Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

már volt kérdés de megkérdem még1x mert annyi variációt olvastam: mi a gyári görgő adatai? méret súly 2003 as morini
dugattyú, henger főtengely gépműhelyben, keddre kész :-)
nincs valakinek olajpumpája elfekvő? Vennék 1et hátha az a rossz ha meg nem akkor jó lesz tarcsiba.
Pillangószelepen lévő potit szét lehet valahogy kapni?
Én azért szeretném megpróbálni. Sok mindent láttam már, hátha ez is sikerül.
Nem sikerült megnézni a pollangószelepet? Holnap lehet megpróbálnám öszehozni hogy mostmár menjen is ne csak álljon
Igazából az érdekelne, hogy a megadott poti ellenállás értékek mellett teljesen zár e a szelep vagy nyitva van egy kicsit az alapjárat miatt.
De ha nem sikerül, nem kell fizetnie semmit, viszont, ha csodára képes, akkor nyert.
És különben is ő mondta, hogy "Azért ezt így nem jelenteném ki."
Ezért adtam egy korrekt lehetőséget.
Azért így már sokkal úriemberesebb a dolog............
Ejnye, ejnye úriember biztosra nem fogad
sajnos nincs esélyed, mert egyetlen vezeték köti össze a vezérlőegységet a műszerfallal, ami a diadnosztikai csatlakozóba is belemegy, és azon komunikál egymással a kettő, vagy a diagnosztikai műszer
Már csak egy ilyen motor kellene, amin próbálkozhatnék.
mindíg betartom a szavam, a kivétel meg erősíti a szabályt
Di-tech átalakítva karbisra, működő Di-Tech műszerfallal.
HAJRÁ
Szavad ne feledd....
Sajnálom, hogy így gondolod, de csak egyet mutass amit megcsináltak, és kapsz tőlem ajándékba 1liter PUTOLINE 2T olajat a motorodba.
Ez itt a reklám helye AKCIÓS a WEBÁRUHÁZBAN
www.robogotuning.hu
Egy jó futóedzésnél eccerűbbet nem tok elképzelni.......Másnak.
Én maradnék az ökrösszekérnél.Az is még a nem túl bonyolult "megbízható kategória".
A Ford TDCi-nek is van sok konstrukciós hibája. (Kettős tömegű lendkerék, turbó, turbóvezérlő vákuumos elektronikák, hogy néhányat említsek....)
Ez viszont a XXI. században elég nagy gond szerintem.
Nagyon komoly autókat-motorokat terveznek, tele típushibákkal.
Ez a legnagyobb gond, és ezért vannak azok az emberek akik az egyszerűbb megoldásokat részesítik előnyben.
Ma-holnap akció a Dunakeszi Apriliában.
Én megvettem két kötelező szervízre való alkatreszt. -40%-on
http://motorsport.wplanet.hu/i...
hajrá!
De viszont kicsijoenak beadta ugyanúgy rendesen az adatokat csak fordulatszámot nem vette. Csak vidibe láttam, nem tudom h km/h mérte e....
Na, akkor az egy kókány megoldás volt.
"Elhiszem Nektek, hogy sok a hibalehetőség a di-techen, elhiszem, hogy ezek elő is jönnek sűrűn és szét...opatják a tulajt..." Na pont erről van szó, nem azért veszel valamit mert állandóan sz....ni akarsz vele, hanem azért hogy menjen. Szerintem... Abban is igazad van hogy az első hiba láttán nem kell "szétbarmolni" a ditech-et, de azért bizony mikor már 5-10.- jére viszed be a "szervizbe" ugyanazzal a hibával, akkor szerintem nincs az az ember aki azt mondja hogy: Ó, de jó robogót vettem..... Egyébként szakszerű átalakításról van szó, csak a tisztánlátás kedvéért.
Volt itt egy srác régebben.Úgy vette a pigis sr-jét hogy karbis csak nem megy az órája.
Mi derítettük ki hogy karbisra alakított ditekkje van.Az előző tulaj is beleütközött az óragondba.
Azért ezt így nem jelenteném ki. Biztos vagyok benne hogy az "okosság" az órában van, nem az ECU-ban. Magyarul az óra analóg jeleket fogad és azt dolgozza fel. Ne mondja nekem senki hogy adatbuszokon kommunikál az ECU-val mert menten le.....om magam. Mindent meg lehet oldani, de biztosan lesz pár olyan menüpont ami nem fog működni. Pl. a service menü tutira nem fog menni, azaz szerintem fog, csak nem lesz értelme. De pl ford. mérő. akkufeszmérő, vízhőfok, stb a lényeges dolgok fognak menni továbbra is.
Srácok!
Az olasz mérnökök nevében kikérem magamnak ezt az "alakítsuk át karbisra" new age-et! Ez a modern technika, mérnöki munka megcsúfolása. Elhiszem Nektek, hogy sok a hibalehetőség a di-techen, elhiszem, hogy ezek elő is jönnek sűrűn és szét...opatják a tulajt, de akkor is... Ez olyan mintha az új Ford Mondeomból (ami nincs) kivetetném a Tdci-t és a jól bevállt 1.8d-t visszaraknám mondván, hogy az jóval egyszerűbb és nem kerül annyiba az alkatrész, valamint mivel nincs Turbo, űrelektronika, magasnyomású-szelepek, stb, nem is tud tönkremenni és nem húzza le a családibudgét...
És bocs a kiakadásomért, de ennek az elvi nézőpontnak is meg kell jelennie úgy érzem ezen a forumon!
Ha bővebben érdekel valakit holnap körbefotózom a menüjét részletesen és felrakom ide.
Mondtam.Űrteknikka.
Factory műszerfal ilyen (kép lent). Minden úgy van ahogy leírták előttem. Mode gomb van jobb oldalt és azzal lehet lépegetni ide-oda. Van két napi számláló egy stopper egy akksi feszültségmérő, és egy menü amin belül plusz menüpontok. Pontosan óra beállítás, stopper köridők visszanézése, service menü [kóddal védve (belépési kód a neten), itt lehet hibakódot olvasni és a service kulcsot kivenni hamár világít], illetve az indításgátló kódját lecserélő menüpont. Ezt elvileg akkor kéri ha nem chip-es kulccsal indítják.
Na ezen törpöltem én is.Nagyon sok az elektronyosság ott.
a pigis di-Tech-nél a műszerfalat nem tudod megcsinálni, ha átalakítod karbisra.