Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

96-os OLD SR LC-hez milyen gyújtógyertya kell? Ezt még kicserélem, mert szerintem már elég régi lehet. A 97-es gömböchöz (Minarelli blokkos az is) az NGK BR7 HS-t vagy BR8 HS-t ír. A 8-as a nagyobb hőértékű, szerintem az az olaszokhoz, meg ahol kuka meleg van, odavaló. Bár néha itt is lehet punnyadni, igaz nincs 40 fok, mint a görögöknél. Hézag 0,5-0,6 mm. Ez helytálló mesterek?
emelkedőn 50-essel gyorsulni? Örülj, hogy felmegy és nem kell tolnod.
Egyszer már kérdeztem, és Robogotuning.hu írta, igaz 5.4 gr-os Malossit. De 0.1 gr már csak ne számítson, mert akkor adok neki egy 10,5 mm-es fúróval az arcának. Hát innen van az infó, de lehet, hogy feldörzsárazom 9 mm-re a belső átmérőjét. Most, ha jól emlékszem, akkor 8,9 mm.

Üdv!
Sziasztok
Sr factory-n el van repedve a műszerfal plexije .Nem tudja valaki hogy lehet e külön venni? ha igen hol?
Köszi
Az 5,5g-t honnan vetted? Az egu-s táblázat ami itt kering szerintem nem biztos, hogy jó... Legalábbis a 2005 utániakhoz (ditech) biztos, hogy nem...
A mithsu az a gyári szíja elméletileg...
Elvileg, úgy tudom, hogy a Malossinak vannak önkenő görgői. Kínomban találtam ki, hátha......... javul a probléma. De badarság.....
Zsírozni, meg szilikon spray-vel fújni a görgőket? Ezt miért is?
A régi szíjat lemértem az 8mm vastag, a dőlési szögét úgy mértem le, nem pontos adat, de 20-25 fok között van. Amugy Mitsuboshi szíj, és a méretén kívül nincs más ráírva, még a típusa sincs.
Direkt azért raktam bele 5.5 gr-os görgőket, mert előtte kitudja milyet adott az idióta. A szíj is gyári méretű, valami RMS olasz gyártmány. Most már tiszta kínban vagyok, mert ma reggel meg elkezdett csúszni az a xar szíj. "Hullámzott" a motor menet közben meg nyekkent a szíj. Aztán meg indulásnál felpörög a motor, utána meg olyan volt, mintha berántotta volna hátul a szíjat tengelyig, úgy leesett a fordulat, aztán meg csak szenvedett. Elvileg a napokban kapok új röpsúlyos kuplungot, meg kontrasztrugót. Azt belerakom, utána ha még sem lesz jó, akkor veszek egy Malossi kevlár szíjat Robotuning.hu-tól. Ha akkor sem lesz jó, akkor felgyújtom.
Szilikon spray-t még véletlenül sem!
Szíj és görgő csere előtt kísértetiesen ugyanez volt a jelenség. Ha álló helyzetből elindultam jól gyorsult, de ha visszaengedtem a gázt ahogy írod 40-50 környékén nehezebben gyorsult. Emelkedőn sokkal kirívóbb volt, annyira vissza tudott esni a fordulat és a sebesség, hogy a domb közepén inkább megálltam és elölről indítottam a programot gyorsabban tudtam felmenni, mint lendületből...
Szíj és görgő csere (minden gyárira) megoldotta a problémát, most teljesen egyenletes 7-8ezres fordulat között dolgozik a blokk sebességtől-út dőlésszögtől függetlenül!
a régi szíjad 18,4x785-ös. a malossi 6111295-öse 18,5x785-ös. azonban Te a legfontosabbat felejtetted el leírni, mégpedig a szíj vastagságát. mert ha nem jó ez akkor nem fog rendesen menni a motor.a special belt-é 8mm. a szög pedig 30 fokos. ezeket is hasonlítsd össze a régivel.
Check..
Köszi
Szevasztok! A problémám félig megoldódott. Elvittem szervizbe a motorom, ahol több görgőt is megpróbáltak és 4grammosat raktak bele. A gyorsulással sík úton nincs gond, viszont emelkedőn már nem bír gyorsulni, csak ha 70km/h felett megyek. Nem lehetséges, hogy a szíj szorul? Mert a régi 18,4x785 méretű volt, a jelenlegi meg egy Malossi Special belt(6111295) típusú. Vagy mi okozhatja a hibát? Nem akarok folyamatosan szervízelésre költeni.
Előre is köszönöm a segítséget.
olajpumpára valami 5-let?
nem tudom még hogy hol folyik, felujito szett lesz belole a moci most lett összerakva full felujitás volt.
Fogalmam sincs........Túl van bonyolítva ezeknek a di-techeknek az elektronikája................
Bocsánat, 2002-es ditechről van szó az én esetemben...
A tekercsek miatt ne aggódj, kifújod kompresszorral-levegővel, és kiállítod a motort a napra, pár órára. Nem lesz baj vele.
Hol folyik a víz belőle?Ha a vízpumpa csapágy szorult meg,valószínűleg eltört a lapát meghajtó tengelye,az adott ki olyan hangot.Ha tényleg így van az nem valami jó,mert lehet kapott az alaplap-tekercsek is belőle,nem tudom az mennyire érzékeny a vízre-hűtőfolyadékra...
csak úgy minden előjel nélkül viszont nem szabadna neki megszorulnia,valami hangjának lennie kellett már előtte is
A beálló vízpumpa simán megfoghatja a főtengelyt, mivel onnan kapja a meghajtást közvetlen.