Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

karbis
Injektoros vagy karbis?
Ha fagyálló van benne akkor mindenképpen, mert ki fog folyni az összes.
hello

Tudna nekem valaki segíteni h mi lehet a a baja az sr-emnek nem idnul.Bele rakom a gyertyát és rá rugok és köpi a gyertyát nemtom be indítani mi lehet a baja?
előre is köszi a segítséget
Egyébként hideg motornál mértem. A gomba esetleges kivétele előtt le kell engedni a vizet? Tudom hülye kérdések, de rutintalan vagyok...
Visszatettem, ugyanúgy jelez. Kitöröltem, majd pár indítózás után újra megnéztem. Nem jelez hibát. De ettől függetlenül nem indul.
Na jó, de hány foknál? Ez a lényege. Több hőmérsékleten kellene megmérni, az mondja meg hogy jó-e. És ha most visszadugod a helyére, továbbra is ezt a hibát villogja? Akár kábelhiba is lehet a gomba és az ECU között. Akkusaru le, és szépen meg kell keresni a kábel végeit az ECU-nál is ellenállásmérővel. Olyan is volt már hogy az ECU-nál lévő csati kapott vizet, és szépen berohadt. Ezt is érdemes lenne lehúzni, majd visszatolni. De mégegyszer mondom hogy előtte vedd le az akkusarut, nehogy meglepi legyen.
4,24 kohm-ot mutat, ha a két kivezetési pontra rakom a multimétert.
Mondjuk elég kőagy szerintem is ,mikor behalt a benzinpumpám nem pislogott egyet sem
Mondjuk arra nem volt nehéz rájönni,mert meg sem nyikkant mikor ráadtam a gyújtást.
Elég buta szegény.Lehet azért annyira nem tudja.Már az ECU.
Letiltani nem hiszem,hogy letiltja,inkább diagnosztikai szerepe van.A múltkor sikerült megbolondítanom egy másik gázállásszenzorral úgy,hogy menet közben is folyamatosan világított a lámpa.
Az hogy nem indul azért van,mert rengeteg benzint kap +lehet kinyírta a gyertyádat...
Annyit azért tégy meg előtte, hogy lehúzod a kábelt a gombáról, meg vissza. Hátha kontakhiba...
Ez jó kérdés. De az biztos hogy annyira eltérítheti a helyes működéstől hogy annak motor nemindulás lesz a vége. Ha nem akarsz feleslegesen pénzt kidobni akkor mérj rá a gomba ellenállására. Ha visszaolvasol leírtam hogy milyen értékeket kell mutatnia. Ha meg kivillogja az hibakódot, azt meg már csak ne vond kétségbe, azért az ECU még tudja a dolgát.
Az ecu-t letilthatja a hőgomba?
Mint írta kinter is.Először még nem gond.De fokozatosan romlik el és feltünik az ECU-nak is.Csak neki később.De lehet sokáig húzza majdegyik pillanatról a másikra kiakad.
De ezelőtt is hibát villogott?
Az a gond, hogy eddig nem volt gond neki a rossz gomba.
Pont ez lehet a gond.kinter is írta elkezdődik egy hőfokmérő nem jelez majd szép lassan kuka az egész.Viszont ha hidegebbnek érzi az ECU a valósnál több benyát köphet ki.Ez a több benya ráspriccel a gyertyára és kész is.
Eddig nem írtad,hogy villog is a kijelző.Így viszont egyértelműen gombacsere
A múltkorában keresgéltem a neten,hátha találok valahol külön fuel regulatort ,de sajna eddig nem jött össze.
Viszont találtam egy érdekes dokumentumot a nyomásszabályzó ház aljába beépíthető automata kondenzvíz leengedő cuccról.Ha valakinek van elég ideje ,pénze ,türelme akkor ezzel a szerkezettel tovább bonyolíthatja a kis kedvencét
http://www.scootnfast.com/dite...
Mert, hogy nem indul a motor. Csak ezt a 20-as hibakódot jelzi. A hőgomba nem működik. Szikra van, mikor kivettem a gyertyát benzines volt. Szerettem volna menni vele, el is indult, de leállt és azóta nem indul. Most végeztem a vizsgámmal, úgyhogy lenne időm átnézni.
Üdv.: Keenets
Lehet.
Még azt szeretném tudni, hogy a hőgomba hibája miatt lehet-e bármi gond az indításnál?
Köszi.
Igen,már tapasztaltam,hogy nem lehet semmit megtalálni...
Italmondo.Bár webáruházuk kutyaszart sem ér.Telefonálj nekik.