Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na a mai túra megvan. 140 km egy húzásra. Tokaj és környéke. Megmásztam a hegyet nagy kínokkal. Rájöttem, hogy 7 ezer alatt semmi ereje nincs a motornak. normál körülmények közt nem venni észre, mert nem esik 7 ezer alá a fordulat, de fel a hegynek már nem bírt menni. Annyira szar az út, hogy alig 25-30-al lehet menni és ott pont 7 ezer alatt van a fordulat. Alig bírt felmenni. Volt olyan szakasz ahol megálltam és újra elindultam na akkor kipörgött, de amint lassítani kellett egy nagy szar szakasz miatt megint gyengélkedett vagy amint elért 30-35 körülre onnan meglódult és húzott fel a hegynek is. Gondolom ezzel kezdeni nem lehet semmit ilyen a motor karakterisztikája, mert ehhez van hangolva a variátor is, hogy 7 ezer felett legyen.
Rendben!Akkor érdemes volt kicseréli,mert hallhatóan csörgött és elég sok km áll mögötte.
Viszont még most jönn a főtengely csapágy csere
, gyűrűzés.. nagyobb lesz a kompresszio,erősebb lesz a motorod..
12e. kilométer elég sok, sztem normális ,de hogy mit akarnak az egy dolog, gondolom mondhatod hogy nem kéred...ha nem akarod
Hello, nem gurul, hanem csuszik, a sikra kopott oldalán, rosszabbul változtat poziciót, rosszabbul megy^^ zöröghet is, szerintem ennyit befolyásol a kopott görgő, ha nem érzel változást..még jó, ha már igen... nem nagy kunszt kicserélni
Urak!
Ma átléptem a 30000km-es határt. És még gyári a gép, kivéve persze a kopó alkatrészeket (szíj, görgő, csúszka, gyertya, etc.). Fogyasztás 3 lityi alatt, menni meg óra szerint 95. Imádom.
Mert most arra szeretnék rájönni, hogy miért nem indul be. A főtengely csapágy miatt? Vagy befolyásolhatja annyira a görgő is, hogy ne induljon be? Nem sok kéne neki, meg néha durrog, de szegényke nem kapja el a fordulatot.
Értem.Köszi!
Még egy kérdésem lenne: ha a görgők nagyon kopottak az mit befolyásolhat?
Ha nagyon sz....r, akkor meg sem mozdul. Ha kicsit sz..r akkor lehet hogy forog, de nagyon zörög, esetleg bele-belever a lendkerékbe is, valamint előfordulhat hogy gyenge a motor, mert a főtengely szimmering nem tud tömíteni, és nincs rendes elősűrítés.
Hi!
Ha a főtengely csapágyam szar akkor mit lehet tapasztalni?
Mert az már biztos,hogy görgőt kell cserélnem mert az gatya.De attól még be kellene indulni,nem?
Én a malossi átalakító+karbis hengerfej+karbi combóval olyan 65e körül jöttem ki belőle.Úgyhogy az nem is olyan rossz.Bár akkor még olcsóbb volt az átalakító.
Lehet azt könnyebben benyeli az új SR műszerfala is.
Már megvan.
Esetleg nincs valakinek Ditech 2003-as vizes morini-hez eladó hengerfeje?
Még anyit, hogy Szegeden belül merre található?
Hali!
Köszi a segítséget! Fel is hívom!
Szia!

Beszéltem a szerelővel,ha gondolod viheted hozzá,leírom a számát,hátha kell,mert később nem leszek gép közelben!

Szabolcs,06-70-615-2241,Szeged.

Az én motoromat is ő segített összerakni,nagyon jó szerelő,ráadásul neki is SR-je van.Remélem tudtam segíteni,üdv.!
Ha a motorblokk jó állapotban van, akkor kell egy karburátor. Ennek ára használtan 5-10 eFt. Kell egy gyújtásmodul 10 eFt. Kell egy másik gyújtótrafó 1 eFt. Kell pár méter kábel, zsugorcső 1-2 eFt. Tömítéskészlet 3-4 eFt. Elektromos benzinszelep 5-6 eFt. Plusz rájön a munkadíj, ami ha minden simán megy (és nem akadok össze pár beletört csavarral, stb...), akkor 15-20 eFt. Ez eddig 40-53 eFt. Amennyiben a blokk szét van hajtva, akkor jönnek rá a plusz költségek. Pl. Hengerfúrás, új dugó-gyűrű, főtengelycsapágyak, szimmeringek, stb. Azt figyelembe kell venni hogy az injektoros részeit viszont el tudod adni, tehát majdnem vissza is jön az átalakítás költsége. Amit nyersz vele az az hogy sokkal megbízhatóbb motorod lesz, ráadásul gyorsabb is (az enyém gyári állapotban 80-nál nem ment többet, karbisan 90-100-as tempó is megvolt). Ami kényelmetlenség (és nem hátrány!), hogy ezentúl Neked kell bekeverned az olajat a benzinbe, és úgy beönteni a tankba.
Ha főtengelycsapágyat akarsz cserélni, akkor bonthatod nyugodtan amit látsz, mivel darabokra kell szedni, és ha már szét van szedve, akkor cseréld az összes teflongyűrűt is. Az utóbbi csak jótanács...
Szia!

Ha csak csapágycsere a gond,akkor tudok neked Szegeden jó szerelőt.Szólj,ha szükséged van rá!
Kísértetiesen hasonlít a jelenséged szíj-görgőcsere után az enyémhez.
Egyébként jelentem megoldódott!
A gyári aprilia szoftver volt a ludas! Az alvázszámomra a pigisnek a görgőjét dobja a gép ami olyan 6,8g-körüli. Mondtam a szerelőnek, hogy márpedig ez Morini blokkos ami ritka és kezelje úgy mintha egy 2002-es rakétalámpás lenne, így 7,3 körüli görgő lesz a belevaló. Úgy is lett. Érdekes, hogy a szíjat viszont jót adott rá a gép...
Úgyhogy egycsapásra visszatért a régi menetdinamika, nem pörög már úgy mint egy láncfűrész. Szummázva tized grammok nagyon számítanak a görgő esetében! Nézz utána mit raktak bele!
Ez a táblázat biztos jó? ditechez biztos, hogy nem....
Elviszed kinterhez.Vagy beszerzel egy malossi atalakitot.
Helloka! Valaki tudna nekem segiteni h milyen hőfokú gyertyát tegyek az sr 50-be mert ami benne van valószinüleg alacsony, mivel ha bemelegszik akk leáll.
És mi a menete a karburátorra való átalakításnak?
és az anyagi vonzatai?
Hali!
Csak elkezdtem szétszedni mert a szerelőm nem ér rá egy darabig,és Szeged környékén nem sűrű az olyan ember aki elvállalja, mert innyektoros. Leszedtem a vízpumpát jobb oldalról, a lendkerék meg a másik oldalon lévő rész még fennt van. Azt reggel leveszem utána mi következzen?
Főtengely csapágyat szeretnék cserélni mert megvan szorulva.
Légyszives részletesen írjátok le,ha tudtok segíteni.
Előre is köszönöm!
Üdv.: Janó
köszöntem :)