2003-as Ditech-nek egy kalap sza..t ér a világítása. Most dolgozok azon hogy az egész foncsort kidobom belőle, rakok bele egy másikat 55W-os izzóval, áttekercselem az egész alaplapot, és új fesszabályzót is készítek hozzá. Mivel itt nincs berúgókar csak önindító, ezt alaposan ki kell számolni, mert nem szeretném ha a több lenne a fogyasztás mint a töltés. Kicsit kellemetlen lenne...
A régi sr-en kinek, milyen a világítás erőssége? Nekem egy kicsit gyenge, alapjáraton alig világít. Fordulaton világít, de nem az igazi. Országúton biztos nem mennék vele sötétben.
hát nem tudom, szerintem igen. Mind1 veszek egy újat úgyis azt írtátok hogy nagyon tré állapotban van. Gondolkodom azon a bontotton amiről képet tettem fel 7e-ért adják.
akkor valami nem stimmel.....ha a csúszkák,görgők kopottak akkor inkább alapjáraton kerreg ,de ha gázt húzol akkor nem.
A nyomólap hátulján lévő kopással lesz valami összefüggés,valami tuti nem jól van ott.A hátsó lemez (ami neked fenn sincs )az sem csinálhat ilyet,hiszen gyárilag nem úgy rakják össze,hogy zörögjön...A variátor anyája normálisan meg van-volt húzva?ha a külső tárcsa elforog az is zöröghet....hirtelen nincs más ötletem...
Alap hogy szétszedés nélkül nem lehet mit mondani.Suzukiba meg elég érdekes elvinni egy 06-os gépet mert a suzukiba máig morini a blokk a 06-os apriliába meg piaggios.Ergo kiolvasni tuti nem tudják.Tök más a progija.Ha megveszik hozzá a programot akkor más a leányzó fekvése de nagy a gyanum hogy lehúzásra megy.
Szia!
Egyrészt azért szétszedés nélkül a főtengelycsapágy hibát elég nehéz megállapítani,bár az igaz,hogy jellegzetes hangja van.Ha már szét van szedve,akkor lehet biztosan mondani.Ha az a hiba,akkor kelleni fog a csapágyakon kívül szimmering is,ugyancsak a főtengelyhez.De az ötvenezer Ft. az rengeteg,felejtsd el őket nyugodtan....
Hát szóval az a történet, hogy nemrég vettem egy 2006-os SR 50 Factoryt (Di-Tech) és én úgy hallottam tök jo hanga van meg minden, elvittem egy szerelőhöz, meghallgatta a hangját, azt mondta nem tudnak vele mit kezdeni mer nincs olyan gépük, de aztmondta negyon rossz hangja van. Utána tegnap előtt elcipeltem Sopronba, egy Suzuki szervíbe, ahol van ilyen gép amire rá tudják kötni, úgy volt, hogy tegnap megyek érte, de mikor felhivtam őket, aztmondták hogy valami " főtengelycsapágyas" és, hogy az már alapból 50 ezer forint, pedig még szét sem szedték teljesen. Aztán ma megnéztem a Di-Tech főtengelycsapágyakat, és láttam, hogy már 7 ezerért is van. Most mi csináljak? És mi ez a főtengelycsapágy hiba? Így is szervízt irt ki nekem. De az aztán elmult pedig elvileg azt is ki kéne ütni, de nekem elment magától.
Motorrevű cikkben ezt írják:
"A 2000 utáni modelleknél, ha rosszul szerelik össze az első hajtást, az önindító közlőkerékről lemaródnak a hornyok, először zörögni kezd, ha sokáig így használják, a hiba odáig fajulhat, hogy megsérül a főtengely."
Szia, a 3db műanyagnak nem hiszem hogy túl szorosan kellene illeszkedni, mert mozog fel le ez a lemez, a zörgés inkább abból adódhat(van nekem is ilyen zörgés Q.anyját) hogy el vankopva a görgőd is meg a lemez is illetve a ház, igy már azért szép kis hézag adódik a görgőház meg a görgök között, ha vissza engeded a gázt akkor beremeg ,zörög(?)
http://www.italmondo.hu/index....
újonnan talán itt a legolcsóbb a gyári.Mármint utángyártott
használtat is lehet venni,de azt jobb személyesen látni milyen állapotú....
Sziasztok! A variátor nyomólapon lévő kopások egy a variátorra szerelt gyűrűtűl vannak, ami azt a cél szolgálja, hogy a nyomólap ne tudjunk X cm-re eltávolodni az alaphelyzetétől. Apumnak(szasanyi) a Di-Tech Scarabeo-ján is volt és van is ilyen gyűrű és neki is ilyen kopásai vannak.
Amúgy szerintem neked nincs rajta ez a cucc és azért nem érted, mitől lehet ott kopás
Üdv: Roland És bocsánat, a beleszólásért csupán segítő szándék volt
Ez elég érdekes, mert mögötte csak az önindító fogaskerék van nem? Ha hozzá érne valamihez, akkor azt látnád ott is. Nem lehet hogy ez nem is nálad kopott így el? Mert szerintem ha ez friss lenne, akkor fényes volna a felület.
A nyomólap hátulján lévő kopással lesz valami összefüggés,valami tuti nem jól van ott.A hátsó lemez (ami neked fenn sincs )az sem csinálhat ilyet,hiszen gyárilag nem úgy rakják össze,hogy zörögjön...A variátor anyája normálisan meg van-volt húzva?ha a külső tárcsa elforog az is zöröghet....hirtelen nincs más ötletem...
Üdv.
Egyrészt azért szétszedés nélkül a főtengelycsapágy hibát elég nehéz megállapítani,bár az igaz,hogy jellegzetes hangja van.Ha már szét van szedve,akkor lehet biztosan mondani.Ha az a hiba,akkor kelleni fog a csapágyakon kívül szimmering is,ugyancsak a főtengelyhez.De az ötvenezer Ft. az rengeteg,felejtsd el őket nyugodtan....
Hát szóval az a történet, hogy nemrég vettem egy 2006-os SR 50 Factoryt (Di-Tech) és én úgy hallottam tök jo hanga van meg minden, elvittem egy szerelőhöz, meghallgatta a hangját, azt mondta nem tudnak vele mit kezdeni mer nincs olyan gépük, de aztmondta negyon rossz hangja van. Utána tegnap előtt elcipeltem Sopronba, egy Suzuki szervíbe, ahol van ilyen gép amire rá tudják kötni, úgy volt, hogy tegnap megyek érte, de mikor felhivtam őket, aztmondták hogy valami " főtengelycsapágyas" és, hogy az már alapból 50 ezer forint, pedig még szét sem szedték teljesen. Aztán ma megnéztem a Di-Tech főtengelycsapágyakat, és láttam, hogy már 7 ezerért is van. Most mi csináljak? És mi ez a főtengelycsapágy hiba? Így is szervízt irt ki nekem. De az aztán elmult pedig elvileg azt is ki kéne ütni, de nekem elment magától.
Segítségeteket előre is köszönöm,
Horváth Imre, Mosonmagyaróvár
www.robogotuning.hu
www.robogotuning.hu
"A 2000 utáni modelleknél, ha rosszul szerelik össze az első hajtást, az önindító közlőkerékről lemaródnak a hornyok, először zörögni kezd, ha sokáig így használják, a hiba odáig fajulhat, hogy megsérül a főtengely."
link
újonnan talán itt a legolcsóbb a gyári.Mármint utángyártott
használtat is lehet venni,de azt jobb személyesen látni milyen állapotú....
Amúgy szerintem neked nincs rajta ez a cucc és azért nem érted, mitől lehet ott kopás
Üdv: Roland És bocsánat, a beleszólásért csupán segítő szándék volt
Üdv.