Tudna nekem valaki segíteni h mi lehet a a baja az sr-emnek nem idnul.Bele rakom a gyertyát és rá rugok és köpi a gyertyát nemtom be indítani mi lehet a baja?
előre is köszi a segítséget
Na jó, de hány foknál? Ez a lényege. Több hőmérsékleten kellene megmérni, az mondja meg hogy jó-e. És ha most visszadugod a helyére, továbbra is ezt a hibát villogja? Akár kábelhiba is lehet a gomba és az ECU között. Akkusaru le, és szépen meg kell keresni a kábel végeit az ECU-nál is ellenállásmérővel. Olyan is volt már hogy az ECU-nál lévő csati kapott vizet, és szépen berohadt. Ezt is érdemes lenne lehúzni, majd visszatolni. De mégegyszer mondom hogy előtte vedd le az akkusarut, nehogy meglepi legyen.
Mondjuk elég kőagy szerintem is ,mikor behalt a benzinpumpám nem pislogott egyet sem
Mondjuk arra nem volt nehéz rájönni,mert meg sem nyikkant mikor ráadtam a gyújtást.
Letiltani nem hiszem,hogy letiltja,inkább diagnosztikai szerepe van.A múltkor sikerült megbolondítanom egy másik gázállásszenzorral úgy,hogy menet közben is folyamatosan világított a lámpa.
Az hogy nem indul azért van,mert rengeteg benzint kap +lehet kinyírta a gyertyádat...
Ez jó kérdés. De az biztos hogy annyira eltérítheti a helyes működéstől hogy annak motor nemindulás lesz a vége. Ha nem akarsz feleslegesen pénzt kidobni akkor mérj rá a gomba ellenállására. Ha visszaolvasol leírtam hogy milyen értékeket kell mutatnia. Ha meg kivillogja az hibakódot, azt meg már csak ne vond kétségbe, azért az ECU még tudja a dolgát.
Mint írta kinter is.Először még nem gond.De fokozatosan romlik el és feltünik az ECU-nak is.Csak neki később.De lehet sokáig húzza majdegyik pillanatról a másikra kiakad.
Pont ez lehet a gond.kinter is írta elkezdődik egy hőfokmérő nem jelez majd szép lassan kuka az egész.Viszont ha hidegebbnek érzi az ECU a valósnál több benyát köphet ki.Ez a több benya ráspriccel a gyertyára és kész is.
A múltkorában keresgéltem a neten,hátha találok valahol külön fuel regulatort ,de sajna eddig nem jött össze.
Viszont találtam egy érdekes dokumentumot a nyomásszabályzó ház aljába beépíthető automata kondenzvíz leengedő cuccról.Ha valakinek van elég ideje ,pénze ,türelme akkor ezzel a szerkezettel tovább bonyolíthatja a kis kedvencét http://www.scootnfast.com/dite...
Mert, hogy nem indul a motor. Csak ezt a 20-as hibakódot jelzi. A hőgomba nem működik. Szikra van, mikor kivettem a gyertyát benzines volt. Szerettem volna menni vele, el is indult, de leállt és azóta nem indul. Most végeztem a vizsgámmal, úgyhogy lenne időm átnézni.
Üdv.: Keenets
Tudna nekem valaki segíteni h mi lehet a a baja az sr-emnek nem idnul.Bele rakom a gyertyát és rá rugok és köpi a gyertyát nemtom be indítani mi lehet a baja?
előre is köszi a segítséget
Mondjuk arra nem volt nehéz rájönni,mert meg sem nyikkant mikor ráadtam a gyújtást.
Az hogy nem indul azért van,mert rengeteg benzint kap +lehet kinyírta a gyertyádat...
Viszont találtam egy érdekes dokumentumot a nyomásszabályzó ház aljába beépíthető automata kondenzvíz leengedő cuccról.Ha valakinek van elég ideje ,pénze ,türelme akkor ezzel a szerkezettel tovább bonyolíthatja a kis kedvencét
http://www.scootnfast.com/dite...
Üdv.: Keenets
Köszi.