Alattam nem biztos Ahhoz súlycsökkentés kéne, de nem a motor részéről -10-15 kilóval ki is egyeznék. Ja, de már így is 9000 fölött forgott valamennyivel.
az már jó de még menne az vagy 92-őt vagyis nekem annyit ment és akkor pörgött 9felet. És amúgy tényleg jól dönthető motor gumik is jók csak az a fránya sztender mindig leér
Én conair-el értek egyet. Gyakorolj sokat és ha van a környéken jó minőségű kanyargós út akkor ott menj sokat egyre gyorsabban és egyre mélyebben döntve. EL nem esel ne félj. Kurva jól tapad a gyári gumi is, nem holmi szar anyag.
Jut eszembe ti milyen nyomással jártok a gumiban? Én össze kombináltam a használati által megadott két értéket. Az egy személlyel E:1.8 H:2.0 bar-t ad meg 2 személlyel pedig hátulra 2.2-t. Én elől 1.8 hátul 2.2 és valahogy sokkal stabilabb meg jobban dönthető főleg hirtelen irányváltásoknál egyik kanyarból a másikba.
Ja és ma sebességrekordot döntöttem. Teljesen szélcsendben (vagy legalábbis nem észrevehető szélben sík új úton óra szerinti 89 km/h Máshol még nem sikerült megfutni ezek szerint ennyit tesz egy jó minőségű út.
Szerintem ne vinnyogó fosrakétát vegyél, hanem valami tartósabb nagyobb ccm-es négyüteműt, bár 16 évesen sem a 125-ös RS-t sem a nagyobb 4t-t sem vezetheted A1-el.
Pár évig ezt tartsd meg fogadd el mit tud, pláne, hogy nem vagy kis darab. Tanulj meg motorozni, utána 18 évesen Ak-s jogsi és jöhet nagyobb.
Nem beszélve arról, hogy 15 évesen annyi gyakorlattal bőven elég egy olyan motor ami megy majdnem 80-at. Én már több, mint 7 éve robogózom (ebből 4-et egy keeway-el ami alig ment 70 fölé), de valahogy mégis elég. Városban egyszerűen nincs olyan helyzet, hogy ne lett volna elég a gyorsulás és a végsebesség. Persze néha már érzem, hogy kicsi főleg, hogy látom a gumim egyre mélyebbre döntöm mindig, de akkor sem kell nagyobb városba.
Lehet azlesz...jövöre ugyis 16 leszek, 8.as ballagás= Aprilia RS 125 remélem:D:D...ezt meg addig hagyom tuningolatlanul elég nekem amennyit megy, akkor majd elpasszolom aztán beleadom a 125-be. na? :D
Ha két nappal a megvétel után kevesled a powert a 70-es szett sem fog megoldást hozni.Egy karbis 70-es talán.Ditekk nem.A karbis is csak érzere nem fogsz jobban menni de olyan lessz mintha tépnél.
Várj.Tedd le a jogsit.Vegyél nagyobbat.
Evvel a mondandómmal spóroltam neked KB 200e-ret.
Az előbb még az mondtad, hogy elforog 8700-ig is. Akkor most mégse? Egyébként meg vidd el egy aprilia szervizbe ahol van Gameboy és szedesd ki az elektronikus fojtást. Szervizben sport programnak hívták és már nem is tom mennyiért rakták bele.
Nemrég vettem egy 2006-os Aprilia SR 50 Factory Di-Tech robogót, amiben ilyen digitális km-óra van. Azt szeretném kérdezni hogy milyen kipufogót vegyek rá, ami a legtöbbel növeli a teljesítményét. (ár nem számít). Most 50-es henger van benne , de inkább 70es-hez való kiput irjatok, mert rakok bele!. Minél jobb teljesítmény! Gondolkodtam LeoVince ZX-be nemtom..
Válaszaitokat előre is köszi, minél több választ várok
Hát figyi én tegnapelött vettem gyári kipus SR 50 Di-Techet, 2006-ost, 115KG-mom alatt megy 78 at a digitális óra szerint, menne többet is de még benne van ez az elektronikus leszabályzás, hogy 8000f/m-nél nem forog többet. Bár nemtom a karbisok hogy mennek, de sztem az kicsit kevés, kivéve akkor ha még benne van minden folytás.
Szépséges...
Elvittem a rosszcsontot fagyizni a Farfallá-ba...
Jut eszembe ti milyen nyomással jártok a gumiban? Én össze kombináltam a használati által megadott két értéket. Az egy személlyel E:1.8 H:2.0 bar-t ad meg 2 személlyel pedig hátulra 2.2-t. Én elől 1.8 hátul 2.2 és valahogy sokkal stabilabb meg jobban dönthető főleg hirtelen irányváltásoknál egyik kanyarból a másikba.
Ja és ma sebességrekordot döntöttem. Teljesen szélcsendben (vagy legalábbis nem észrevehető szélben sík új úton óra szerinti 89 km/h Máshol még nem sikerült megfutni ezek szerint ennyit tesz egy jó minőségű út.
Pár évig ezt tartsd meg fogadd el mit tud, pláne, hogy nem vagy kis darab. Tanulj meg motorozni, utána 18 évesen Ak-s jogsi és jöhet nagyobb.
Köszi, most megyek aludni asszem. Csáó - Jóéjt.
Imi.
Várj.Tedd le a jogsit.Vegyél nagyobbat.
Evvel a mondandómmal spóroltam neked KB 200e-ret.
Imi.
Nemrég vettem egy 2006-os Aprilia SR 50 Factory Di-Tech robogót, amiben ilyen digitális km-óra van. Azt szeretném kérdezni hogy milyen kipufogót vegyek rá, ami a legtöbbel növeli a teljesítményét. (ár nem számít). Most 50-es henger van benne , de inkább 70es-hez való kiput irjatok, mert rakok bele!. Minél jobb teljesítmény! Gondolkodtam LeoVince ZX-be nemtom..
Válaszaitokat előre is köszi, minél több választ várok
Imi.
Hát figyi én tegnapelött vettem gyári kipus SR 50 Di-Techet, 2006-ost, 115KG-mom alatt megy 78 at a digitális óra szerint, menne többet is de még benne van ez az elektronikus leszabályzás, hogy 8000f/m-nél nem forog többet. Bár nemtom a karbisok hogy mennek, de sztem az kicsit kevés, kivéve akkor ha még benne van minden folytás.
Imi