Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát nem, kelett volna? :-(
majd legközelebb :-)
"Ezért szerelő a szerelő.........." Ezt mondom én már régóta. Nálad a pont.
És milyen gyártmányú a dugattyú? Azt is ők készítették?!
Felömlők/kipufogó éleit legömbölyítettétek picit?
Jól látod,működés közben ütemesen pumpál nem folyamatosan, az impulzusokat a computer adja neki,házilag elég nehéz lenne kivitelezni,mivel elvileg függ az adott fordulatszámtól is az olaj mennyisége.
a dugattyút és a hengert egy gépműhely adta és csinálta szerintem ezzel nem lehet gond.
köszönöm a tanácsokat, akkor leszedjük a dugattyút és máris kiderül hogy mi szorul. Max szétkapjuk megint :-(

még egy kérdés, az olajozót kipróbáltam (adtam neki 12V ot) rájöttem hogy impulzusokat kell adni neki úgy működik, jól látom?
Keressétek meg, hol szorul.
Ugyanaz a szisztéma, ahogy összeraktátok, csak visszafelé.
Ha összerakás közben mindezt ellenőriztétek volna, akkor nem szorulna.
Ezért szerelő a szerelő..........
Hát igen, a szerelési hiba lehetősége mindig ott lebeg.
Mekkora az illesztés a dugattyú és a henger között? Belepróbáltátok a gyűrűt a hengerbe a dugattyú nélkül? Néztetek a gyűrű két vége között hézagot? Én nem hinném, hogy a csapágy miatt szorulna hidegen. Gondolom újak a csapágyak. Azt nem tudom, de szerintem ezekben is C3-as illesztésű csapágyak vannak a nagy főtengely fordulatszám miatt.

Én nem forgatnám meg légkulcsal, mert így nincs kenése a dugattyúnak. Gondolom előtte beolajoztátok az alkatrészeket, mielőtt össze lett rakva.


Üdv.
Valószínű tényleg szorul a csapágy.Le kellett volna ellenőrinzni többször.Kézzel forgatva simán kell futnia dugóval hengerrel együtt.
Köszi annyira nem érdekel csak kíváncsi voltam milyen árat mond. Nagyjából tisztában vagyok a gumiárakkal és hasonlítani akartam, mert a képből ahogy látszik elég rendesen kopott használt gumikat kínál. Az enyémben még csak 8400 körül van az még megy. Van rajta minta bőven én nem fékezem meg füstölöm el
ha nem melegítve raktad össze, akkor a csavarok meghúzásánál befeszülhet a csapágy, ez hiba.
A szakszerűtlen szerelést szakszerűtlen módszerekkel lehet javítani:
Ilyenkor, ha a főtengely végét megkoccintod egy alu, vagy műanyag kalapáccsal, akkor a helyére ugrik minden.
Nem én mondtam........................
ezek a csapágy és szimering méretek a MORINI-s DiTechhez
mesterek, ma összeraktuk a ditekk-et Új fúrt henger új dugattyú, új tőgörgők, új főtengőcsapágyak. összeraktuk és K-ra szorul. Az önindító alig vagy 1általán nem forgatja. A dugattyú mégnemösszekopása miatt ennyire nem szorulhat ugye? Szerintetek? Lehetséges hogy rossz méretü fötengőcsapágyakat adtak és az szorul meg? Ötlet tipp? Vagy 1szerüen vigyem el és forgattassam légkulccsal?

köszi
Akciós motorgumik az oldalon
nálam 6390.-Ft- tól találsz.
www.robogotuning.hu
130/60 13-as felnire. Mennyi azaz olcsó?
Folyamatban van, de csak akkor veszem meg, ha kapok belépőt a vasgyárba. Egyébként nem igen van rá szükségem. Remélem a jövőhéten szólnak, hogy a nagyvezír aláírta a kérelmet.
cs all OLCSó gumma vkinek? Irjátok a méreteket és ut tárgyalunk!
Mondjuk mikor nagy ritkán kimegyek a városból és tengernyi kocsi közt találom magamat örülök, hogy van rajtam minden (zárt sisak, kordura, csizma) mert én is csak úgy érzem magam biztonságban. A városban öregurasan motorozgatni elég kevés felszereléssel. Remélem sosem bánom meg.
Szia!
Megvetted az sr-t?
Nekem sajnos egyenlőre nyűg, de majd kiderül mi lesz.
Szerintem a legjobb összeállítás nyárra:
- magasszárú cipő, csuklós térdvédő, protektoring, kesztyű és természetesen bukó.
Üdv
egy kis segítségre lenne szükségem nem tudom miért de a kuplungomnak olyan visító és nyikorgó hangja van és elindulásnál rángat miért csinálja? ditechen van 2003
üdv
Sziasztok!Eladó sorba került a motorocskám!factory di-tech!Ha valakit érdekel üzenjen!2006/1 ára:235000ft
Ez nem hiba, de ha mégis zavar, akkor ellenállással tudsz picit csalni az órán, de nem szabad sokat, mert akkor megzavarod az ECU-t.