Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Persze.Sőt konkrétan brembo felirat is rajta virított a ditekkemen a nyergen.
A hátsó a moininél grimeca volt de az is elég jó név csak asszem bicikliknél.De nem tuti.
Őőőőő.El tom képzelni csak a spór részét nem értem.Belefeccöl x 100e-ret amin konkrétan annyi benyát amennyivel élete végéig menne a gép.
Én úgy tudom, hogy az Aprilián is Brembo fék van, csak Aprilia név alatt fut. De mindegy is mert igencsak harapós a kicsike. Kis próbálgatás és gyakorlás után ezzel is lehetne stoppiezni az biztos
Eszedbe ne jusson kivenni a katalizátort. Még szarabbul fog menni. Ha másra vágysz vegyél egy sportkipuffot, amit erre a célra terveztek.
Zoli,akkor Te is nagyot néztél volna,mint én,azon,amit tegnap láttam....
Yamaha Majesti,azt hiszem 250-es volt,átalakítva gázüzeműre... Kis gáztartály az ülés alatt,durva látvány volt.De amúgy működik,hibátlanul teszi a dolgát....Spórolás....
Sziasztok!

Volt szerencsém menni ismerősöm aeroxával.
Aki azon filózna, hogy melyiket vegye.....
-Egyértelműen kisebb robogó, a 190 cm 85 kg alatt nem volt valami kényelmes
-Alig mertem vele kanyarodni, borulékonynak éreztem. Haver az SR-emet csak döntögette a hungárián a kocsik között, majd hülyét kaptam, hogy eldobja, ő is azt mondta, hogy stabilabb az SR, talán jobb helyen van a súlypontja
- A yamahában 15K az SR-ben 7,3K Km van. Mindkét gép karbis. Egyértelműen jobban gyorsult az SR, és végsebességben is jobb volt. Ez persze lehet hangolás, beállítás kérdése. A gyerek aztán nézegette, hogy nem 70-es az SR.
-A yamahán fordulatszámmérő van, az SR-en vizhőfok mérő. Féktárcsák tök ugyanazok, a yamahán brembo fék van.
-Yamahába nem fért bele a nagy bukóm, Sr-ben elég cupposan, rá kell nyomni az ülést.

Hogy melyik szebb azt mindenki döntse el maga:

Ha már itt vagyok lenne egy kérdésem is. Az SR kupufogóból hogyan kell kivenni a katalizátort? Utána kell valami hangolást eszközölni? Tudom nem lesz számottevően erősebb, de mégse fogja már vissza motort egy kicsit se nekem. Szalonban azt mondták, hogy kötelező szervizben is kivetethetem (bár nem éppen legális, garanciát is veszíthet hivatalosan), de én nem viszem többet kötelezöre.
Inyektorosnál viszont ha nem polini akkor nem tudsz annyit adni mint amennyi kell neki.Ígyis nagyon szegény a keverék.
Robcsin nem igen tudom elképzelni mért is kéne még jobban spórolni.Főleg az inyektoroson.
50-50% benzin-etanollal elvileg minden benzines jármű átalakítás nélkül képes üzemelni. Ricinussal nem tudom mi a helyzet. Ami biztos, hogy etanolozás előtt szűrőt kell cserélni, majd rövid időn belül ismét, mert felold minden retket az alkohol és még a szűrőből is képes feloldani. Másodszor pedig azért, mert a rendszerből is kiold minden szutykot és hamar eltömíti a szűrőt. Utána már nincs vele gond. Karbist egyszerűen lehet teljes etanolra is alakítani elvileg csak fúvókázni kell. Injektoroshoz meg kell vezérlőelektronika. Amit még tudok, hogy hidegindítás kicsit nehézkesebb.
Berúgni tőle, sebre, vagy a tankba?

Mondjuk én nem raknék semmi ilyet bele. (egyik helyre sem)
Van valakinek tapasztalata az etanol+ricinus keverékkel?
Jut eszembe láttátok a ma feltöltött videók között azt az újfajta variátort? Esetleg nem tud valaki magyar forgalmazóról? robogotuning.hu? Ahogy néztem a gyártó honlapját létezik sr50-re is ilyen. Sok jókat írnak róla, hogy jobb gázreakció, jobb végsebesség, kevesebb veszteség a hajtáson. Meg szerintem a kerámia miatt tartósabb is, bár gondolom drágább is.

ehun van ee
Csak nem Szoktam néha utántölteni és fér bele mindig egy kevéske szóval nem hinném, meg hát 8000 km-t nem hinném, hogy elment volna olaj nélkül.
Persze, mert olaj nélkül mész!
Elviekben igazad lehet,de nem kapcsolgatom .de jó ötlet megnézem.+tünet, ha rossz akkor gyujtás ráadásakor az intrónál nem villannak ki a visszajelzők sem!/index,refi,tank./
És igy ?
hol találtál?
Le akar húúúúúúúúzniiiiiii!
Talaltam ocsoe DR-t koszi mindenki hetfon erkezik es kiderul ez a hiba alapja vagy sem
Sziasztok!

Egy Aprilia Sr 50 (2002) Ditech-et vettem nemrég, azóta fáj a fejem.
Fulladások sorozata, és nehéz indulások után elvittem egy szerelőhöz, aki először hőgombát cserélt benne, majd miután még mindig rossz volt, a computert kinullázta (?), ami ezt mindig elfelejtette. A következő csere a légtömegmérő volt, ami után pár napig melegen jó volt a motor. Amikor egy elvileg jó computerre tették, azt mondta, hibátlan volt. Most az eddigi legrosszabb, a srác azt mondta, valószínűleg egy esetleges bukás során sérült a computer, az okozhatja a problémát, és egy csere lenne a megoldás. Mi a véleményetek a dologról? Van valakinek eladó computere?

Üdv, Vitya
Na Hali!

A problémádat mindenképpen a vészleállító környékén keresd, mivel ha az "ON" állásba van kapcsolva, akkor ugye nem indul a motor se, és akkor írja ki a széthúzott konnektort, meg azt hogy "EFI". Szóval nem lehet, hogy annyi a baj h véletlenül kapcsolgatod? :D A jobb oldalon lévő legfelső kapcsoló, nagy piros. Ha nem jön be, akkor vizsgáld meg annak a környékét.

Horváth Imre.
hello ne vegyék bontott variot 7ért szerintem RMS-t uajt tudsz ennyiért bár netmudom mennyire strapabíró, annyira mint a gyári talán van
Haliho
Találkozott már valaki a következő problémával?:2004-es pigi sr ditech ,1X tökéletessen működik máskor meg kiírja a km óra :EFI+széthúzott konnektor logo!Aztán megint jo és megint nem.Szétszedtem átfújkodtam az összes elektronikát kontakt sprayval de ez után is csinálja.Plusz mióta ezzel szórakorik többet kell tekertetni az önindítót mire elkapja.Gyerlya színe jo,hézaga pontos. Ez mi?Esetleg valaki?
Elöre is köszi a válaszokat.
üdv busi
6-7ezerért lehet venni csapágyat+sziemringet egy csomagba van asszem DR, ha anyagárát számolná fel munkadíjnak akk is csak 14 ezer:D 50 ropi az sok,
bocsi, az enyém nem di-tech hanem karbis. akkor meg nem tudom normális-e x)
azért kétütemű, hogy füstöljön. :)) hidegen füstöl, elméletileg ha bemelegszik elmúlik, legalábbis nekem.
kb. 10 kph a különbség végsebességben, a di-tech javára.