Dehogynem. Simán elpörög 8700-ig is. Én olyan 100 kiló vagyok és alattam megy 85-öt. Ja és sztenderre feltéve elforog 12-ig (akasztja a ford számmérőt). Igaz az enyémből kivették az elektromos korlátozást is az Aprilia szervizben garancia keretében természetesen. Ettől baja nem lett, de észre se venni sok változást.
Hali!
50es robogó nem pörög 8000nél tovább..:) főleg a ditech nem.. 8000 körül szabályoz, ezt csak aprilia szalonba tudod kivetetni , de nemérdemes mert szétmegy a motorod csak..
van egy 2008.07es szürke sr-em az újabb kasznis, karbis.. 2500km szerintetek mennyibe lehet eladni? illetve van akit érdekel?
A gixxereriggcibere trió 14-16e nél szabályoz.De az másik világ ne kívánd a ditekktől ezt.
Ne kívánj csodát egy 5 pacis géptől aminek még lesz masszív 20-25% vesztesége a szíjhajtáson.
Vagy másik gép a nyerő vagy a salátaevés.
Hát(tal nemkezdünk mondtatot) asszem a fogyibol jobban kijövök nemkell vennem uj hengert + kajára sem kell annyit költeni, --- a válaszokat köszi, de még várok párat hátha benne van a folytás mert olyan mintha 8500 ford.nál leszabályozna köszi, Imi.
Fontos kérdésem lenne!
Nemrég (tegnap előtt) vettem 230.000FT-ért egy Aprilia SR 50 Factoryt - (2006)-os. Megkérdeztem a tulajt, hogy benne van-e még a folytás, azt mondta, hogy az előző tulaj aztmondta neki, hogy valamilyen elektronikat még van benne. A legtöbb amit kipréseltem a motorból 78 Km/H-volt a 115Kg-mom alatt. A fordulatszám 8500-8750-nél nem ment tovább. Ez még a folytás miatt van? Vagy ha ennyit megy már nincs benne? Válaszaitokat előre is köszönöm.
igen, tudom, a postaköltség...................
Már dolgozom rajta, hogy kisebb értékű rendeléseket olcsóbban szállítsunk, a hónap közepétől lesz rá megoldás.
Nagy csodára nem kell számítani, de olcsóbb lesz mint eddig.
hát elvileg holnap fognak hozni elég olcsón, kíváncsi leszek milyen lesz,mert elvileg dupla pólusúnak kéne lennie,ha minden igaz.Az a baj az ilyen "apró" alkatrészekkel,ha shopból rendeli az ember,hogy még rájön 1000-1500pénz a szállításra.Így inkább körbetelefonáltam a helyi motorosboltokat.
A malossi a denso gyertyát ajánlja a motorokhoz, az összes robogóhoz van denso ajánlata malossi cikkszámmal.
A DiTechez ezt ajánlja, amit írtál.
A CR10EK-t az NGK ajánlja a DiTechez.
A check lámpa problémát én is olvastam, de nem tudom a megoldást, a malossi dokumentumokban nem írnak róla, ami elérhető a malossi honlapján.
Hogy több olajat adagol, ezt sem tudom, de lehet.
Egy olyan dologban kérnék tanácsot,hogy szerinted melyik gyertyát tegyem a 70es hengerhez,malossi ecu van most benne.Az oldalatokon azt olvastam,hogy ngk cr10ek,viszont más fórumokon meg a denso U31 ET-R javasoltak....
Azt esetleg nem tudod ,hogy a check lámpa miért világít folyamatosan?
Valamint az igaz,hogy a malossi ecu-ja több olajat adagol?
Ha már úgyis ennél a témánál tartunk akkor itt egy kérdés. Szabályos az ha egy morinis karbis sr 70-et megy 70 kg alatt? KÖszi (gyári kipu)
www.robogotuning.hu
A Weboldalon megtalálod a tel számot is
Adnál egy telefonos elérhetőséget, hogy meg tudjam rendelni a hőgombát? Illetve lenne még pár kérdésem...
Üdv.: Keenets
50es robogó nem pörög 8000nél tovább..:) főleg a ditech nem.. 8000 körül szabályoz, ezt csak aprilia szalonba tudod kivetetni , de nemérdemes mert szétmegy a motorod csak..
van egy 2008.07es szürke sr-em az újabb kasznis, karbis.. 2500km szerintetek mennyibe lehet eladni? illetve van akit érdekel?
Ne kívánj csodát egy 5 pacis géptől aminek még lesz masszív 20-25% vesztesége a szíjhajtáson.
Vagy másik gép a nyerő vagy a salátaevés.
Fontos kérdésem lenne!
Nemrég (tegnap előtt) vettem 230.000FT-ért egy Aprilia SR 50 Factoryt - (2006)-os. Megkérdeztem a tulajt, hogy benne van-e még a folytás, azt mondta, hogy az előző tulaj aztmondta neki, hogy valamilyen elektronikat még van benne. A legtöbb amit kipréseltem a motorból 78 Km/H-volt a 115Kg-mom alatt. A fordulatszám 8500-8750-nél nem ment tovább. Ez még a folytás miatt van? Vagy ha ennyit megy már nincs benne? Válaszaitokat előre is köszönöm.
Horváth Imre, Mosonmagyaróvár
Csomagolóanyag, szállítás, utánvét.
Már dolgozom rajta, hogy kisebb értékű rendeléseket olcsóbban szállítsunk, a hónap közepétől lesz rá megoldás.
Nagy csodára nem kell számítani, de olcsóbb lesz mint eddig.
Szerintem championt is töltsél fel arra is lehet kereslet.
A DiTechez ezt ajánlja, amit írtál.
A CR10EK-t az NGK ajánlja a DiTechez.
A check lámpa problémát én is olvastam, de nem tudom a megoldást, a malossi dokumentumokban nem írnak róla, ami elérhető a malossi honlapján.
Hogy több olajat adagol, ezt sem tudom, de lehet.
Azt esetleg nem tudod ,hogy a check lámpa miért világít folyamatosan?
Valamint az igaz,hogy a malossi ecu-ja több olajat adagol?