Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gúnyolodík a fene.Ne szívd mellre.Tök komolyan mondtam.Ha végképp nem lehet megoldani mehet a karbiszerelés.Csak ennyi a végkövetkeztetés.Mivel én amatőrködtem így ment bele a karbiátalakító szett a malossitól.Tuning miatt.Ennyi.
"és csak végső estben gyön a karbi meg az egyedi gyujtásmodul". Egy kis gúnyt érzek az írásodban, de tény hogy nem mindenki egyformán javít motor. Úgy gondolom hogy inkább nem állok le magyarázni a dolgokat, mert úgyis mindig lesz nálam "okosabb". Jópár év motorszerelés és elektronika terén szerzett tapasztalat után, szerintem nekem már nem kell bizonyítanom. Aki ismer az tudja hogy mihez értek, aki meg nem ismer az végképp ne gúnyolódjon és ne kritizálja a dolgaimat.
Ja és nem vaktában.Módszeresen.Első a leggyanusabb utána a következő és csak végső estben gyön a karbi meg az egyedi gyujtásmodul.
Csak próba.Nem kell fizetni. És még csak nem is aprilia.Runner.
Bár az előzményeket nem ismerem, de ezért nem kell vaktában cserélgetni. Ez a legrosszabb (és a legdrágább) amit tehetsz.
injekciós fecskendő,kis gumicsővel és no problemo
Az olaj meg eláll,nem beszélve arról ha van ismerős,neki is le lehet cserélni egy üveg sörért
Na az nagy gáz.Bár megmondom őszintén a kompresszort passz milyen állapot volt.Bár nagyon gyanús olt már akkor is hogy csurom benzin volt.Meg kéne nézni az inyektorfejet hátha valamelyik tömítés a ludas.Ha nem akkor a nyomásszabályzó.Több tippem nincs.
Viszont így mindig friss olaj van benne és sokkal könnyebb betölteni is a tubus miatt, nem kell szívni vele, mert olyan szar helyen van. Meg különben is mit kezdjek 9 dl hajtóműolajjal utána? Két évente az ember kibír 1500 Ft-ot. 3 doboz cigi ára.
Hát persze, a második linket nem néztem meg!
Sorry!
Gondolom a 80w90-re gondoltál, ugye? Ilyen kell a kézi váltókba is.
Ez már jobban hangzik! A lentebbi olajok olyan árban vannak, mint a Magura hidraulikus kuplungba való olaj. Sokan használnak pl. szervoolajat helyette, semmi különbség nincs közöttük. Kicsit túl van ez lihegve, szerintem.

Köszönöm!
MI nem akarunk átverni.Kicsit irreális másfél deci olajért szerintem 1500-1600Ft és még alá is írják,hogy csereperiódus 3-5000km.Hát persze
Vegyél Agip rotra Hy-t,vagy AGIP GEAR-t.
Mindkettőt használtam már,semmi gond nincs vele.
Literes kiszerelés és ha drága helyen veszed akkor is ki kell jönnie 2000Ft körül.

www.autoalkatreszklub.hu/image...http://www.autoalkatreszkl
ub.h...

http://motorwebaruhaz.hu/catal...
Rámértem a cuccra és ,ezek az értékek,amiket írtál.valamennyi van állítva a csavaron,ha az segít akkor dobok majd fel képet róla,hogy kb mennyi...
Ez nem 4t. Ez csak hajtóműolaj. Igen 0,8dl körül kell bele a fene se tudja.
SR doksik
Még fent van egy-két cucc az sr-hez töltsél és szemezgess. Ennél többet szerintem sehol nem fogsz találni.
1dl? Át akartok verni a palánkon? Nem vicceltek?
Lehet kapni direkt robi hajtóműbe tubusos hajtóműolajat szóval nem kell sokat parázni rajta, hogy milyet és mennyi kell bele olyat veszel és belenyomod

Mint pl ez vagy az enyémbe pl ilyet raktak szervizen.

Csereperiódus pedig használati szerint 12000 km vagy 24 hónap után.
Hajtómű olaj! általában ~1dl kell bele, cserélni nem kell sűrűn, én 10000renként szoktam!
2003 morini ditek hez van valakinek service manualja?
Köszönöm a válaszokat Urak! Meg fogom nézni, és záros időn belül ki akarom kötni. Még olyan kérdés lenne, hogy milyen olaj kell a hajtásba, milyen sűrűn kell cserélni és kb. mennyi megy bele?

Üdv.
1. Srnél egy műanyag fogaskerék hajtja az olajpumpát!
Szerintem egy pici szíj hajtja, de nem 100%.
Zoli32. Nem jó a kompresszoroddal sem.