Nekem is beleette magát a hézagoló alátét a kompresszor dugójába, de ennek a "lereszelt", és letört darabjai mind a forgattyúsházban voltak. Gondolom a többit nem kell ecsetelnem....
Sziasztok.Segítségeteket szeretném kérni. Van egy 2002-es sr ditech robogom új kompressor lett belerakva mert a régi menet közbe elkezdett csikorogni.Szétszettük és a csapszegen lévő alátétek kb 1mm-t bele voltak marodva a dugoba valamint a kompresszorcső tele volt sűrű trutyival.Az lenne a kérdésem ,hogy kompresszor csere után finoman kell vele menni ,mert nekem menet közben egy kicsit rágat főleg dombon fölfelé gyorsitáskor.
Szia zoli
lekérdezem itthon:a comp.most jelenteg mindent jónak talál.épp ez idegesít.
a hibásodás elején :túl melegedett motort, vizhőfok szenzor üzemzavart jelzett.de egyszer megjavult,egy napig jártam vele,aztán megint rossz,töröltem a memoriájábol a hibákat,és azóta semmi hiba de a motor sem jó!
F...om kivan.!
Sziasztok
Nem boldogulok a szarommal.A hiba még mindig :gyujtás ráadásakor akezdö intrónál nem égnek a visszajelzők csak a benzin halványan ,és kirja:EFI +széthúzott kinnektor,és nem indul!Meg néztem a vészleállítot semmi,kormánynál a kábelcsomót hátha elcsípödött egy semmi.nincsötletem!Lehet hogy a műszerfal szar?Vagy az injektor,az EFI miatt? fogalmam nincs. segítég!
KÖszi
Erre két hibakódot is fenntartana a computer, hogy nem áll 0-án? Nem lenne luxus az egy picit? Én arra tippeltem, hogy valamiféle kontroll, folytás van kiütve, vagy csak tényleg vmi átmeneti hiba volt, mert azóta nem jött elő újra a hibakód...
Hidegben (15 fok alatt), valamint hidegindításnál lehetnek problémák az etanollal. Olyan is előfordulhat hogy a motor kevesellni fogja az üzemanyagot. Ha ez a helyzet adódna, akkor emelj a súbertűn. Amennyiben tisztán szeretnéd használni az etanolt, akkor át kell fúvókázni a karbit nagyobbra.
Az elsővel lehet tényleg gond. A másik kettő az valami fordulatszám szabályzó ami kioldott.
Ja egyébként néztem a mocid, jó kis festése van. Ritka az ilyen. Viszont a képaláírásod nem stimmel. Ezekbe Piaggio blokk van nem morini és tudtommal nem is jött morinivel. Vagy a tiéd valami különleges darab?
Hát, az ilyen elektronikus rendszer által jelzett hibákról azt kell tudni, hogy sok, a legtöbb esetben nem a figyelt alkatrész, szerkezeti elem, hanem a visszajelző műszer a hibás. A többiek majd kijavítanak, de talán a 14-estől lehet félni. Persze lehet hogy ezek egyszeri meghibásodások, most pedig minden rendben van, hiszen működik.
Ma csekkoltuk a hibakódokat (12.000km-es szervíz) a robeszban. 3 hibakód volt:
ECU 14 - Fuel pump malfunction
ECU 15 - Engine rpm limiter tripped
ECU 17 - Rpm limiter tripped while starting
Nagyjából tudok angolul, de egy kis felvilágosítást kérek szépen... :-)
Melyiktől mennyire kell féljek? A motor szépen működik egyenlőre...
Elvileg minden módosítás nélkül 50-50-el el kell mennie, de ha nagyobb arányban van az etanol akkor már fúvókázni kell. Legalábbis kocsiknál így van, szóval gondolom akkor motornál is.
Sziasztok!
Old sr-embe tankolhatok etanolt? Lehet teljesen vagy csak 50-50%-ba? Átlátszó index burákat keresek olcsón, ha esetleg valakinek lenne szóljon már....! Kösszi
Hello
99-es minarelli sr-em van olyan gondom van hogy ledadog ha felkapcsolom a lámpát még rosszabb eddig egy kabelre gyanakodtam ami megy az öninditóhoz abból egy részt kicseréltem ezután két hónapig jó volt de most megint ezt csinálja
talán cseréljem ki egész kábelt?
előre is kössz a segítségeteket!
Hát sajnos fehér színű rugót nem kaptam (1,5 mm-es huzalátmérőjű). 1,8 mm-essel meg sokkal később indul, úgyhogy visszaviszem cserére a rugókat. Viszont cseréltem a variátor görgőket (6 g/db), lett új szíj is, kapott új TwinAir duplarétegű légszűrőt (én vágtam ki lapból), a régi mosás közben szétmálott. Aztán raktam új fékkart, kicseréltem a féklámpa mikrokacsolót, vettem új Motul hajtóműoilt, meg Athena telószár szimeringet is. Most járok kb. 16-18 rugónál, ahogy számoltam. A foncsorokat letakarítottam bébipopsi törlőkendővel. Az első még hátra van. Hát eléggé be vannak mattulva. Lehet ezt javítani? Aztán leamortizáltam a két első irányjelző búrát, egyszerűen elpattant a rögzítésnél. Alátéttel egyenlőre visszamókoltam.
Ha lenne valakinek eladó két sértetlen old sr-es búrája, az jó lenne.
Egyenlőre ennyi.
Még döglődik a dobfék bovdenje is, ki van szőrösedve, majd az is kell.
Próbáld meg az Agip-os benzint. Nekem bevált kocsiba és motorba is. Motor érezhetően jobb tőle, mint a shell-estől. Mondjuk a shellt nálunk mindenki szidja, hogy szar benzint ad. Mol-t meg alapból ki sem próbáltam még. Utálom a mol kutakat, meg egy mocskos rabló szarházi bagázs így oda nem is megyek.
Na szóval...Én tavasszal raktam össze az SR-t,felújítottam a blokkot is.Ekkor elhatároztam,hogy csak V-Power Racing-et tankolok bele,mert nem eszik olyan sokat,hogy ne bírnám ki.Mellé csak jó olajat,így kímélve a blokkot,a tartósság érdekében.Idáig így is volt,amúgy is csak Shell kúton tankolok,az autómba is.Most kíváncsiságból,mikor legutóbb üresről tele tankoltam,sima 95-öst raktam bele.SEMMI különbséget nem érzek,sem teljesítményben,sem másban.Így azért ezek a kúton kapható "100-as" üzemanyagok eléggé megkérdőjelezhetőek....
Tegnap este kicsit elmélyültem az sr lelkivilágában. Szétborítottam a hajtásláncot, mert induláskor kicsit beremegett. Azt mondták, hogy valószínűleg el van törve a rugó a kuplungban. És így is volt. Aztán levettem a variátor tárcsát is, hogy megnézzem a görgőket, azok meg kockára voltak kopva. A szíjat is megnéztem, az meg egy Yamaha szíj. Kicsit viseltes, de még jó. Elég egyszerű és ötletes szerkezet. Remélem kapok ilyen fehér rugót, ami tetszett, hogy alul már indul is, meg a görgőket is lemérem, mert jó volt így a beállítása.
Hogy most nincs 60 rugóm...
lekérdezem itthon:a comp.most jelenteg mindent jónak talál.épp ez idegesít.
a hibásodás elején :túl melegedett motort, vizhőfok szenzor üzemzavart jelzett.de egyszer megjavult,egy napig jártam vele,aztán megint rossz,töröltem a memoriájábol a hibákat,és azóta semmi hiba de a motor sem jó!
F...om kivan.!
Nem boldogulok a szarommal.A hiba még mindig :gyujtás ráadásakor akezdö intrónál nem égnek a visszajelzők csak a benzin halványan ,és kirja:EFI +széthúzott kinnektor,és nem indul!Meg néztem a vészleállítot semmi,kormánynál a kábelcsomót hátha elcsípödött egy semmi.nincsötletem!Lehet hogy a műszerfal szar?Vagy az injektor,az EFI miatt? fogalmam nincs. segítég!
KÖszi
A ecu 15, ecu 17 valószínüleg azt jelenti hogy nem áll a fordulatszám mutatód a O pozícióba .Nem?Szerintem.
Ja egyébként néztem a mocid, jó kis festése van. Ritka az ilyen. Viszont a képaláírásod nem stimmel. Ezekbe Piaggio blokk van nem morini és tudtommal nem is jött morinivel. Vagy a tiéd valami különleges darab?
Ma csekkoltuk a hibakódokat (12.000km-es szervíz) a robeszban. 3 hibakód volt:
ECU 14 - Fuel pump malfunction
ECU 15 - Engine rpm limiter tripped
ECU 17 - Rpm limiter tripped while starting
Nagyjából tudok angolul, de egy kis felvilágosítást kérek szépen... :-)
Melyiktől mennyire kell féljek? A motor szépen működik egyenlőre...
Old sr-embe tankolhatok etanolt? Lehet teljesen vagy csak 50-50%-ba? Átlátszó index burákat keresek olcsón, ha esetleg valakinek lenne szóljon már....! Kösszi
99-es minarelli sr-em van olyan gondom van hogy ledadog ha felkapcsolom a lámpát még rosszabb eddig egy kabelre gyanakodtam ami megy az öninditóhoz abból egy részt kicseréltem ezután két hónapig jó volt de most megint ezt csinálja
talán cseréljem ki egész kábelt?
előre is kössz a segítségeteket!
Ha lenne valakinek eladó két sértetlen old sr-es búrája, az jó lenne.
Egyenlőre ennyi.
Még döglődik a dobfék bovdenje is, ki van szőrösedve, majd az is kell.