Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem ha leszeded a mutatót, akkor megszívatod magad nem kicsit, mert úgy tudom hogy a mutató egy rugóval elő van feszítve picit, és mivel visszarakáskor ezt nem tudod beállítani, csalni fog az óra...
12-es dellorto. Szerintem ez a gyárija. Amugy 10körül gondoltam.
sziasztok,
nemrég vettem egy sr50 factory-t. nem működött a km óra (minden mást mutatott, csak a km/h-t nem). Szétszedtem az órát, mert valami zörgött bent. Egy kis ellenállás esett ki valahonnan, viszont ahhoz, hogy vissza lehessen tenni, jobban szét kéne szedni. Igazából csak a mutató leszedésével lenne gond, hogy jön az le? Szedett már szét valaki ilyet?
Köszi!
Ezek szerint más a szíjméret. És ez biztos, hogy az én esetemben is így van új modell régi blokk? Tehát a blokk morinis, de a meghajtás lánc alkatrészei is régi modellesek? Nem akarom szétszívatni magam, hogy mehezbb görgőket megrendelem, aztán a szíjméret is más...
A malossi katalógus szerint a morinis szíjméret 780*18,5,a pigis 816*18,5.
Karbi mekkora és mennyi?
igen,olyan mint amilyen neked is van!Neked kb mennyit eszik?Illetve te mennyiért vetted?
a leírásod alapján a szivató. :) a cápa 50-es alatt a rakétalámpásat érted?
sziasztok. Hozzájutottam pár sr50 cucchoz. Gondoltam hátha érdekel valakit valami belőle: frissen furt gyári henger nem gagyi dugóval,komplett vario szett,meghajtó szíj,komlett karbi,kuplungszett,szívótorokhoz membrán 6beömlővel. Árakat nem tudok mondani mert nem igazán értek hozzá,ki mit ad érte,akár egyben is eladóak.
Na lemértem a görgőket 7g-osak a régiek, de nem tizedes volt a digimérleg és néha ugrált 8g-ra is, tehát lehet, hogy 7,5g-osak!
Akkor most valószínűleg könnyebb görgő van benne...
Így szinte használhatatlan a motor számomra (100km/nap, sík út), a dombokon most nagyon agilisen megy felfelé, de abból egy van mindössze a távban.
A kérdésem továbbra is az, hogy morinis di-technek más e a szíjja-görgője mint a piaggosnak? Az EGU-s táblázat amit vki itt anno felrakott 5,5g-os görgőket ír az sr-ekhez. A régi görgő súlyokból (7-7,5g) kiindúlva akkor ez lehet a hiba...
Nekem ugyanez volt... vegyél ki alátéteket a kupakból,akár mindet.Amikor csinálja az kb mekkora fordulatszám?
Hello kinter
Ezt a motort én építettem össze különböző helyröl beszerzett darabokból.Ugyhogy akár tényleg szar is lehetaz ECU csak akkor miért ment el 200 kmet?Az ECU-t hol kell testelni?
Nah köszi a gyors válaszokat :)
Mint mondtam nem bittos.6 rugeszt megér.Bár én letesztelném hátha defektes.
Hát az meg nem jó ha elektronikával kell játszani... De szerintem megveszem megnézzük azzal mien mert most a moccal 40-50el nem tudok haladni mert annyira ledarál.... a rendőr emg mikor beáll mögém kicsit vicces
hellosztok

ma vettem egy cápa sr 50-est,és kiváncsi lennék egy-két dologra!A kormányon bal oldaldt a markolat után,és az indexkapcsoló előtt az szivató lenne(2 cm-t lehet le-föl tologálni kb)?
Illetve hogy nektek mennyit eszik hosszu távon(mármint nem városban használva)

Köszi a válaszokat!

Üdv
Jónak jó csak valamit csesztetni kell az elektronikával hogy elfogadja.Hozzá kell hangolni.Bár lehet tévedek.Nem biztos.Hallomás volt csak.
Mert most tudnák 6ezerbe alig használtat. Már lassan 30ezer van moccba félek h megdöglik valami. Akkor szerinted tuti jó vagy csak úgy gondolod?
Elvileg igen.
Morinis injektor mindenestül jó pigibe?
Szerintem kisebb tömegű variátor görgőket pakoltak bele, ezért pörög, mint állat és nem is megy, mert nem tudja eléggé összenyomni az első variátor tárcsát. Tiszta fizika az egész, kisebb lett a centripetális erő, ugyanazon fordulat mellett. Azt nem tudom, hogy vannak-e kisebb átmérőjű görgők, mert akkor lehetne ilyen jelenség. Vagy keskenyebb szíj került bele és nem tudja annyira kinyomni sugárirányban, mint előtte, de inkább a görgők a ludasak. Vissza kellett volna fordulnod azonnal, hogy elcseszték.


Üdv.
Variátor Mesterek segítsetek!
K---ra ideges vagyok, hazaértem a szervízből a mocival, szíj és görgő csere is volt.
Valami nagyon el lett ba..va. 8-9 fordulat között működik a motor, ahol eddig 70-et ment most 45-50-et! Nagyon harap 35-ig a k--anyját', de 6-7k-s fordulaton ahol eddig használtam 60-65-el jártam vele dolgozni, most 32-t megy! (nagyon jó volt szakadó esőben 50km-t így jönni...
Mindenből gyárit rendeltem bele. Holnap megkérdezem potosan milyen súlyú görgőket rakott bele a pali.
Hál'isten meg van a régi szíj és görgők most megyek mérlegért lemérni őket. A régi szíjra ez van írva: mitsuboshi aprilia 2MCA000014
Kérdéseim: Hol van a hiba? (gondolom görgő súly)
Lehet e az probléma, hogy nem vették figyelembe hogy ez még Morini blokkos, tehát más méretű e a Piaggo blokkos görgő és szíj és annak ellenére, hogy vagy 100-szor figyelmeztettem őket, mégis pigiset rendelték meg?
Elég érdekes, és szerintem összefüggéstelen hibakódjaid vannak. Nem lehet hogy valamiféle zavart szed fel az ECU? Gondolok pl. arra hogy nincs rendes érintkezés az akkumulátornál, esetleg az ECU nincs rendesen testelve, vagy szakadozik a gyertyapipában lévő ellenállás. Persze az is lehet hogy egyszerűen csak döglődik az ECU.
de ha nem akkor is gyanúsan jó ára van..
Szervíz.Mást nem tehetsz.