzom neki, folyamatosan optimális fordulaton van és gyorsul rendesen. Viszont, ha elveszem a gázt, akkor olyan 40-55 km/h környékén és utána ráhúzok már nem megy úgy. Szerintem a görgők nem jönnek vissza az eredeti pozíciójukban, vagy ha visszajönnek, akkor meg a tárcsa marad a szétnyomott állapotban. SZóval valakinek valami ötlete. Lehet, hogy a görgőket kéne enyhén besikosítani? Azt meg nem akarnám, mert utána a kopadékot meg összegyűjti. Viszont, lehet, hogy adok neki szilikonspray-t. Na, ezt kipróbálom, aztán írok. De várom a jó ötleteket is.

Üdv mindenkinek!
Én helyből is meg nekifutásból is szarnék a garira.Elvinném normális emberhez.
Aha már értem... akkor azért hallok olyan erősen súrlódó hangot a gázmarkolat meghúzásakor és egyben elinduláskor. Gondolom a szíj hangja lesz. "Sajna" garis a motor, így rá kell bíznom a béna szervízekre a munkát....
Köszi szépen, kipróbálom
Ealadóak a képen látható alkatrészek.
Injektor, kompresszor, számítógép.
2002-es morini blokkos ditechből.
Érd.: 06206179848
Valaki keresett szerelőt Budapesten. Egy időben olvasgattam, meg írtam is az Indexre az Aprilia Leonardo fórumra. Van ott egy Szere28 nevű emberke, aki Bp.-n szerel, és sok jót írtak róla, meg ő maga is sokat ír és szerintem érti a dolgát is. Szóval akit érdekel.....
Ez tetszett, de inkább nem nyúlok a motorhoz, marad a gyári beállítás!
Variátor működése...

A tisztánlátás kedvéért...
Milyen Suzukid van? Nekem egy Husaberg FE501E-em van.