Pedig eccerű.Tök így néz ki mint a képen csak a bele más.Jóval több a funkció bonyolultabb és jobban egybe van vezetékezve a computerrel.
Ergo nehezebb átkötni hogy mukodjon.
Na mostmár akkor végképp nem tudom melyik lehet az. Na mindegy, fáradt is vagyok már, úgyhogy ha akar valamit a gazdija, akkor majd elmondja pontosan hogy milyenről is van szó. További jó éjt Mindenkinek.
Nöm.Factoryn mintha a fordszámmérő lenne analóg és digi a többi a Km órával.
Balra van a két csík beny/hőfok óra helyett meg a sebesség digi számmal.Kormánykapcsolón kell váltogatni a funkciókat.És mintha köze lenne az immohoz is.
Ijjjjjj digitális panel asszem a sebességmérő is digit.Minden kijelzés oda gyön be.És az infok is.Vízhőfok,benyaszint minden.Közvetlen computerbe megy ott lehet elővarázsolni az ECU hibakódokat is.
Én azt a kormot a dugón annak tudnám be, hogy nem volt tökéletes az égés, és ez szépen lerakódott a dugattyú tetejére és oldalára. Azért az oldalára mert a henger-dugó-gyűrű agyonkopott az olajhiánytól. Az olajhiány meg egyértelmű a dugó oldalán lévő karcolásokból. Az olajpumpát alaposan próbáld ki, mielőtt felújítod a hengert. Ha így összerakod, az új henger is erre a sorsra jut...
Miután összeraktad a motort,le tudod tesztelni.Húzol egy teljes gázt utána ráadod a gyújtást.A gázt közben nem engeded vissza,pár másodperc után elkezdi pumpálni az olajat.Mondjuk miután visszaraktad a blokkot mindenképpen meg kell csinálni,különben levegős lesz a rendszer.
Hello
Segítségeteket szeretném kérni, injekktoros pigi blokkos sr-t akarunk átalakítani karbisra. Valaki tudna-e nekem linkelni olyan oldalt ahol jó árban vannak a cuccok!
vagy esetleg ha valaki tudna olyan ambert aki jóárban megcsinálná nekem azt megköszönném!
előreis kössz
Ergo nehezebb átkötni hogy mukodjon.