Ba...a meg az Aprilia az idióta minigyertyáját (NGK CPR8E). Kint a semmi közepén durrant egyet a motor és leállt. Na mondom ennyi, hazatolás. Szerencsémre egy indítás után beröffent újra, és lenyomtam 20 kilómétert. 5 ilyen gyertyám van itthon (használt), de 5-ből 4 a porcelán mellett szikrázik....
50-250-ig. Nem fogyaszt 6 litert az 50-es, csak ha szarul van beállítva.Piaggio blokk van benne lánc hajtással. A 400-as burgmanom eszik 4,2-tőt és az pöcsköszörű.
Én csak és kizárólag karburátorosat vennék. Nem véletlen olcsóak az injektorosak. Nekem nincs, de rémálom, amit itt leírnak, hogy mennyit szívnak vele. Persze ki lehet fogni működőképes példányokat is.
Nem, nem. A Factory az maga az injektoros, a karbis az LC. SR 50 R Factory és SR 50 LC. A ditech nevet már elhagyták az az előző szériában volt csak.
Elvileg ha léptető motor akkor biztos ugyanúgy kellene lejönni, ha egyáltalán olyan a műszerfala, mint az RS-nek. Mert amit linkelsz képeket az nem SR műszerfal. Ki tudja lehet, hogy alakra kinézetre olyan aztán meg máshogy van összerakva.
hádemost azért mert factory attól még lehet ditech (injectoros) vagy karbis (mint az enyém) nem?
Enyém karbis és nem fordulatszámmérős az óra, de attól még ugyanúgy egy kis léptetőmotor mozgatja a mutatót, mint a ford. mérőt. Szal elvileg nem ugyanúgy kéne lejönnie a mutatónak? http://www.apriliaforum.com/fo...
Azért nem is hirdetem,mert telített a piac már 100-120ért hozzávágják az emberhez a morinis ditechet,persze olyat amilyet,de a laikus csak azt látja,hogy milyen olcsó,meg gyári.Az hogy szemetet sóztak rá csak másnap derül ki,de akkor már késő.
Lett volna nemrég egy cserém 2006 körüli derbi gp1.Rá kellett volna fizetni 130at.Csak nagyon messze volt az illető,ha mégsem tetszett volna neki az enyém élőben akkor drága kiruccanás lett volna,így elmaradt a biznisz.
Majd meglátjuk mi lesz,egyenlőre marad,mert elkótyavetyélni nem fogom, pótalkatrészek tömkelege a polcon figyel
Te ez a műszerfal ez nem factory-é. Ez a sima karbis verzió. Ennél is kis motor mozgatja a km órát, mint a factoryn a fordulatszámmérőt? Csak mert ha olyan, mint egy hagyományos óra akkor nem és akkor nem biztos, hogy csak úgy le kell húzni a mutatót.
Nemrég vettem egy sr factoryt. Szét kellett szednem a km órát, mert egy kis ellenállás kiesett belőle, nem mutatja a km/h-t. Többen is írtátok, hogy csak le kell húzni a mutatót... esküszöm, akárhogy tépem, nem akar lejönni. Ha esetleg javíthatatlanul letörne, valakinek van-e ilyen kijelzője? http://i.ytimg.com/vi/7bi_Cqkx...
250-ért és sok, és eljön az idő mikor 200k-ért is odaadod a tiédet. Hidd el. Nekem is eljött az idő. 260-ért szembeköptem volna ha valaki megkéri. Végül 215-ért ment el mindenestül... ma már ennél is rosszabb a helyzet.
de az igazi katarzis majd akkor jön el, ha összerakva működik is
Olaj tartályra én is kíváncsi vagyok!
Én fordulatszámmérős orát próbáltam szétszedni szintén a mutatónál akadtam meg .nem tudtam leszedni. hagytam a szarba.
Nem tudom mit jelenthet, de nem lehet, hogy először be kell nyomni valahogy, valamerre eltekerni/elmozdítani és utána kihúzni?
Elvileg ha léptető motor akkor biztos ugyanúgy kellene lejönni, ha egyáltalán olyan a műszerfala, mint az RS-nek. Mert amit linkelsz képeket az nem SR műszerfal. Ki tudja lehet, hogy alakra kinézetre olyan aztán meg máshogy van összerakva.
Enyém karbis és nem fordulatszámmérős az óra, de attól még ugyanúgy egy kis léptetőmotor mozgatja a mutatót, mint a ford. mérőt. Szal elvileg nem ugyanúgy kéne lejönnie a mutatónak?
http://www.apriliaforum.com/fo...
Lett volna nemrég egy cserém 2006 körüli derbi gp1.Rá kellett volna fizetni 130at.Csak nagyon messze volt az illető,ha mégsem tetszett volna neki az enyém élőben akkor drága kiruccanás lett volna,így elmaradt a biznisz.
Majd meglátjuk mi lesz,egyenlőre marad,mert elkótyavetyélni nem fogom, pótalkatrészek tömkelege a polcon figyel
http://i.ytimg.com/vi/7bi_Cqkx...