A sportkipuffban fojtás van, nem katalizátor. Most mennyit megy a géped? 85-töt? MIt is akarunk, hogy jobban menjen? A sportkipuff torokja be szokott lenni heggesztve. Ezt kiszedik ennyi. Én nem nyirbálnám szét a gyári puffot. Annak idején egy srác kiszedte egy kájvéjből, utána a megszokott 65-után sehova sem ment, azt sem tudta, hogy mit tegyen vissza a helyére. Én nem basztatnám. Ha megvan a 85 akkor az kurva jó 50-es motortól, ha meg kevés ez akkor www.használtauto.hu az sr, és lehet venni egy 1000 fazert és hagy menjen. Az már tol.
http://auto-motor.vatera.hu/al...
kérdezz rá a srácra,elég sok bontott factory cucca van.Az olaj tartály is egy olyan dolog amit használtan jobban megéri megvenni,az új árát ,ha meghallod leülsz...
Valamennyi százalék így is van benne. Legalábbis én az AGIP-ra járok tankolni és ott a blokkon írják, hogy van benne etanol. Egyébként AGIP-os benzinnel érezhetően jobban megy a gép. Ha meg 98-ast rakok bele akkor egyenletesebb a járása, meg szerintem a gázreakció is jobb. Múltkor gondoltam ha már a 98-assal ilyen akkor milyen lehet a v-power racing-el és hát egy kalap szart nem ér. Szóval én csakis Agip.
mi régen a simsonba tettünk az olaj mellé még plusz ricinust ,hogy jobb legyen a kenés...nem vettem észre semmit,mondjuk a simó nem is pörgött sokat
anno salakmotorpályán éreztem a szagát,talán ők többet tudnának mondani erről a dologról,hogy mit mivel.hogyan kevertek.
viszont az etanol kérdés engem is foglalkoztat,hogy ha ilyen jó tisztító hatása van,akkor egy kis mennyiség a benzinbe töltve akár injektortisztitó hatással is birna nem?
Elhiszem Neked, és tudom is hogy van 100-as benzin, de hidd el amiket a kúton adnak, az közelébe sem ér az igazi 100-as "verseny"benzinnek. Agyon vannak adalékolva, és ezt adják el Neked. Az etanol meg alapból tudja a 105-öt, és alul is sokkal nyomatékosabb lesz tőle a motor. Ez tény, és többek tapasztalata.
"Az E85 oktánszáma eléri a 105 RON értéket, ami meghaladja a prémium minőségű benzinekét. Az E85 a motor kialakításától függően különböző, akár 10-20% mértékű teljesítmény- és nyomatéknövekedést eredményez, mely a vezető által határozottan érzékelhető." De ha már az áraknál tartunk: Ugyebár a 95-ös benzin 345 Ft, a 100-as meg kurva sok, és nem is éri el 100-at, az E85 meg 245 Ft, és a 105-ös oktánszám az alap, ha jó minőségű az anyag akkor még több is. Nálam az etanol már bizonyított autóban, a robogóm meg igényli is, mivel nem gyári kompresszióval van megáldva. Az igaz hogy az etanolból több kell neki, de meg is lehet nézni hogy milyen értékeket ad cserébe.
Az AVGAS LL-100? az bizony 100-as oktánszámú, és olyan 400 Ft körül van literje. Ja, és mellesleg repülőgépekbe való, ólmozott. Mindezt csak azért, hogy lásd, van 100-as oktánszámú benzin is.
Ezt kérdezem én is. Azt mondták róla hogy eléggé bírja a meleget, ezért nem is ég el teljesen, tehát a kenés jobb lesz. Végülis ha csak ricinus rakódik le a kipufogóban az nem akkora gond mintha korom rakódna le, mivel gondolom egy idő után szépen elkezdi kiköpködni a felesleget.
Nem akarok beleokoskodni,de a ricinus,ha csak önmagában használod,tehát nem "ricinus alapú" olajra gondolok,akkor nem rakódik le túlzottan? (Hengerfej,kipuffogó?)
Az enyém karbisra van alakítva, és nem spórolni akarok, hanem a nagy kompresszió miatt kellene, mert rohadtul megy a gép, de terhelésnél becsörög. Kevés neki a 95-ös benzin. Az etanolba több "erő" van, és jobban bírja a nagy előgyújtást és a nagy kompressziót is. Az etanollal vannak már tapasztalataim, mivel az autóm is tiszta E85-el megy, és saját kezűleg alakítottam át. Arra lettem volna kíváncsi hogy az etanol+ricinus keveréket használta-e már valaki. Több helyen olvastam hogy a ricinust sok helyen használják a versenysportban, nagy terheléseknél jó, mert erős kenőhatása van. Ezért is legjobb olajok mind ricinus alapúak. Mivel már végigpróbáltam az etanolt az összes alsó és középkategóriás 2T olajjal (Arol 2T, Castrol 2T, Repsol 2T scooter, stb), és egyik sem oldódott rendesen, ezért próbáltam most ki a ricinust, ami simán és zavarodás nélkül keveredett el az etanolban. Viszont több helyen olvastam hogy hosszabb idő alatt hajlamos begyantásodni, ami ugyebár a motornak nem tetszene....
Az enyém karbisra van alakítva, és nem spórolni akarok, hanem a nagy kompresszió miatt kellene, mert rohadtul megy a gép, de terhelésnél becsörög. Kevés neki a 95-ös benzin. Az etanolba több "erő" van, és jobban bírja a nagy előgyújtást és a nagy kompressziót is. Az etanollal vannak már tapasztalataim, mivel az autóm is tiszta E85-el megy, és saját kezűleg alakítottam át. Arra lettem volna kíváncsi hogy az etanol+ricinus keveréket használta-e már valaki. Több helyen olvastam hogy a ricinust sok helyen használják a versenysportban, nagy terheléseknél jó, mert erős kenőhatása van. Ezért is legjobb olajok mind ricinus alapúak. Mivel már végigpróbáltam az etanolt az összes alsó és középkategóriás 2T olajjal (Arol 2T, Castrol 2T, Repsol 2T scooter, stb), és egyik sem oldódott rendesen, ezért próbáltam most ki a ricinust, ami simán és zavarodás nélkül keveredett el az etanolban. Viszont több helyen olvastam hogy hosszabb idő alatt hajlamos begyantásodni, ami ugyebár a motornak nem tetszene....
Akkor a szaki miért mondta, hogy ki lehet szedni? Mindezt a Hold utcai szalonban. Egy szóval nem mondta, hogy rosszabb lesz. Elvileg az is egy fajta fojtás. Mint ahogy a sport kipuffoknál is kiszedik.
Az enyémen csak Aprilia felirat van. Kerestem már rajta Brembo-t, de nem találtam. Bár ha megbontanám lehet találnék, de így kívülről amit látni ott nincs.
tpeti:
Na akkor annak a motornak a közelében sem szeretnék lenni, amit egy amatőr művel a nagy nyomású lpg-vel. Én biztos nem játszadoznék vele. Ráadásul ha megpukkan és kiderül akkor csúnyán megbüntetik, mert csak nyilvántartott gázszerelő műhely helyezhet üzembe ilyen rendszereket.
Igazából szerintem csak kíváncsi volt rá,hogy meg tudja e csinálni...Ilyen "ezermester" forma a srác.Bár a spórolás részével egyetértek veled 100%-ig....
12250.-Ft
kérdezz rá a srácra,elég sok bontott factory cucca van.Az olaj tartály is egy olyan dolog amit használtan jobban megéri megvenni,az új árát ,ha meghallod leülsz...
Komplett Olajtartályod (elrepedt )van új kasztnis ditechhez?
anno salakmotorpályán éreztem a szagát,talán ők többet tudnának mondani erről a dologról,hogy mit mivel.hogyan kevertek.
viszont az etanol kérdés engem is foglalkoztat,hogy ha ilyen jó tisztító hatása van,akkor egy kis mennyiség a benzinbe töltve akár injektortisztitó hatással is birna nem?
Gondolom műszakira kiszereli...
tpeti:
Na akkor annak a motornak a közelében sem szeretnék lenni, amit egy amatőr művel a nagy nyomású lpg-vel. Én biztos nem játszadoznék vele. Ráadásul ha megpukkan és kiderül akkor csúnyán megbüntetik, mert csak nyilvántartott gázszerelő műhely helyezhet üzembe ilyen rendszereket.