túlnyomás, milyen túlnyomás?
A karburátor működése közben folyamatosan távozik az üzemenyag a fuvókákon keresztül ott ilyenkor nem keletkezik túlnyomás, álló helyzetben, pedíg párolog az üzemanyag ott ahol tud, ezen a nyíláson keresztül is.
Szellőzésre nincs szükség?
A benzin lötykölésre rázogatásra nem gázosodik?
Véletlen ha nincs szellőzés, és túlnyomás keletkezik a karburátorházban, a túlnyomás a benzint, - nem a főfúvókán keresztül a torokba fogja küldeni?
Csak kérdezem józan paraszti ésszel, semmi kötöszködés nincs benne...
szuper, de két félét találtam... egyiknek teljesen burkolt a hátulja, a másik pedig olyan, mint az eredeti. Nekem olyan kellene, mint az eredeti... mellékelek egy képet, ilyet szeretnék. szóval ha ilyen, akkor jöhet :)
El sem tudjátok képzelni,mekkora változást okozott ma egy 70-es Rally-ban,hogy a húszéves,rövidmenetes Champion gyertyát kicseréltem egy új hosszúmenetesre....Nálunk nincsenek kókány szerelők....
Ránéztem a Malossi weblapjára, hát az valami über jó. Sok-sok leírás van minden alkatrészhez. Ott találtam meg a Malossi variátor szíját. A 747 hosszhoz 15 mm széles szíj tartozik, 8 mm vastagsággal. Mondjuk 746,5 mm hossznál már van 16.5 mm-es szélességű szíj is. De nekem az nem jön be! Itt a link: http://www.malossistore.be/
Egyébként robotuning.hu weblapjáról navigáltam el oda.
Kellene egy kis segítség. Variátor szíjat cseréltem, és elég kehesen indul, nem pörög ki, meg befullad olyan 45-nél. Sík után ez nem is lenne gond, mert aztán magára talál, meg se áll 85-ig, tovább nem húztam neki. Szóval visszaraktam a régi, kissé viseltes, de még jó varioszíjat azzal meg kipörög, mint atom, megy megy is.
Szóval lemértem a két szíjat, amit kaptam,
-valami RMS gyártmány. Méret 16.5x747,
-kissé viseltes: Yamaha 3AA-17641 van ráírva, szélessége, így használtan 15 mm,
Mindkét szíj fogazott profilja amúgy megegyezik geometriailag. 9 mm magas a szíj, a fognál mérve pedig 5 mm.
Az lenne a kérdés, hogy mi az old SR gyári szíjmérete?
Sziasztok
Ma is piszkáltam az "átkozottat" szerintem a km óra lesz a hunyó.Irtam hogy a hibával együtt ,nem villan ki az intronál a visszajelzö sor.Ma leszedtem az órát +gyujtáskapcsolót van egy+ kábelkötegem rákötötem öket és enél sem villant ki,pedig régen amikor kipróbáltam csupaszon jó volt .Most ki kellene próbálnom egy jó órát azzal jó-e dehonnan szedjek próbálni?
szellőzésre nincs szükség, viszont a működéshez szükség van arra a nyílásra, mivel a tévhittel ellentétben nem a motor szívja be az üzemanyagot, hanem a külső nyomás nyomja be és ennek a nyílásnak ez a szerepe. ezért kell a motorokat átfúvókázni más légnyomásnál. ha ledugózod, elindul a motor, aztán megáll és utána csak durrog, de nem indul el soha többet. (jó tréfa lehet barátok között......ha.ha.ha )
Ez ugyanaz, mint a Motoforce, csak a neve más. Még a nem akciós ára is annyi.
Tényleg és lenne egy kérdésem is ugyanis nem tudom, hogy az egyik csatlakozás az mi. Bejelöltem a képeken. Látszólag semmit nem csinál és én nem is kötöttem rá semmit. Esetleg azt nem kéne ledugaszolni? Nem megy be valahova ott a mocsok idővel? Valaki tudja esetleg?
szívunk a ditekkel, variót cseréltem ugyanúgy kerregett, majd soxori próbálkozásra a főtengő megszorult, ez megoldódott de valami akad tekerés közben dugattyúra gondoltunk leszedtük de semmi nyoma sárülésnek sem a dugattyún sem a hengeren sem a hengerfejen, úgy látom bontás lesz ebből ismét :-(
A karburátor működése közben folyamatosan távozik az üzemenyag a fuvókákon keresztül ott ilyenkor nem keletkezik túlnyomás, álló helyzetben, pedíg párolog az üzemanyag ott ahol tud, ezen a nyíláson keresztül is.