Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hol rendelted a hőgombát?Lehet nekem is cserélni kéne lassan,mert már 10 éves,a fogyim meg 3L...De az óra mér rendesen.
Általában mikor kezdi a szaraakodást akkor egy picit rásegítésnek tesznek be x méretűt.Most tudja fene.Néha segít.Nem tökéletes megoldás.
Jobb a csere.Sajnos olyan méretű hogy hasonlót sem lehet találni.Opelé majdnem jó volt.De majdnem.Így vettem egyet még régen.Bár nem az volt a hiba.
Engem csak a kompresszor szivatott.2x.Pedig begyüjtöttem mindent az inyektorból előre.Me aszondták az szarik be.
De volt pofája nem bedögleni.
A hőgomba ellenállásai:

21430 - 24750 ohm 15 °C -on,
2613 - 2795 ohm 25 °C -on,
99.9 – 106.9 ohm 120 °C -on.
Beforraszthatod, de az ECU ebből tudja hogy hány fokos a motor. Ha túl kis értékűt teszel bele, akkor hidegben nehezen fog indulni, ha meg túl nagyot, akkor folyamatos túlfogyasztás/gyertyabeköpés lesz az eredménye. A potira meg úgysem fogsz figyelni, és nem lesz optimális a motorüzem.
Fene a belét.Ehh.Na mindegy.Ha megvan a megfelelő ellenállásérték bele kell forrasztani oszt csókolom.
Vagy egy potist a helyére ellenállásból.
Jah, és nekem sem működik... De ennyit nem akaródzik kiadni érte.
És drága is.Asszem 8e volt a hozzá való.
Jah, most olvasom hogy nem működik a vízhőgombád. Az lesz a hiba, mert általában fokozatosan szarik be, megnő az ellenállása. Először általában az óra nem mutatja a valós értéket, majd a végefelé az ECU is észreveszi és akkor hibakód. Egyébként a gomba ilyen jellegű fokozatos meghibásodása túlfogyasztást is okoz, a végefelé meg gyertyabeköpést is.
Ez az ECU halott az egy érdekes.Ha halott nem írná ki magáról hogy halott.
Magyarán nem villogná ki a dolgot.Valahol még van villogás értelmezőm moriniről.Este ránézek.De szerintem is a hőgombát akarja jelenteni.Pláne hogy nincs hőfokmérőn semmi.
Szerintem a hőgombára gondolt. Az ECZ meg el van írva szerintem, az ECU(számítógép) lenne. Azt is írja hogy kábelhiba is lehet. Check or replace = ellenőrizd és ha kell cseréld. ECU died = ECU halott, cseréld vagy programozd újból.
Sziasztok!
Nem tudja valaki, hogy aprilia ditech-nél (2002. évj. morini blokk)
a 20-as hibakód mit jelent?
Külföldi oldalakon néztem, ezeket írta:
- error heat indicator (hőindikátornak fordította a szótár)
- ecz died
- check or replace stb...
A víz hőmérsékletét mérő gombám nem működik. Valószínű, hogy erre utal a hibakód? Vagy lehet más is?
Üdv.: Keenets
Köszi szépen ígymár ok.
Holnap tudom megnézni,majd próbálok valami mérést is csinálni,hogy pontos legyen.
Ha leveszed az oldalát ezt fogod látni.Kettő hatlapfejű csavart kell kiszedned.A képen kék cső:feltöltőnyílás,a sárga a leengedő.
Ott van de nem függőlegesen.Leszeded a fekete deklit és ott van.
Heló. Hát ennek az alján sehol nincs nagy csavar. Olyan ami függőlegesen menne a blokkba 1 sincs aprilia bóldban egy fószer aztmondta a motorszám mellett van a leeresztő, ott csak akkorlesz ha fúrokráegyet. Még autószerelőis nézte aztmondta valószínű nem olajos hanem zsírvanbenne. Akkor marad a rejtéj továbrais. Azért kösz
Inyektor tömítés valahol ereszt vagy mégiscsak nem gyó az a rohadt nyomáshatároló.
Kurva sok a benzin volt már először is a két inyektor közt.Már akkor gyanús volt.
Alany Purejet Runner.
Mivel a nagykátai szerelő 1 hónapig nincs, maradtam én, bár nem szívesen vállaltam el ismeretlenség miatt!
Probléma: Egy dbig megfelelően működött, majd elkezdtett dadogni, prüszkölni. Hazamentek vele, azóta nem indult. Ha jol emlékszem nem belevaló (Zoli szerint)CR8E volt benne. Kapott egy uj belevaló gyertyát, és addig járt amig nem hagytam alapjáraton ketyegni. Azóta ismét nem indul, viszont iszonyatosan eláztatja a gyertyát. Ha kiveszem, "önteni" lehet belőle a benyát!
Dekli alatt hátul.Nagy csavar.Valamit tegyél alá közvetlen nehogy összeolajozd a felnit.
Azt megköszönném. Viszont ami még segítene, hogy mennyire van ténylegesen nyitva ilyen értékek mellett a pillangószelep. Gondolom az alapjárathoz vmennyi levegőt innen szívja a motor.
Sziasztok, még mindig nemsikerűlt órvosólni a problémámat. Azlenne a terv hogy hajtómű olajat szeretnék cserélni a mocin morini ditech 2002, de sehol nemtalálok sem leeresztő sem feltűltő részt. Ebben kérném a segítségeteket hogy vajon hol lehetnek ezek a csavarok a mocin. Köszi
Na ez tökéletes meglátás.
Igazad van, nem kell mindjárt ajtóstul rontani a házba, és egy kis hiba miatt teljesen átalakítani. Én is a gyári megoldást szeretem. Viszont van egy pont, ahol alaposan meg kell gondolni hogy mindenáron maradjon injektor vagy legyen karburátor a motoron. Mikor az ügyfél már utálja a saját motorját az injektoros szívások miatt, na akkor kerül képbe az átalakítás. Főleg akkor van baj mikor azzal kezdik hogy "Ó volt már ez sokféle szerelőnél". Ezeket tudom szeretni, meg mikor már 100-adjára szedik szét az injektort, a tömítéseket nem bírják normálisan visszarakni, esetleg beleszakít pár csavart ide-oda.
Én mindíg a gyári megoldás híve voltam.Egy pontig.Ha azon túl van.Ez munka/pénz kérdése.Ezután a pont után jöhetnek az alternatívák.
Viszont egy simább meghibásodás miatt PL kompresszor kopása.Hőgomba hiba stb.Miatt túlzónak találom rögtön karbis átalakítást.Csak ennyi a véleményem.Ez egyéni tűrőképesség kérdése.Én tovább birtam más kevesebb ideig.
De ha bonyolultabb és pláne összetettebb a gond akkor mehet a menet.
Oké, akkor biztosan félreértettem.