A segítségeteket kérném. Hozzájutottam az autó kiváltására egy 2007-es Aprilia SR 50 Factory-hoz.
Mindenhol azt írják róla tesztekben hogy nagyon jó, megy mint állat, 85-90km/h-s végsebességeket írtak több helyen.
Sajnos az enyém nem megy, ez a bajom, letolnak az autók, nem tudom tartani a forgalom ritmusát. Sík úton a max 67 volt amit ki tudtam belőle préselni és egyébként is erőtlennek érzem.
Hibakód nincs, az összes baja amit találtam annyi hogy tiszta retek a légszűrő.
Ebből már rendeltem egy újat az Ódor motortól de természetesen rosszak küldtek.
Kérdés hogy hogyan lehetne detektálni a gép esetleges hibáit, illetve hol lehet jó áron normális alkatrészt szerezni hozzá Pesten?
Előre is köszi.
Ha azzal a gyertyával nem volt gondod ami eddig benne volt akkor vehetsz ugyanolyat. Enyémben is először Champion RG6YCA volt, most meg másik szervizben NGK CPR8E-t raktak és semmi változást nem érzek. A használati sok fajtát ír, de az NGK R ZMR7AP javasolja. Na most így hirtelen rákeresve gugliban 5604 Ft-ért találtam ami kurva sok. A CPR8E ennek a fele. Bár nem tudom mit tudhat az a gyertya, de sztem elég az olcsóbb is.
nemááá :D nem kell kiábrándítani, Szerezz magadmellé olyat aki szedett már szét... motorokat, ez is csak egy motor, esztergályos csinál neked sztem lehuzót,
A kis stefibe vettem Szegeden. Kicseréltem, de még nemtudtam beindítani mert holnap megy szerelőhöz és még ki kell cserélni a főtengely csapágyat. Aztán leírom, hogy jobb lett e .
Annyi az egesz, hogy egy par perc utan nem megy gyorsabban mint 40-45 es csak akkor megy effele, ha le van allitva mondjuk fel orara vagy a lendulet egy leejton felgyorsitja.
Sziasztok
Tartalék gyertyát vennék a pigis ditech be.A gyári füzete a következőket ajánlja:Champion RG6YCA, vagy RG6YC ,vagy NGK-R CR8EKB,vagy CR7EKB.Jelenleg a legelső típ. van benne.Milyent érdemes venni?Van téli nyári hőértékű mint régen ?Valamelyik jobb mint a másik?
köszi
A gyári görgő 15x12-es és 5,5gr-os az SR 50ben, ha jól láttam. Én azt vettem bele,pont ma és nekem az is volt benne.
Remélem valamennyit tudtam segíteni.
Hali!
A km órámból kiesett kis dióda a háttérvilágításért volt felelős, az visszakerült, de továbbra sem működik a sebességmérés... viszont ha csatlakoztatom a műszerfalat, csinál egy tesztet (mutató felmegy 80ra majd vissza) közben kiír egy hibakódot: er 0006. Ha utána leveszem/ráadom a gyújtást, már nem írja ki. Valaki meg tudná mondani mit jelent ez a hibakód és hogy lehet-e köze ahhoz, hogy nem mutatja a sebességet?
Szia!
Ilyen volt az enyémnél is, kicseréltem a szekundertárcsát, tolórugót, kuplungot feleslegesen, kiderült, hogy a variátorban a görgők kockásodtak... vettem 5,5 ösöket, de szinte ugyanaz, na baccameg, de ha meleg volt vissza sem váltott megállásnál, hamar nyitott, aztán cseréltem 4,3-asra, na ez meg nagyon kevés volt, na mondom én nem veszek mégegy szettet, az előző 5,5 ösökat furtam meg egy nagyon kicsit, de figyelve hogy egyformán (esztergán vagy marón furd csak), na meg egy kis kenést kapott, csak épphogy az ujjammal végigsimítopttam olajjal, és ujra megy, mint állat, meg sem áll 90 is egyenletesen gyorsul
Amugy a55 körül nyit szét teljsesen, ha előtte, akkor azor a részen nehezen megy át
Multkor mar segitettetek, hogy miert nem indul a jargany, szeretnem kerni ujra a segitsegeteket.
Az a helyzet, hogy mostanaban, ha megyek 3-4 km-t max. sebesseggel es utana megallok egy lampanal vagy csak kb. 40-45 km/h (kilometer ora alapjan) ala lassitok vissza, akkor utana nem tud felgyorsulni 40-45 fele, ott megall, szenved es olyan hangot ad, mint amikor 70-75-tel megyek, csutkan. Egy kivetel van, amikor effele megy, ha olyan lejto van, ami felgyorsitja a mocit 50-55-re es utana mar ujra felgyorsul max-ra, 70-75-re.
Arra gondoltam, hogy elment egy fokozat, de egyreszt nem tudom, hogy hany sebesseges, masreszt pedig nem ertem, hogy utana mitol tudna bevaltani, a lejtotol?
Remelem tudtok valamit segiteni, mert ez igy elegge nem jo, hogy halalfelelemmel megyek motorozni, hogy na, melyik hulye autos, s mikor fog ugy idegbol megelozni, hogy fel centire megy el a vallamtol, es lok bele az arokba.
Nemrég voltam egy másik szervízben beállíttatni a motort, és döbbenten mondták a srácok, hogy rossz görgők és piros "tuning" kuplungrugók vannak a motorban, gyári kontrasztrugó mellett.
Szeretném megkérdezni, hogy pontosan milyen gyári rugók és hány grammos görgők valók a sr-embe? Mert ha teljesen más, akkor máris megvan, miért megy szarul a gépezet. Viszem is vissza ahol ezt belekutyulták, méghozzá úgy hogy garis a motor...
A segítségeteket kérném. Hozzájutottam az autó kiváltására egy 2007-es Aprilia SR 50 Factory-hoz.
Mindenhol azt írják róla tesztekben hogy nagyon jó, megy mint állat, 85-90km/h-s végsebességeket írtak több helyen.
Sajnos az enyém nem megy, ez a bajom, letolnak az autók, nem tudom tartani a forgalom ritmusát. Sík úton a max 67 volt amit ki tudtam belőle préselni és egyébként is erőtlennek érzem.
Hibakód nincs, az összes baja amit találtam annyi hogy tiszta retek a légszűrő.
Ebből már rendeltem egy újat az Ódor motortól de természetesen rosszak küldtek.
Kérdés hogy hogyan lehetne detektálni a gép esetleges hibáit, illetve hol lehet jó áron normális alkatrészt szerezni hozzá Pesten?
Előre is köszi.