Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pedig eccerű.Tök így néz ki mint a képen csak a bele más.Jóval több a funkció bonyolultabb és jobban egybe van vezetékezve a computerrel.
Ergo nehezebb átkötni hogy mukodjon.
Na mostmár akkor végképp nem tudom melyik lehet az. Na mindegy, fáradt is vagyok már, úgyhogy ha akar valamit a gazdija, akkor majd elmondja pontosan hogy milyenről is van szó. További jó éjt Mindenkinek.
Nöm.Factoryn mintha a fordszámmérő lenne analóg és digi a többi a Km órával.
Balra van a két csík beny/hőfok óra helyett meg a sebesség digi számmal.Kormánykapcsolón kell váltogatni a funkciókat.És mintha köze lenne az immohoz is.
Erre gondolsz?

http://www.tesztmotor.hu/images/stories/KT/SR50R%20teszt/s
r10.JPG
Ijjjjjj digitális panel asszem a sebességmérő is digit.Minden kijelzés oda gyön be.És az infok is.Vízhőfok,benyaszint minden.Közvetlen computerbe megy ott lehet elővarázsolni az ECU hibakódokat is.
Namost hirtelen nem vagyok képben, melyik műszerfal van azon? Tudsz nekem egy képet küldeni róla? Köszi előre is.
Inkább gyöngyöz.Lényeg láthatóan gyönnie kő az anyagnak bősz kattogás kíséretében.Keverni nem szabd benyába.
oké
Zsolo de mindegy.Picit ütemesen csöpögnie kő.
Csak me a morinis a pigis digi bizgeréjéhez képest habospuncs.
oksa nagyon megvizsgálom az olajazót. Ha azt csinálom amit zoli32 irt akkor mennyire kell jönnie az olajnak a csövecskéből?
Átalakításnál meg úgyis repül az ECU.
A morini-nél is akadtak gondok, mert a vízhőgomba pl bemegy az ECU-ba, majd az ECU vezérli az órát. Megoldható, bár át kell kábelezni pár dolgot.
Pigis Sr-nél a műszerfallal nem fognak gondok adódni?Immo meg stb.Mintha az egybe lenne építve a computerrle.Bár ebben nem vok biztos.
Én azt a kormot a dugón annak tudnám be, hogy nem volt tökéletes az égés, és ez szépen lerakódott a dugattyú tetejére és oldalára. Azért az oldalára mert a henger-dugó-gyűrű agyonkopott az olajhiánytól. Az olajhiány meg egyértelmű a dugó oldalán lévő karcolásokból. Az olajpumpát alaposan próbáld ki, mielőtt felújítod a hengert. Ha így összerakod, az új henger is erre a sorsra jut...
Mikor a gyújtáshoz értek, probléma adódik.
ujjal levakartam róla :-)
Lehet.Innen nézve mintha megrágták volna.
megnéztem gyorsan csak koszos, élesen kirajzolódnak a fogak.
oké ezt mindenféleképpen megcsinálom, ilyen és ehhez hasonló jó tanácsok az összeszerelésnél?
eddig nem volt gond vele.
Beszélj Kinterrel,ő foglalkozik ezzel a témával.
http://www.sportmotor.hu/tagok...
Kinter.Lejjebb pár sorral.
Miután összeraktad a motort,le tudod tesztelni.Húzol egy teljes gázt utána ráadod a gyújtást.A gázt közben nem engeded vissza,pár másodperc után elkezdi pumpálni az olajat.Mondjuk miután visszaraktad a blokkot mindenképpen meg kell csinálni,különben levegős lesz a rendszer.
Hello
Segítségeteket szeretném kérni, injekktoros pigi blokkos sr-t akarunk átalakítani karbisra. Valaki tudna-e nekem linkelni olyan oldalt ahol jó árban vannak a cuccok!
vagy esetleg ha valaki tudna olyan ambert aki jóárban megcsinálná nekem azt megköszönném!
előreis kössz