Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hátttt.Azé hazafelé picit megkergetem azjóóóóó.130-150 közt.
Tankolni sajnos nem kifejezett jó bűrnaciban.
De a póló/rövidgatyától borsódzik a hátam.Én is mek KB 3-4 Km a tescoig de nem érzem jól magam.
Legalább csizma/kesztyű/zárt sisak a minimum és az is necces.
Erre még egy protektoros farmer/bőrkabát és így már jól hűt a szél is.De meleg van nagyon.
A kordúra, csizma, nagy sisak meg jólesz majd ősszel.
Sajnos nincs két egyforma hőgomba, ECU, és óra. A hőgombákat nem tudják annyira pontosra gyártani, ahogy elvárható lenne, általában csalnak párszáz(!) ohmot, vagy többet is. Hiába cseréled ki, valószínűleg a következő sem lesz jobb, de ha mégis, akkor az szerencse. Hozzátartozik az is hogy a hőgombában lévő termisztor anyaga folyamatosan öregszik, mivel a hőmérséklete kb. -25 foktól +120 fokig változik. A ditech hőmérő órája pedig különösen érzékeny erre a változásra, az ECU simán jónak mondja azt az értéket is, amire az óra már hideget "mond".
Én nem rohadok bele. Bili sisak, napszemcsi, papucs, 50-60 km/h. A 90-100-fok az üzemi. Az jó. Büdös meleg lehet a ruha. Ezért robogózom. Úgyis csak városban megyek.
Ilyenek ezek a burgmanusok.
Ezért haragudtam is burgman fórumra, hogy leírom, hogy alig megy fel 3 mm-tert a hőfokmérő és hogy miért van ez? Egyből írják cserélj termosztátot. Cseréltem, nem változott semmi. Akinek eladtam az én gyárimat használja azóta is. Persze én meg mindenkinek írom, hogy ez rendben van így. Ennyi motor nem lehet szar. Persze nekem véletlen sem árulta el senki. Aztán páran persze írták, hogy nekik is ilyen. De termosztát csere előtt véletlen se....
Mostanában fasz kivan a meleggel.Belerohadok a ruhába.Más gáz nincs.Ez a gép nem melegszik......nagyon.90-100 közt van mindíg.
Nekem nem, és még sokaknak mint látod nem. A burgman is pepitában ugyanez, kezdetben talán burgmannál nem tetszett, de rájöttem a saját káromon, hogy rendben van ez így.

Kár basztatni, ha nincs egyéb baj. Úgyis nyáron használod, amikor hamar kinyit a termosztát szinte perceken belül. Az 50es henger körül az pár deci víz egyből forró lesz. Ha meg nem nyit hamar meglátod... Én nem piszkálnám, szíve joga mindenkinek venni annyi termosztát venni és mérni amennyit akar, és amennyit a pénztárcája elbír.
Nekem mindíg közép és picit feljebb volt 2 percel a beindítás után.
Persze utána visszamegy, ha hajtod és lesz hűtés. Itt nincs középállás.
Ez nem autó. Nem fog középállásba beállni. Ha meleg van feljebb megy egyébként meg alig mozdul. Ez így rendben van kár basztatni. A burgmanon is ilyen. Mikor én kérdeztem, hogy rendben van-e sajnos nekem senki sem mondta, hogy ez így rendben van és cseréltem termosztátot és semmi sem változott, csak a pénztárcámban az ezresek száma. Úgyhogy ne piszkáld rendben van úgy. Ilyen fuckingos melegben és dugóban majd felmegy félre. Ennyi.
Szerintem mérd meg a hőgombát, különböző hőmérsékleteken. Különös figyelemmel 85-90 fokon, itt 240-290 ohm körül kell legyen. A termosztátot teljesen bevizsgálni szintén csak úgy tudod ha kiszeded, és forró vízben melegíted, miközben hőmérővel méred. Olyan is volt már hogy minden rendben volt, csak az óra nem...
Pont az a baj h nem mozdul a mutató és minimumon van folyamatosan. Illetve ha 10-20Km-ert megyek vele akkor kicsit felmegy, de még mindig messze van a középállástól.
Szerinted termosztát?
Kompresszornyomást mértél már?
Igen, teljesen fekete kormos. NGK cpr8e. Kettőt is próbáltam. :-(
gyertyát megnézted már?
Sziasztok!
Mint írtam, megint behányt a ditech. Megmértem a hőgomba ellenállását és Kinter táblázatát nézve kiderült, hogy a gombának semmi baja. Rámértem a csatlakozó vezetékre is, feszültség van rajta, 5,...V. Továbbra is durrog, gázadásra nem igazán reagál, ha igen, akkor is pillanatnyi és hirtelen másodpercre csak. Elindulni képtelenség vele. A motor könnyen indul, alapjárat is jó. Várom a tanácsaitokat. Üdv.: Keenets
Attól függ a bemelegedés hogy mennyire terheled. Ha beáll középre a mutató, akkor rendben van minden. A mutató nem sokat szokott mozdulni.
Sziasztok!
Kérdésem az lenne, hogy morinis ditech-nek mennyi idő kell a bemelegedéshez és folyamatosan középen kell állnia a vízhőfok mutatójának (mint az autóknál)? Nekem a mutató alig mozdul meg. Lehet rossz a termosztát? Vagy még a hőgombára gondoltam, bár azt meg tudom mérni kinter adatai alapján
A tesztelésre volt időm, de a táblázatot loptam, a Nép érdekében...
ez szép, van ráérő időd
Kedves robogotuning.hu és Többiek akiket esetleg érdekel!
Ma sikerült egy 2003-as morini-s vizes hőgombát tesztelnem (fúrta az oldalam a kíváncsiság...), és bizony el kell mondjam hogy mégiscsak nekem volt igazam. A gyári leírásban hibásan szerepel az érték. Amit ők megadnak "Check the resistance of the temperature sensor:
21430 - 24750 Ohm at 15 °C / 2613 - 2795 Ohm at 25
°C / 99.9 – 106.9 Ohm at 120 °C.", az bizony nem 15 fok, hanem mínusz 15! Az általam mért érték -15 fok-on 27,56 Kohm.
15 éves motor.Mindent.
sziasztok. Olyan kérdéseim lennének hogy valószínű szombaton veszek egy rs 50 extremat és érdekelne hogy mitis nézzek meg rajta. ilyen tipushiba vagy ilyesmikre gondolok 1995 10 havi. köszi