Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

túlnyomás, milyen túlnyomás?
A karburátor működése közben folyamatosan távozik az üzemenyag a fuvókákon keresztül ott ilyenkor nem keletkezik túlnyomás, álló helyzetben, pedíg párolog az üzemanyag ott ahol tud, ezen a nyíláson keresztül is.
nem igazán értem, hogy mire gondolsz?
olyan, mint az eredeti
Annak idején úszóház szellőzésnek mondták, de inkább nem mondok semmit, nem akarok beleszólni a nagyon dolgába.
Szellőzésre nincs szükség?
A benzin lötykölésre rázogatásra nem gázosodik?
Véletlen ha nincs szellőzés, és túlnyomás keletkezik a karburátorházban, a túlnyomás a benzint, - nem a főfúvókán keresztül a torokba fogja küldeni?
Csak kérdezem józan paraszti ésszel, semmi kötöszködés nincs benne...
szuper, de két félét találtam... egyiknek teljesen burkolt a hátulja, a másik pedig olyan, mint az eredeti. Nekem olyan kellene, mint az eredeti... mellékelek egy képet, ilyet szeretnék. szóval ha ilyen, akkor jöhet :)
El sem tudjátok képzelni,mekkora változást okozott ma egy 70-es Rally-ban,hogy a húszéves,rövidmenetes Champion gyertyát kicseréltem egy új hosszúmenetesre....Nálunk nincsenek kókány szerelők....
SZÍVESEN
Nálam van tükör, ha kell.....
Ránéztem a Malossi weblapjára, hát az valami über jó. Sok-sok leírás van minden alkatrészhez. Ott találtam meg a Malossi variátor szíját. A 747 hosszhoz 15 mm széles szíj tartozik, 8 mm vastagsággal. Mondjuk 746,5 mm hossznál már van 16.5 mm-es szélességű szíj is. De nekem az nem jön be! Itt a link: http://www.malossistore.be/
Egyébként robotuning.hu weblapjáról navigáltam el oda.
... sík terepen aztán megy..., így akartam írni
Sziasztok!

Kellene egy kis segítség. Variátor szíjat cseréltem, és elég kehesen indul, nem pörög ki, meg befullad olyan 45-nél. Sík után ez nem is lenne gond, mert aztán magára talál, meg se áll 85-ig, tovább nem húztam neki. Szóval visszaraktam a régi, kissé viseltes, de még jó varioszíjat azzal meg kipörög, mint atom, megy megy is.

Szóval lemértem a két szíjat, amit kaptam,
-valami RMS gyártmány. Méret 16.5x747,
-kissé viseltes: Yamaha 3AA-17641 van ráírva, szélessége, így használtan 15 mm,

Mindkét szíj fogazott profilja amúgy megegyezik geometriailag. 9 mm magas a szíj, a fognál mérve pedig 5 mm.

Az lenne a kérdés, hogy mi az old SR gyári szíjmérete?

Üdv. mindenkinek!
sr50 factory (2008) bal oldali visszapillantóra lenne szükségem... esetleg valakinek elfekvőben?
Sziasztok
Ma is piszkáltam az "átkozottat" szerintem a km óra lesz a hunyó.Irtam hogy a hibával együtt ,nem villan ki az intronál a visszajelzö sor.Ma leszedtem az órát +gyujtáskapcsolót van egy+ kábelkötegem rákötötem öket és enél sem villant ki,pedig régen amikor kipróbáltam csupaszon jó volt .Most ki kellene próbálnom egy jó órát azzal jó-e dehonnan szedjek próbálni?
szellőzésre nincs szükség, viszont a működéshez szükség van arra a nyílásra, mivel a tévhittel ellentétben nem a motor szívja be az üzemanyagot, hanem a külső nyomás nyomja be és ennek a nyílásnak ez a szerepe. ezért kell a motorokat átfúvókázni más légnyomásnál. ha ledugózod, elindul a motor, aztán megáll és utána csak durrog, de nem indul el soha többet. (jó tréfa lehet barátok között......ha.ha.ha )
na számoltam egy kicsit, és 3,0625 liter jött ki fogyasztásnak 100 km-re. nem tudja vki hogy old sr-hez csak olasz nyelven van operations manual?
6g vagy 6,5g nem tudom biztosra...
A Piaggos di-tech gyári görgő súlya mennyi?
Köszi a választ. Neem nem dugaszoltam le csak úgy eszembe jutott. Engem nem zavar csak érdekelt, hogy mi lehet az, mert ezt az egyet nem tudtam.
Az úszóház szellőzése. Ne dugaszold le, nem fogja szeretni... Esetleg ha nagyon zavar, akkor egy kis csövecskével tehetsz rá egy szűrőt por ellen.
Ez ugyanaz, mint a Motoforce, csak a neve más. Még a nem akciós ára is annyi.

Tényleg és lenne egy kérdésem is ugyanis nem tudom, hogy az egyik csatlakozás az mi. Bejelöltem a képeken. Látszólag semmit nem csinál és én nem is kötöttem rá semmit. Esetleg azt nem kéne ledugaszolni? Nem megy be valahova ott a mocsok idővel? Valaki tudja esetleg?
szívunk a ditekkel, variót cseréltem ugyanúgy kerregett, majd soxori próbálkozásra a főtengő megszorult, ez megoldódott de valami akad tekerés közben dugattyúra gondoltunk leszedtük de semmi nyoma sárülésnek sem a dugattyún sem a hengeren sem a hengerfejen, úgy látom bontás lesz ebből ismét :-(
Há ezt mondom.Jó is lesz.
Akkor mindegy milyet teszel rá, de kell szívatómechanika is.Ez jó lenne..
Nem is vót.
Mikor még ditekk vót nem köllött.
mikor karbis mid race volt rajta egy 21-es.
50-esne érdekes lett volna.
Eladtam.