Igen ez csak a sárvédő darabja. Ezt kell abba a tartóba belecsavarozni. Nekem a 2007-esen is így van. Van egy alap keret amit te keresel (más országokban ez a rendszámtartó egyébként) és abba megy bele ez. Esőben ez jobban véd, de e nélkül szebb a motor szerintem.
Üdv eladó egy új sr factory injektoros.
Főleg alkatrésznek.
Törött az eleje.
Viszont az elektronika, motor, motorelektronika, hátsó rugóstag, kormány, kormányelektronika, teljes fékrendszer, önindító, hátsó kerék, kipufogó teljesen ép. nekem nem éri meg felújítani, nagyobb vásárlása miatt.
Képet tudok küldeni ha kell.
Ha érdekel írjatok ide, vagy msn: whiteangelcannabis@hotmail.com
Sziasztok! Mi annak az idomnak a neve, ami SR50-en hátul az irányjelzőket tartja? Sárvédő néven azt a kicsit találtam, ami közvetlen a kerék fölött van, de nekem nem ez kell...
A gyári kuplungon milyen vastag a ferodol réteg? Csak érdekelne, hogy nekem most milyen állapotban van. Vagy még jobb, ha leméred az átmérőjét. Amúgy mennyiért adod a kuplungot és a tolórugót? A tolórugónak mekkora az acélhuzal átmérője? Dobj egy emilt az atirabi@freemail.hu -ra.
hát, mivel injektoros, inkáb ne te szedd szét (esetleg az injektort kiveheted) és ki kell pucoltatni, már ha az a baja... de mivel száraz a gyertya valamiért nem kap benzint.
Vidd el egy megbízható (?) szervízbe, ez sajna házilag nem javítható:(
Sziasztok!
Ha esetleg valakit érdekel, van egy teljesen új 105-ös kuplungom, és egy szintén új tolórugóm, ezek sosem voltak beszerelve, megmaradtak. Ezen kívül van még egy szekunder tárcsám (a hátsó ékszíjtárcsa), ez használt, de tökéletesen működik, nincs kikopva az ékpálya. Fekvő minarelli blokkokba biztosan jó, és még amivel egyezik. Jah, és még van egy csíklámpás sr-hez (92-97 ha jól tudom) új légszűrőház, szivaccsal, lehet az Aerox-hoz is jó, mert azt is ilyen blokkal szerelték egy ideig.
Apropó - régi blokk.
Az én sr-em túl van a 36 ezredik kilóméterén is, és még mindíg elemében van, 30 ezernél újítottam fe magam, mivel egyrész sokaltam a munkadíjat, és így legalább tudom mi az amit kicseréltem. Ennek mindegy, hogy -15, vagy +40, pöccre indult mindíg, elektronikai gonda sosem volt, pedig télen- nyáron mindennap használva van(nagyrészt nyélen:D), évente átkenem a bowdeneket, csatlakozókat, olajat öntök bele, tankolok, és ha akarom kiakasztja az órát, mindenféle tuning nélkül, nem tudom ti hogy vagytok vele, de én most sem vennék új motort (már az ára miatt sem, főleg di-techet nem:S), nincs folytás, nincs nagy hűhó ami behaljon, még hűtővíz sincs mivel levegős, mégsem áll be a 40 fokban gyilkolva.... csak gondoltam leírom
hello emberek... van egy kis gondom egy aprilia sr 50 ditechel 2003 as (morini blokk) az a helyzet hogy tönkre ment bene az öninditom fullra megnézte szerelő minden...lett bele véve bele let rakva és nem indult el a motor injector betölt. önindito megy. motor meg nem indul . megnéztük a gertyát száraz volt tehát valszin benzin problémák vagy én már nem tudom... igen megbántam a ditech-et:S kérlek segitsetek
De egyébként mindegy is, mert fölösleges DOT5-ös olaj egy robogóba. Aki nem versenyzik annak úgysem fog megbuggyanni a DOT4 sem, szóval csak fölösleges pénzkidobás lenne a DOT5, mert sokkal drágább.
Persze, persze nem gond, csak igazoltam, hogy nem légből kapott ötlet volt, mert ez szerepel a használatiban is.
Tényleg ha valakit érdekel Sr 50 új kasztnis magyar használatija szóljon és feltöltöm valahova. Van benne alapvető karbantartási útmutató, szerviz utasítások, hogy miket mikor kell cserélni/tisztítani/ellenőrizni, és kapcsolási rajz amiből én semmit nem értek. Sok vonal megy ide-oda csak az én szememben, de kinter tuti átlátná ahogy eddig láttam, hogy vágja az elektronikát
Lehet, hogy szakmai és tiszteletben is tartom, de faterom keeway-ét mindig így csinálom és gyári rajta még a fék. Persze betét csere már volt. Most van túl a motor a 7. évén és a 20 ezredik km-én. Azóta nem evett meg semmit az én galád módon odakent olajam és nem is maródott be a rátapadt kosztól, pedig már legalább 5 éve, hogy így csinálom. Szóval mindenkitől elnézést, hogy nem szakmai tanácsot adtam, csak az életemből egy darabkát ami eddig jól működött.
Én csak jó tanácsként ajánlottam...
"DOT 4, like DOT 3 and DOT 5.1, is a polyethylene glycol-based fluid (contrasted with DOT 5 which is silicone-based)"
2007es, 3000km van benne.
Főleg alkatrésznek.
Törött az eleje.
Viszont az elektronika, motor, motorelektronika, hátsó rugóstag, kormány, kormányelektronika, teljes fékrendszer, önindító, hátsó kerék, kipufogó teljesen ép. nekem nem éri meg felújítani, nagyobb vásárlása miatt.
Képet tudok küldeni ha kell.
Ha érdekel írjatok ide, vagy msn: whiteangelcannabis@hotmail.com
Üdv!
írj vagy hívj
tel:06209339747
email:schonher@citromail.hu
Vidd el egy megbízható (?) szervízbe, ez sajna házilag nem javítható:(
Ha esetleg valakit érdekel, van egy teljesen új 105-ös kuplungom, és egy szintén új tolórugóm, ezek sosem voltak beszerelve, megmaradtak. Ezen kívül van még egy szekunder tárcsám (a hátsó ékszíjtárcsa), ez használt, de tökéletesen működik, nincs kikopva az ékpálya. Fekvő minarelli blokkokba biztosan jó, és még amivel egyezik. Jah, és még van egy csíklámpás sr-hez (92-97 ha jól tudom) új légszűrőház, szivaccsal, lehet az Aerox-hoz is jó, mert azt is ilyen blokkal szerelték egy ideig.
Apropó - régi blokk.
Az én sr-em túl van a 36 ezredik kilóméterén is, és még mindíg elemében van, 30 ezernél újítottam fe magam, mivel egyrész sokaltam a munkadíjat, és így legalább tudom mi az amit kicseréltem. Ennek mindegy, hogy -15, vagy +40, pöccre indult mindíg, elektronikai gonda sosem volt, pedig télen- nyáron mindennap használva van(nagyrészt nyélen:D), évente átkenem a bowdeneket, csatlakozókat, olajat öntök bele, tankolok, és ha akarom kiakasztja az órát, mindenféle tuning nélkül, nem tudom ti hogy vagytok vele, de én most sem vennék új motort (már az ára miatt sem, főleg di-techet nem:S), nincs folytás, nincs nagy hűhó ami behaljon, még hűtővíz sincs mivel levegős, mégsem áll be a 40 fokban gyilkolva.... csak gondoltam leírom
Tényleg ha valakit érdekel Sr 50 új kasztnis magyar használatija szóljon és feltöltöm valahova. Van benne alapvető karbantartási útmutató, szerviz utasítások, hogy miket mikor kell cserélni/tisztítani/ellenőrizni, és kapcsolási rajz amiből én semmit nem értek. Sok vonal megy ide-oda csak az én szememben, de kinter tuti átlátná ahogy eddig láttam, hogy vágja az elektronikát
http://www.olajshop.hu/termeke...
"DOT 4, like DOT 3 and DOT 5.1, is a polyethylene glycol-based fluid (contrasted with DOT 5 which is silicone-based)"
Üdv.