A generátort nem,viszont a lámpát tönkrevágja,legalábbis a kör sr búrája meg szokott olvadni középen a nagyobb teljesítményű ízzótól,az old sr-é nem tudom,hogy bírja e...
én megértem, hogy a könnyebb megoldás az, ha mindent hagyunk úgy ahogy van, de a yamahákat sem szerelik 15-ös szíjal.
A szíj szélességében kopik és ez nagyban befolyásolja az áttételt.
Szia robogótuning, a fiam mociának is (Aprilia SR 50 2000-es minás) az volt a baja mint FE501E -nek Vettem bele egy Malossi X spec szíjat M6112730 ,és képtelen voltam behangolni a hajtást hézagoltam össze -vissza cseréltem görgőt és semmi sőt melegen még sz......abb . Tehát visszaraktam az eredeti gyári szíjat (Yamaha)amiben 8600Km van és 15mm széles ,ezért gondoltam hogy már lecserélem,de inkább visszaraktam és minden probléma megszünt újból megy rendesen .
Tudna valaki nekem segíteni abban, hogy az első lámpában ha kicserélem az izzókat halogénekre az a generátort nem teszi e tönkre? Ha jól tudom a halogén izzó 20W-os míg a normál csak 15W-os.
sajnos nem, mert nem csak az indulással van gond, hanem később sem jó, Abban viszont igazad van, hogy meg kell nézni hogy meddíg megy le a hozzá való szíj és ha nem jó akkor ki kell hézagolni.
Az új szíjhoz hozzá kell hézagolni a variátor tárcsát,hogy a csapszeghez minél közelebb legyen-onnan induljon.Ezzel meg is lesz oldva a problémád.6g gyári motorhoz ,kipufogóhoz jó.
Nem bízom ebben a csókában itt a városban, akinek olyan mérlege van, mely nem jelzi ki a tized grammokat. Meg ha mondjuk 1 db görgő 6 g, aztán a 6 db 6 g-os görgő meg 34 g lesz. Mennyiért küldenél nekem 6 db 5.4 g-os görgőt? Ha kell tudok előre utalni itthonról is (alkatrész ár + posta). Az utánvét kicsit felnyomná az árát. Persze, ha jó neked is. Néztem a weblapotokon az árakat és elég baráti a 2400 pénz. Persze ezt a Husaberges árakhoz képest írom. Bár inkább a KTM verte fel az árakat.
Köszönöm a választ, akkor ezt jól benyeltem, ez itt a tanulópénz! Ezeknek a görgőknek a csomagolásán rajta van a tömegük értéke? Akkor veszek 5.4 g-os görgőket.
Lenne még egy kérdésem. A kétpofás röpsúlyos kuplung rugója mekkora átmérőjű huzalból van tekerve?
az a szíj való hozzá, amit kaptál, viszont a görgők nehezek, ezért vált fel hamarabb a motor és így folyamatosan hosszú áttétellel mész, mindaddíg amíg a varió ki nem nyit teljesen és a motor nagy nehezen fel nem gyorsul.
A gyári görgő mérete 15x12 5,4g mindenképpen könnyebb görgő kell bele.
Az előző szíj vékonyabb, tehát amikor a varió ugyan abban a helyzetben van akkor az a vékonyabb szíj kisebb átmérőn forog, tehát rövidebb az áttétel, ezért jobb vele a motor.
Az lenne a kérdés, hogy mi az old SR 50 LC gyári variátor szíjmérete. Évjáratot 1996-97-re teszem. Most 16,5x747 méretű szíjat kaptam hozzá, de csak döglődik vele a motor 40-50 km/h között, nem akar kiforogni. Nem értem, hogy miért nem akar kiforogni, ha húzom neki a gázt. Indulásnál sem egy fürge gyerek ezzel a 16,5-es szíjjal. Görgőket is cseréltem, melyek ugyanakkorák, mint voltak, 6 gr-osak. Visszaraktam a régi 15 mm-es széles, kissé viseltes szíjat és azzal meg jó kis virgonc a motor a 86 kilóm alatt, bár ott is van valami 40-50 km/h között, ha bemelegszik a motor, de azért felpörög a motor. Az lenne a másik kérdés, Malossiban van-e neked 15x747-es (61 7220 SPECIAL BELT) szíjad? Meg, hogy jó-e ez nekem?j
én nem hinném hogy egy egyszerű karbinál kivitelezhető lenne a túlnyomás. ha túlnyomás lenne akkor a benya ahol lehet igyekezne kijutni. plusz a burkolatot feszítené kifelé. ami előbb-utóbb hajszálrepedéseket okoz, amik az idő múlásával egyre kevésbé hasonlítanak egy hajszálra aztán az anyag nem bírja tovább összeroskad. na ez kicsit bonyolultra sikeredett de a lényeg hogy érdekes lenne folyamatos túlnyomást kivitelezni egy karbinál. vagy nem?
A szíj szélességében kopik és ez nagyban befolyásolja az áttételt.
Tudna valaki nekem segíteni abban, hogy az első lámpában ha kicserélem az izzókat halogénekre az a generátort nem teszi e tönkre? Ha jól tudom a halogén izzó 20W-os míg a normál csak 15W-os.
Üdv!
előre utalással 1000.-Ft
Ez most lesz majd módosítva az oldalon, mert most 1600.-Ft
Üdv. és köszönöm előre is!
Üdv.
Lenne még egy kérdésem. A kétpofás röpsúlyos kuplung rugója mekkora átmérőjű huzalból van tekerve?
Üdv. és ezer hála az infókért!
A gyári görgő mérete 15x12 5,4g mindenképpen könnyebb görgő kell bele.
Az előző szíj vékonyabb, tehát amikor a varió ugyan abban a helyzetben van akkor az a vékonyabb szíj kisebb átmérőn forog, tehát rövidebb az áttétel, ezért jobb vele a motor.
Üdv. és köszönöm a segítséget előre is!
nem tudja v.ki hogy az 50ccm-es Minarellinek meg a 100ccm-es Minarellinek egyforma-e a gyújtása?