Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Esetleg a hibakódokat magyarra fordítva megoldható lenne?
kérdezzetek, ha tudok segítek
sajnálom, de nem rajtam múlik, tehát sajnos nem.
... és ezekhez a "belső információkhoz" esetleg nem juthatnánk valami úton-módon hozzá?
sehol, ezek belső információk
Élni fogok a lehetőséggel!
Holnap azért még rámérek a vezetékre is, biztonság kedvéért.
Ezek szerint a hőgombához vezető csatin, járó motornál megközelítőleg 5voltot kéne mérnem.
Én is kíváncsi lennék erre a dokumentumra...
Ezeket a jó kis dokumentumokat nem láttam még sehol,hol találhatóak meg?
Nem azt mondtam, hogy nem rossz, csak azt, hogy nem biztos, hogy az a rossz, mert kiírta a computer.
Amúgy ha kell tudok adni hozzá.
Hát amiket kaptunk eddig infókat én az alapján tuti kivágtam volna belőle a régit .
Nem ismerem a hőgomba és más ilyen kütyü működését,de ha egyszer a hőfokmérő sem megy,aztán villog a kijelző,melegen meg nem akar menni a motor,akkor azért én látok rá reális esélyt ,hogy a hőgomba marhára nem akarja az üzemi hőfok ellenállás értékét közvetíteni a computer felé,ezáltal ami benzint adagol ténylegesen hideg motornál még jó,de üzem melegnél már sok....
meg kéne mérni melegen,mekkora az ellenállás.
Zöld/Piros vezeték
Aha. Meg tudnátok mondani, hogy az ecu-nál pontosan melyik csatlakozó a hőgombáé?
Mert akkor szakadásvizsgálóval meg tudnám nézni a vezeték folytonosságát. Ha a gomba csatlakozóját rövidre zárom egy pillanatra, akkor a kijelzőnek ugye ki kell térni, ha működik? Az ecu-t nem teszem vele tönkre?
ezek az elektromos rendszerek nem állapítják meg a hibát, csak segítik a javítást, könnyebben be lehet határolni, hogy merre keresd a hiba forrását, de lehet, hogy nem jeleznek semmit, és mégis rossz a rendszer, mert elektromosan minden rendben van, a jel értéke megfelelő, csak nem jó helyen és időben van, és ezt nem biztos, hogy kijelzi.
nagyon egyszerű:
A hibajelző rendszer jelzi, hogy a hőgombánál van a hiba, tehát mit érzékelhet hibának:
Rossz ellenállás értéket ad a hőgomba, ezt nem érzékelheti hibának, maximum hidegnek érzi a meleg motort, mert honnan tudná, hogy annak már melegnek kell lennie, vagy fordítva.
Hibának érzékelheti, ha a hőgomba szélsőséges értéket ,jelet ad, ezt meg lehet mérni egy ellenállás mérővel, na ekkor rossz a hőgomba és jelzi is a computer.
Ebben a két esetben rossz a hőgomba.
Hibát jelez a computer, ha a hőgomba vezetékein átmeneti ellenállás keletkezik, kontakthibás a vezeték rendszer, ekkor nem rossz a hőgomba, mégis hibát jelez.
Most csak ennyi
Nem.
Van valaki, aki biztosan tudja, hogy 2002-es morinisre jó-e a 2006-os piaggioról, a számítógép és a kompresszor?
Az f@sza.Akkor mit jelent? Csak parasztvakításnak van az egész,de nem is biztos,hogy az a baja amit villog?
Leírnád pontosabban, mert nem igazán tudok olvasni a sorok között.
Üdv.: Keenets
Felhívtam Dújv.-ban az egyik robogókereskedőt, aki szervizeléssel is foglalkozik (még a membrán hibája előtt). Hagyjam ott a robogót 4-5 napra és megnézik. Mondtam neki, hogy szóljon akkor, ha vigyem, vagy adjon időpontot. Az úgy nem megy. A másiknál meg ki van függesztve az üzletbe, hogy 3000ft./óra. Szóval úgy döntöttem, hogy inkább a tanácsaitokból élek, ameddig lehetséges.
Üdv.: Keenets
Úgy vettem észre, hogy akkor hagyogat ki, illetve kormolja a gyertyát, mikor már meleg a motor. Amúgy "pöcc-röff" indul, és a sebességére sincs panasz. Ha mégse hőgomba, hanem nyomásszabályzó, azzal mi a teendő? Amit mail-be leírtál?
azért, mert kivillogta hibának, az nem azt jelenti, hogy rossz
ja tényleg hőgomba...Azt ki kéne cserélni,főleg mivel írtad is,hogy kivillogta hibának.
az ac ha jól emlékszem ugyanaz,a többi viszont nem jó rá.
Sziasztok!
2002-es morinis ditechre jó a 2006 piaggio blokkos kompresszora, ECU-ja, benzinpumpája?
Köszi!
Sziasztok!
Majdnem új a gyertya. Miután a membránt kipucoltam, valóban el is indult és tökéletesen húzott. Kb. 30 km.-t mehettem vele (nem egyszerre), mikor bekormolta a gyertyát. Valószínű, hogy a hőgomba szar. Mert a vízhőfokmérő semmit nem emelkedik. Ha leveszem a hőgombáról a sarut és a csatlakozó két pólusát egy pillanatra rövidrezárom, akkor elvileg meg tudom nézni, hogy az óra működik-e? Az ecu-t nem zavarja meg?
ha túl sokat futott a gyertya (elvileg 4000km a csereintervallum)azt is meg lehet próbálni kicserélni,hátha...