Szerintem jó vétel volt. Motorikusan nagyon jó, új gumik, új üléshuzat van rajta, új fékbetét. Ezek a hibák apróságok, egy használt motornál vannak ilyenek. Majd kijavítok mindent. Hétvégén szétborítom, átnézek mindent.
Balatonbogláron vettem és ott is cserélték ki. Az idegesít az egész dologban, hogy ugyanolyanra cserélték ki de mégsem jó. Majd megpróbálok légkulcsot szerezni, és visszarakom a régi szíjat, és ha azzal nincs gond akkor kicseréltetem.
Szia marcee, egy jól hangolt hajtásnál nem érezhetnél váltásra hasonlító dolgot , csak folyamatos gyorsulást
végsebességig . A miénkének variátor hézagolás volt a baja most tökéletes . Konfig:gyáti variátor,7.2-es görgök (17x12) malossi kevlár szíj, malossi fehér kontraszt, nekem ez jött be. A tökéletes beállításhoz sok türelem kell
ÖÖÖÖÖÖ old sr nél a vázszám az első vázcsövön van mint a gömbiknek a térdnél pci talaróelem alatt.Olajos a telója nem zsíros.Motorszám nagyon esetleges vagy van vagy nincs.Minarelli általában csak a tipusneet ütötte bele vagy azt sem.
Lemértem a régi görgőt(Malossi) ami 41 gramm(darabja 7gr lehet). Viszont ráírva az oldalára meg 6,5gr van. Azért cseréltettem mert már "kockásodva" volt. Az új görgő dobozát megkaptam ami szerint 6,5 grammos és 17x12-es. Gondolom benn is olyan volt mint ami rá van írva. A szíj Malossi, hogy milyen azt nem tudom. Ha a dobozán rajt a pontos típusa akkor az holnap meg tudom mondani.
Melyik kerék között? A lábtartók között húzódó vázon meg van a szám, de azt hittem, hogy itt a motorblokkon is van szám.
Zsíros telóról még nem is hallottam. Azért gondolom, hogy olajos, mert a villaszár tiszta pacsa. Na mindegy, majd széthúzom, meg úgy is szét akarom borítani egyik hétvégén. Be van tojva az egyik fékgomba is. Csak a hátsóé jó. Kell majd egy tükörlap is, mert el van törve, de majd elmegyek tükröshöz. Egyébként ez a tükörlap fel van ragasztva? Mer nem nagyon láttam hirtelen szétpattintási lehetőséget. Kéne egy fekete fejidom is, kicsit le van pattanva a tükörnél egy darab belőle. Lehet, hogy visszaragasztom.
Milyen szíjat raktak bele? Az enyém is hasonlóakat produkált az új szíjjal aztán kiderült, hogy a szíj volt nem megfelelő bele. A szíj bordája magasabb volt, mint a gyárié és ezért nem ment. Pedig a szélessége és a hossza egyezett. Aztán a gyári Piaggio szíjjal tökéletesen ment.
Minek cserélnél görgőt, ha a gyári súlyút rakták bele és előtte tökéletes volt? Persze ha nem jó súlyú van benne az akkor okozhat galibát.
Hy
Akkor több mint valószínű, hogy nem ugyanolyat tettek bele.
Vagy nem olyan volt benne, vagy slendriánul végezte a munkáját az illető. Lehet valamikor valaki cserélte, és már kisebb volt benne.
Ha megkaptad a görgőket, mérd le konyhai (grammos) mérlegen, és oszd el 6-al. Így megkapod a görgők súlyát.
Ugyanolyat vegyél bele, és meglátod jó lesz.
Az erősebb kontrasztot meg visszarakhatod.
Szevasztok! Pár hete írtam ide a fórumba, de választ nem kaptam, ezért még egyszer megpróbálom. Nemrég vettem egy Aprilia SR 50 ditech-et. Elvittem szíj és görgő cserére. A görgőből ugyanolyat raktak bele mint ami volt benne.(17x12, 6,5g). Csere után 30km/h-ig húz rendesen de utána belassul teljesen, majd 70km/h felett megint húz. Váltásoknál lassul csak be. Csere előtt tökéletesen gyorsult. Mi okozhatja ezt a hibát? Kontraszt rugót is cseréltem(igaz gyengébbre),de a probléma megmaradt. Érdemesebb könnyebb görgőt belerakni?Olyat amilyen gyárilag is benne van?
Előre is köszönöm a segítségeket!
Elvileg a motorszám a teleszkóp felfogatás, és a kerék között van.
A motor köbcenti, elvileg a hengeren van.
Ebben olajos a teleszkóp? Nem tudom, azért kérdem mert sok helyen hallottam, hogy szerelték zsíros teleszkóppal is.(majd megmondják)
Nekem a régi Diómban is az volt, ott csak a perselyek mennek ki...
Megvettem a masinát. Első szériás SR.
Az lenne a kérdésem, hogy ezen hol látható a motorszám, és a motor köbcentije? Hátul néztem, ahol a hajtóműolaj beöntő is van. Van ott egy kis keret, ahol adná magát, de full gyári sima. Másik kérdés, hogy szét lehet szedni az első telókat, mert szimeringet kéne cserélni benne, ill. utána mennyi és milyen viszkozitású telóolaj kell bele?
Aprilia SR 50 Di-TECH robogóm van, már írtam itt a problémámról, most az lenne a kérdésem h a Di-TECH-nél mennyinek kéne lennie a kompressziónak a hengerben hány BAR? Az enyémbe 7 BAR volt!
válaszokat kérek! (ugyanis nem indul, benzinpumpa, gyertya, gyújtás, minden rajta!)
a főtengelyen lévő nagy fogaskereket 1-2x szórakozottságomban majdnem fordítva raktam fel,azt sem árt leellenőrizni,ki tudja.bár akkor lehet meg sem tudja forgatni az önindító,ha fordítva van benne,de ezt nem próbáltam még ki...
4 verzió lehetséges elvileg...gyári varió -nál(17x12) kéne a 3 csavarnak látnod a helyét hátulról.ha nem gyári akkor malossi(16x13) polini(19x15.5)vagy hebo (17x12)lehet.
viszont a tuning cégek belenyomják az alkatrészeikbe a nevüket...
kompletten elég drága buli lesz,a gyári is 10 rugó körül van.A csúszkákat meg pár száz pénzért meg lehet venni.viszont amíg nincs benne,ne is indítsd be,mert több kárt csinálsz mint hasznot.ha gyári a cucc,akkor lehet macerásabb beszerezni,mert nem mindig külön van,láttam már jó párat ami rá volt préselve a nyomólapra....talán italmondoéknál...
tel 70 389 6486
végsebességig . A miénkének variátor hézagolás volt a baja most tökéletes . Konfig:gyáti variátor,7.2-es görgök (17x12) malossi kevlár szíj, malossi fehér kontraszt, nekem ez jött be. A tökéletes beállításhoz sok türelem kell
Köszönöm!
Zsíros telóról még nem is hallottam. Azért gondolom, hogy olajos, mert a villaszár tiszta pacsa. Na mindegy, majd széthúzom, meg úgy is szét akarom borítani egyik hétvégén. Be van tojva az egyik fékgomba is. Csak a hátsóé jó. Kell majd egy tükörlap is, mert el van törve, de majd elmegyek tükröshöz. Egyébként ez a tükörlap fel van ragasztva? Mer nem nagyon láttam hirtelen szétpattintási lehetőséget. Kéne egy fekete fejidom is, kicsit le van pattanva a tükörnél egy darab belőle. Lehet, hogy visszaragasztom.
Üdv.
Minek cserélnél görgőt, ha a gyári súlyút rakták bele és előtte tökéletes volt? Persze ha nem jó súlyú van benne az akkor okozhat galibát.
Akkor több mint valószínű, hogy nem ugyanolyat tettek bele.
Vagy nem olyan volt benne, vagy slendriánul végezte a munkáját az illető. Lehet valamikor valaki cserélte, és már kisebb volt benne.
Ha megkaptad a görgőket, mérd le konyhai (grammos) mérlegen, és oszd el 6-al. Így megkapod a görgők súlyát.
Ugyanolyat vegyél bele, és meglátod jó lesz.
Az erősebb kontrasztot meg visszarakhatod.
Előre is köszönöm a segítségeket!
A motor köbcenti, elvileg a hengeren van.
Ebben olajos a teleszkóp? Nem tudom, azért kérdem mert sok helyen hallottam, hogy szerelték zsíros teleszkóppal is.(majd megmondják)
Nekem a régi Diómban is az volt, ott csak a perselyek mennek ki...
Az lenne a kérdésem, hogy ezen hol látható a motorszám, és a motor köbcentije? Hátul néztem, ahol a hajtóműolaj beöntő is van. Van ott egy kis keret, ahol adná magát, de full gyári sima. Másik kérdés, hogy szét lehet szedni az első telókat, mert szimeringet kéne cserélni benne, ill. utána mennyi és milyen viszkozitású telóolaj kell bele?
Thnx a választ!
Aprilia SR 50 Di-TECH robogóm van, már írtam itt a problémámról, most az lenne a kérdésem h a Di-TECH-nél mennyinek kéne lennie a kompressziónak a hengerben hány BAR? Az enyémbe 7 BAR volt!
válaszokat kérek! (ugyanis nem indul, benzinpumpa, gyertya, gyújtás, minden rajta!)
Akkor nem is létezik hogy nem volt benne? Szétszedés elött nem zörgött.
viszont a tuning cégek belenyomják az alkatrészeikbe a nevüket...