A görgő és a kontrasztrugó cseréhez nem árt ha van légkulcs, vagy elektromos ütőkulcs. Bár, nekem sikerült az első variátor tárcsát szétkapni egy bőrszíjas olajszűrő-fogóval. Olajszűrő fogóval le tudod szedni a hátsó variátornál a kuplungharangot. Utána már gyakorlatilag a kezedben van a kuplung, mert csak lehúzod a tengelyről, miután a kezeddel széthúzod a tárcsát, így a szíj "beesik" a tárcsába. Addig pedig meg is tartja, míg lehúzod a tengelyről. Utána leveszed a szíjat és kész is. Utána jöhet az első tárcsa szétszedése. A belső tárcsa mögött lesznek a görgők. A görgők tömegét, ha meg vagy vele elégedve motordinamikailag, akkor tizedes mérlegen (0,1 g-os pontosságú legyen) mérd le, és vegyél olyat. De, ha beírod a keresőbe, hogy aprilia sr 50 service manual, akkor találsz képekkel tarkított szerelési könyvet.
12 ezres szervizben voltam nemrég a robi még nincs két éves, valamiért gyűrűt akarnak cseréltetni benne. Azt mondják 12e nél már szokás, nekem ez kicsit érdekesen hangzik. Gumit, fékbetétet még nem kell cserélni, minden gyári, de gyűrű az meg csere?!?!?
Görgöcsere volt benne, kicsit máskép megy mostanság, nem 8000-n, hanem 8500-9000-el gyorsul, 82-nél 10000-el pörög? Ez normális? Minden 100% gyári.
Termosztát hibás benne egy kicsit ereszt létezhet, hogy a gyár két hétig bírálja, hogy kicserélhetik vagy sem?
Hali!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy valaki letudná írni, hogy mi kell hozzá és hogy hogy kezdjem? Egy főtengely csapágy cseréről lenne szó meg kontrasztrugó és görgőről.
Előre is köszi!
Üdv.: Janó
Javaslom a TwinAir "paplanban" kapható dupla rétegű légszűrőszivacsát. Kb. 2800 pénz, és te magad tudsz belőle gyártani vagy 4-et. Egy olló kell hozzá, meg lyukasztó és kész is! Légszűrőházra okosat nem tudok, mi a baja?
Én tuti nem bontanám még meg egy kis ciripelés miatt. Lehet, hogy eddig is megvolt csak nem figyeltél fel rá. Én várnék még vele, hogy úgy marad vagy erősödik. Viszont ha erősödik akkor már el lehet indulni valamerre keresgélni, hogy mi csörög.
lenne viszont egy olyan gondom hogy van egy ilyen kis csörgő hangja a motornak. hidegen lehet hallani de csak ha pörög a motor alapjáraton nem. melegen már nem hallottam. az a kérdés hogy mi lehet ez és hogy érdemes e ezért megbontani a blokkot? főleg ilyen jó időben. de persze azt se akarom hogy hagyom a francba aztán később még nagyobb baja lesz. menetteljesítményen se érzek semmit. csak a hangja. ötlet?
400-as burgmannal kár összehasonlítani. 110 kg, 50ccm, üveghangon pörög a szerencsétlen. Simán hihető, hogy nem eszik 6 alatt. Ezek fojtás kivétel után 90 felett mennek.
Nem. De meg nem mondom, hogy vastag menet rövid, vagy vastag menet hosszú kellett bele. Valami br8e? Inkább nem mondok semmit. Jut eszembe a 70-es hengerhez nem is kellett hengerfej csere. Vagy igen? Bazz régen volt.
Az eladott ditechem 50-es hengerébe egy vastag menet volt fúrva, így vastag menetes gyertya kellett bele. Nem került 2,3e-be, csak egy ezresbe és nem volt annyira érzékeny...persze nekem 70es kellett...
pl. innen: várd meg míg visszaszámol! Utána regular mode-dal le tudod tölteni!
http://www.megaupload.com/?d=H...