Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez jó ötlet!
A generátort nem,viszont a lámpát tönkrevágja,legalábbis a kör sr búrája meg szokott olvadni középen a nagyobb teljesítményű ízzótól,az old sr-é nem tudom,hogy bírja e...
gondolom van nálatok ékszerüzlet,vagy zálogház oda vidd,náluk mér a mérleg tizedet is én a tescos ékszerüzletbe szoktam bepofátlankodni görgőt mérni
én megértem, hogy a könnyebb megoldás az, ha mindent hagyunk úgy ahogy van, de a yamahákat sem szerelik 15-ös szíjal.
A szíj szélességében kopik és ez nagyban befolyásolja az áttételt.
Szia robogótuning, a fiam mociának is (Aprilia SR 50 2000-es minás) az volt a baja mint FE501E -nek Vettem bele egy Malossi X spec szíjat M6112730 ,és képtelen voltam behangolni a hajtást hézagoltam össze -vissza cseréltem görgőt és semmi sőt melegen még sz......abb . Tehát visszaraktam az eredeti gyári szíjat (Yamaha)amiben 8600Km van és 15mm széles ,ezért gondoltam hogy már lecserélem,de inkább visszaraktam és minden probléma megszünt újból megy rendesen .
Sziasztok!

Tudna valaki nekem segíteni abban, hogy az első lámpában ha kicserélem az izzókat halogénekre az a generátort nem teszi e tönkre? Ha jól tudom a halogén izzó 20W-os míg a normál csak 15W-os.
sajnos nem, mert nem csak az indulással van gond, hanem később sem jó, Abban viszont igazad van, hogy meg kell nézni hogy meddíg megy le a hozzá való szíj és ha nem jó akkor ki kell hézagolni.
ha lesz időm megcsinálni, de a hétvégén megcsinálom
Az új szíjhoz hozzá kell hézagolni a variátor tárcsát,hogy a csapszeghez minél közelebb legyen-onnan induljon.Ezzel meg is lesz oldva a problémád.6g gyári motorhoz ,kipufogóhoz jó.
Dátumilag mikor változik?
Nem aggatok inkább neked, az a 300 Ft nem tétel. Regisztrálom magamat nálatok a weblapon és kiválasztom az általad írt tömegű és méretű típust.

Üdv!
postával tudom küldeni utánvéttel 1300.-Ft
előre utalással 1000.-Ft
Ez most lesz majd módosítva az oldalon, mert most 1600.-Ft
Barkéácsbolt.Digitális csavarmérleg.Mér g-ra pontosan.Kezek össze.Megmérik köszönömre.
Nem bízom ebben a csókában itt a városban, akinek olyan mérlege van, mely nem jelzi ki a tized grammokat. Meg ha mondjuk 1 db görgő 6 g, aztán a 6 db 6 g-os görgő meg 34 g lesz. Mennyiért küldenél nekem 6 db 5.4 g-os görgőt? Ha kell tudok előre utalni itthonról is (alkatrész ár + posta). Az utánvét kicsit felnyomná az árát. Persze, ha jó neked is. Néztem a weblapotokon az árakat és elég baráti a 2400 pénz. Persze ezt a Husaberges árakhoz képest írom. Bár inkább a KTM verte fel az árakat.

Üdv. és köszönöm előre is!
Köszönöm a választ uram! Maradok a 16.5-es szíjnál, és a könnyebb gurigákat beszerzem!

Üdv.
Köszönöm a választ, akkor ezt jól benyeltem, ez itt a tanulópénz! Ezeknek a görgőknek a csomagolásán rajta van a tömegük értéke? Akkor veszek 5.4 g-os görgőket.

Lenne még egy kérdésem. A kétpofás röpsúlyos kuplung rugója mekkora átmérőjű huzalból van tekerve?

Üdv. és ezer hála az infókért!
van 61 7220 cikkszámú szíjam, mert mindenem van, vagy rövid határidővel be tudjuk szerezni, de ez nem jó a te motorodhoz, ez csak peugeothoz való.
az a szíj való hozzá, amit kaptál, viszont a görgők nehezek, ezért vált fel hamarabb a motor és így folyamatosan hosszú áttétellel mész, mindaddíg amíg a varió ki nem nyit teljesen és a motor nagy nehezen fel nem gyorsul.
A gyári görgő mérete 15x12 5,4g mindenképpen könnyebb görgő kell bele.
Az előző szíj vékonyabb, tehát amikor a varió ugyan abban a helyzetben van akkor az a vékonyabb szíj kisebb átmérőn forog, tehát rövidebb az áttétel, ezért jobb vele a motor.
Az lenne a kérdés, hogy mi az old SR 50 LC gyári variátor szíjmérete. Évjáratot 1996-97-re teszem. Most 16,5x747 méretű szíjat kaptam hozzá, de csak döglődik vele a motor 40-50 km/h között, nem akar kiforogni. Nem értem, hogy miért nem akar kiforogni, ha húzom neki a gázt. Indulásnál sem egy fürge gyerek ezzel a 16,5-es szíjjal. Görgőket is cseréltem, melyek ugyanakkorák, mint voltak, 6 gr-osak. Visszaraktam a régi 15 mm-es széles, kissé viseltes szíjat és azzal meg jó kis virgonc a motor a 86 kilóm alatt, bár ott is van valami 40-50 km/h között, ha bemelegszik a motor, de azért felpörög a motor. Az lenne a másik kérdés, Malossiban van-e neked 15x747-es (61 7220 SPECIAL BELT) szíjad? Meg, hogy jó-e ez nekem?j

Üdv. és köszönöm a segítséget előre is!
mi a kérdés, most nem érek rá, de este válaszolok, csak tedd fel a kérdést
Tud valaki okosat mondani a gyári Old SR variátor szíjjal kapcsolatban?!
sziasztok.

nem tudja v.ki hogy az 50ccm-es Minarellinek meg a 100ccm-es Minarellinek egyforma-e a gyújtása?
én nem hinném hogy egy egyszerű karbinál kivitelezhető lenne a túlnyomás. ha túlnyomás lenne akkor a benya ahol lehet igyekezne kijutni. plusz a burkolatot feszítené kifelé. ami előbb-utóbb hajszálrepedéseket okoz, amik az idő múlásával egyre kevésbé hasonlítanak egy hajszálra aztán az anyag nem bírja tovább összeroskad. na ez kicsit bonyolultra sikeredett de a lényeg hogy érdekes lenne folyamatos túlnyomást kivitelezni egy karbinál. vagy nem?
mondom, hogy olyan, mint az eredeti, használd az előzmény gombot, mert az az üzenet nem neked szólt
a gyári tükrön hátul nincs teljesen burkolva...