csodálkoztam is mikor írtad,hogy minden happy, a membrán nem zárt rendesen.Ha a kompresszorod jó,akkor lehet még hőgomba illetve az injektor befecskendező részével,nyomásszabályzójával gond.
Hát nem volt túl hosszú az örömöm. Mentem vele majd 30 km.-t, mikor elkezdett szaggatni, majd durrogni. Kivettem a gyertyát, kormos volt. Megtakarítottam, ment vissza. Most egyenlőre megint megy, de félek, hogy újra ez lesz. Mitől kormolhat szerintetek?
Üdv.: Keenets
Sajnos alkalmi vétel volt csak. Hozták nekem is. Azért is vettem 6 litert gyorsan. De vaterán én láttam 2500-ért. Szerintem még az is jó áron van. link
Sziasztok 2006-os aprilia di-tech blokkhoz megvan minden alkatrészem, és ezeket elcserélném, vagy eladnám. Ami van: féktárcsa, kihajtás, főtengely, komplett hengerfej minden kütyüjévej, komplett állórész lendkerékkel és gy. jeladóval, ECU, légtömegmérő, kompresszor. Mindez 3100 kilométert futott, ha megnézed elhiszed. Cserébe érdekel: Karburátoroshoz nem di-tech főtengely, állórész a jeladóval és a lendkerékkel, CDI, esetleg 19-es dellortó vagy más jófajta karburátor a szívócsonkkal, berugó szerkezet /ív,fog,rugó,kar/ jófajta variátor és kuplung a haranggal. Ha valakit érdekel akkor telefonáljon, 10-22 óráig lehet. Köszönöm, hogy ezt a kisregényt elolvastátok. Sziasztok.
mint mondtam, ez levegős motorhoz való, de teljesen mindegy, ha a gyár ekkora ellenálásérték változást állított be hozzá, akkor ez van, ez csak tervezés kérdése.
Különben nincs raktáron, mert nem ez szokott lenni a DiTech motorok baja.
Nekem van egy saját használatú DiTech Scarabeom, majd egyszer, ha hozzá kell nyúlni, megmérem, de ezért nem szedem szét.
Szóval azt mondod hogy 15 fok-on 21-24 Kohm, 25 fok-on meg már csak 2.6-2.7 K, 120 fokon meg 100-106 ohm? Mert a hőgombák ekkorát nem szoktak "ugrani". Bocs, de ez nekem űrtechnikának tűnik, és ezt nem tudom bekajálni. Ha van neked készleten ilyen, megtennéd hogy megméred? Köszönöm, többek nevében is.
A hátoldalon lévő "matrica" valójába 2 db matrica. A sarkán jelzi, hogy le lehet húzni.
Magyar feliratot még én sem láttam ezeken elöl, de a magyar leírása a második rétegen van. Elvileg
igen hibás..........
Egy fenét, hiba az ön készülékében van.
Amit ide beszúrtál az a léghűtéses Scarabeo DiTech hőgomba értékei, mivel hiába leéghűtéses, a befecskendező rendszernek szüksége van hőfok jelre, ezért a levegős hengerfejbe is bele van csavarva egy jeladó.
És gondolhatod, hogy teljesen más értékekre van kalibrálva, mint egy vizes hőgomba.
Kérném figyelmesebben átnézni a leírásokat................
Castrol Power 1 Racing 2T. Sikerült nemhivatalosan, nem magyar címkéset 1800-ért megvenni literjét. Vettem is gyorsan 6 litert. Bár annak nagy részét faterom Keeway-e fogja megenni tuti
Huuh Zoli szerelőm nagyon megszenvedett a csapágy cserével... rendesen rá volt égve... és az volt az érdekes egyik oldalt gyári csapágy volt másik oldalt meg már cserélve volt..
Elmondom akit érdekel hogy a gyári ditech leírás a hőgombáról hibás. Check the resistance of the temperature sensor:
21430 - 24750 Ohm at 15 °C / 2613 - 2795 Ohm at 25
°C / 99.9 – 106.9 Ohm at 120 °C. Egy nagy ló....szt! Ekkora változást egy érzékelő sem tud. A 21430 - 24750 ohm mínusz(!) 15 foknál érvényes! És egyébként is a leírásban több hiba is van, de ez maradjon az én titkom.
Üdv.: Keenets
Különben nincs raktáron, mert nem ez szokott lenni a DiTech motorok baja.
Nekem van egy saját használatú DiTech Scarabeom, majd egyszer, ha hozzá kell nyúlni, megmérem, de ezért nem szedem szét.
Magyar feliratot még én sem láttam ezeken elöl, de a magyar leírása a második rétegen van. Elvileg
www.robogotuning.hu
Egy fenét, hiba az ön készülékében van.
Amit ide beszúrtál az a léghűtéses Scarabeo DiTech hőgomba értékei, mivel hiába leéghűtéses, a befecskendező rendszernek szüksége van hőfok jelre, ezért a levegős hengerfejbe is bele van csavarva egy jeladó.
És gondolhatod, hogy teljesen más értékekre van kalibrálva, mint egy vizes hőgomba.
Kérném figyelmesebben átnézni a leírásokat................
Remélem.
Dig ból gyött.Úgyhogy csak ha ló legel a sírján.
Mondom én nem bántottam.Ment egy pár napot nálam utána csere lett.Ment bele a metrakit tengely.De azért jó?
http://auto-motor.vatera.hu/al...
http://auto-motor.vater
a.hu/al...
Ti milyen olajat használtok a ditech-hez?
Üdv.: Keenets
21430 - 24750 Ohm at 15 °C / 2613 - 2795 Ohm at 25
°C / 99.9 – 106.9 Ohm at 120 °C. Egy nagy ló....szt! Ekkora változást egy érzékelő sem tud. A 21430 - 24750 ohm mínusz(!) 15 foknál érvényes! És egyébként is a leírásban több hiba is van, de ez maradjon az én titkom.