szakmesterek szérszedve a mocit a következő látvány tárult elém, véleményeket kérnék hogy ez a bemaródás mitől lehet!? (a fötengőcsapágyak enyhén kotyognak lehet ez az ok?) Ugyanez látszik a hengerben is.
ezen kívül találkoztam olyan pigis elektronikával, élőben nem, csak dokumentációban, amibe nem volt benne a MAP szenzor (mert ugye a külső levegőnyomást mindenképpen érzékelni kell valaminek), hanem egy külső MAP szenzor való hozzá, aminek az ára vagy 40000.-Ft hozzáteszem, csak kapcsolási rajzon láttam olyat, élőben nem.
csak mert az a nagy különbség a pigis, meg a morinis között, hogy a pigis blokkban szíj hajtja az olajszivattyút, a moriniben pedig elektromos szivattyú van, amit az elektronika vezérel.
Tehát a pigis elektronikát nem lehet feltenni morinis di-techre, mert nincs ami vezérelje az olajszivattyút.
forditva működik a dolog, max nem megy vezeték az elektronika olajszivattyú vezérlő szálától sehova sem.
Egy olyasmi amivel egy masik vezetekre lehet racsatlakoni maj ezt valahova bekotni.De nem tuti csak a beszerelesi utmutatot neztem mikor ezt afura cuccot kerestem hogy hova valo.
Én is így találtam meg a neten,de gondoltam rákérdezek,biztos ami biztos.Ezt a két képet kaptam és mivel nekem marhára nem így néz ki a 70es polini hengerem ezért lett gyanús a dolog.
ízzé porrá kell szedni, minden létező hóbelebancot kikötni,vizet benzint leengedni brrr ... Az injektorra menő csatlakozó vezetékét esetleg jelöld meg pl piros szigszalaggal,mert ugyanolyan mint a hőgombáé,aztán ha összerakod és nem indul,akkor ugyanúgy fogsz @nyázni mint én az első szétszed
és után mielőtt kiveszed a blokkot érdemes valami tartót fabrikálni,hogy ne a földön legyen a motor,bár ha a hasidomot is leveszed,akkor nem olyan vészes.
-What are the Malossi Part numbers for this mod?
For the Morini SR DI-Tech version 5512167
For the Peugeot TSDI version 5512789
For the Scarabeo DI-Tech version 5512168
Kértem képet a cummóról ,5512167 ez a száma a Malossi elektronikának,viszont egy pigis 70es henger van mellette a srácnak.Ha jól néztem a neten akkor az elektronika a morinishez való.Meg tudná ezt erősíteni valaki?
Főtengely szimmeringeket mindenképpen cserélj ha már szétszedted, és csak vitonosat rakjál bele, semmi mást. Valamint ha már szét van szedve, akkor próbáld meg az összes szilikongyűrűt cserélni az injektor környékén.
Esetleg nuku olajjal ment.
Tehát a pigis elektronikát nem lehet feltenni morinis di-techre, mert nincs ami vezérelje az olajszivattyút.
forditva működik a dolog, max nem megy vezeték az elektronika olajszivattyú vezérlő szálától sehova sem.
a cikkszáma 5512077 az ára pedig 39590.-Ft
és után mielőtt kiveszed a blokkot érdemes valami tartót fabrikálni,hogy ne a földön legyen a motor,bár ha a hasidomot is leveszed,akkor nem olyan vészes.
For the Morini SR DI-Tech version 5512167
For the Peugeot TSDI version 5512789
For the Scarabeo DI-Tech version 5512168
Sok a buktató.
AMúgy meg vicvót.