Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm a választ! Én is kb. ilyen keverékre gondoltam. Az olajpumpa hajtása hogyan van megoldva? Ez egy 1 szériás vizes SR Replica.

thnx!
helló, a Workshop manual-t el tudod küldeni mailben? köszi
Gondolom 1:40 körül. De a gépkönyvben asszem benne van hogy percenként hány ml.
Azt tudja valaki, hogy milyen arányú keveréket állít elő motorolaj-pumpa?
Csak érdekességképpen....35000Km-körül megvettem a motorra a 70es hengert és mikor szétbontottam,kicsit megijedtem.A levegőinjektoron lévő teflonkarika mikor kivettem az 50es hengerfejből széndarab formátumban kihullott,majd a hengerfejre tekintve ez a kép fogadott....
a poén az,hogy így is ment a motor normálisan,indult,nem durrogott csak rámjött a teljesítmény iránti vágy ,ezért lett szétszedve.
Így van, nem az injektor szokott tönkremenni. Csak a szervizek mindig ezt mondják hogy jól le lehessen húzni az ügyfelet. A kocaszerelők meg azért mondják hogy injektorhiba, mert őszintén megmondva fingja sincs hogy mi a hiba. :)
Kompresszor lesz az inkább,az injektor nagyon ritkán adja be a kulcsot,mióta fórumozok ilyen témában talán 1-2 eset rémlik,de ott sem derült ki,hogy tényleg az a hibás,inkább csak arra gondoltak...Azt nem értem,ha egy injektoros autó nem indul,akkor miért nem egyből azt mondja a szerelő:"biztos rossz az injektor".
Szóval első körön,a kompresszor nyomását nézd meg szerintem,általában az a legelső ami felújításra szorul ezeknél a motoroknál.
sziasztok van egy 125ös srem kellene hozzá nekem berugótengely mert a fogazott részt valahogy lerugtam róla berugókarral együtt (lehet mert nagyon erős vagyok) ha valaki tud jó áron írjon köszi üdv
Persze lehetne azt mondani, hogy akkor miért sír ennyi ember fórumokon. Azért mert ezekből is van szar, de annak megvan az oka illetve csak azért írnak mert gond van vele. Akinek nincs az nem nagyon ír. És mennyi ilyen van akinek nincs vele gondja. Nagyon sokat eladnak ebből a motorból. Emlékszem anno mikor vettem mondták, hogy aznap (átlagos szombati nap) én voltam a 4 vevő és előttem is injektoros vittek. Aztán mikor vittem szervizre mindig 1-2 motor állt bent valamilyen hibával. Például most utolsó szerviznél 2 SR50 volt bent mind2 karbis. Az egyiken a kipufogó lyukadt ki a másikat meg megborították és nem tudom mi volt vele. Szóval ennyit erről.
3 év és több, mint 8000 km megtétele után mondhatom, hogy semmi szopás az injektoros motorral. Képeket láthatod a profilomban róla. 0 km-esen vettem lehet ez a titok nyitja és nem az ütött kopott használt (netán ilyen-olyan mókolt olasz) szarok? Soha nem füstöltem gumit, egykerekeztem stb... Egyszerűen közlekedem vele (esőben is, viharban is) megkapja a maga Castrol Racing 2T olaját nagy ritkán, meg tankolom és ennyi. Egyetlenegy baja volt, de azt is a szerviz baszta el rossz szíjat rakott bele először amit javítottak önköltségen. Nálam egyedüli hibája a rozsdásodó kipufogó.
Vidd kinter-hez.Meoldja.
Sziasztok!
Van egy 2002 évjárat körüli SR 50 Di-Tech robogóm. Az vele a gond hogy mostanában nehezen, illetve van olyan h kétszeri injektorozásra indul csak be, de már odáig fajult a dolog, hogy már nem indul...:S Ha netán beindul van úgy hogy felmelegszik a motor, kigyorsításkor csutkázom és enyhén dadog! Én az injektorra (a benzinadagolásra) gondolok, és nem tudom hogy ennél a típusnál az injektornak milyen főbb problémái adódhatnak, ha valamelyikőtök netén találkozott ilyen problémával, vagy az injektor cseréjével/javításával, kérem jelezze!

köszönöm.

(u.i.: Nekem is volt már ez az erőtlenség, hogy váltani alig tudott, meg parton föfelé nem ment, azt egy gyertyacserével megoldottam)
Ne is idegesítsd magad.A kétüteműek pár éven belül ugyis eltünnek.Így maradnak a zoomer féle inyektoros hondák meg a kínai 4t gyöszök nekünk.
Nem a használói oldalról fognak eltünni.Egyszerűen nem lehet majd forgalomba hozni újat belőle.Pont a környezertvédelmi norma miatt.
Az igazi a szabályozás megváltoztatása lenne.B kategóriával 125-4t-t is lehetne vezetni.Na ott már végképp halál várna az 50-esekre.
Ennek a hibának hálistennek nem volt köze ahhoz,amit mi javítottunk rajta! Részemről lezárom ezt a Di-Tech mizériát,de a véleményem nem változik a használtakkal kapcsolatban,mégpedig:Aki arra szeretne tartani egy robogót,amire az való,hogy városon belül ide-oda elrohangáljon,esetleg kisebb vidéki utakra is MEGBÍZHATÓAN elvigye,és mégis egy injektorost vesz,az szerintem viselje is az ezekkel járó már-már kötelező szo*ást....Sajnos a tapasztalat az újakkal kapcsolatban is az,hogy ha beszarik,hiába garanciás,az itteni szerelők csak széttárják a karjukat,és jó esetben hónapok múlva lesz megint motorod...Hacsak ki nem találják,hogy a te hibádból döglött be.
A PUG Jetforce-t is hagyjuk,a másik kalap xar az is...Másrészről még mindig fenntartom,hogy egy robogónak,véleményem szerint a megbízhatóság a fő erénye,és ezzel sajnos ezek a kis olasz gépek,bármennyire is szeretem őket,nem rendelkeznek....
Akkor van 4éved,hogy belerakd a maradék 23000-et Annyi idő alatt tekertem bele,szigorúan napos időben,esőben a garázsban pihent
Sziasztok!
Tudja valaki hogyan kell ditech-nél állítani az alapjáratot? A pillangószelep potijának Workshop manual szerint a következő értékeket kellene mutatnia Zárt állapotban: 1-2között: 1.1Kohm, 1-3 között: 1,9Kohm (max. 10% értékeltérés megengedett). Kérdés az, hogy ekkor a pillangószelep teljesen zárt állapotban van vagy már egy 'alapjáratnyit' nyitott állapotban? Amikor ezeket az értékeket mérem akkor nekem teljesen zár. Viszont így semmi levegőt nem enged a motornak az alapjárathoz. Ha ráállítok az ütköző csavarral, akkor lesz alapjárat, de TPS szenzor hibát jelez.
Mint írtam hozd ki másból ezeket a technikai paramétereket.Felőlem lehet pirosgatyás kertitörpe is de hozd ki.Mindet.Egy gépben.Akkor az fog menni.
De nem lehet.Pont a sok megkötés miatt.50-esnek kell lennie.Van egy halom megbízható 4t de 125 alatt nincs teljesítménye.A többit felsoroltam.
Az meg hogy az emberkének pont a scara kellett azzal én mit tegyek.
Sima ditekkből rá lehet passzítani negyedárban hengert.Talán még karbis hengert is lehetett volna olcsóbban keríteni és azt rá.
Hogy utána javítás után megdöglött az megint nem a konstrukció hibája.
Eddig ment.Ment.Elromlott.El.Elvállaltátok a javítást.El.Megcsináltátok.Meg.
Na ha meg lett volna csinálva akkor 3 nap mulva nem romlik el.Szerintem.
Futkározik egy halom inyektoros gép mindenféle kivitelben a hondától a HD-ig és azok sem ördöngős szerkezetek csak ez?Nem hinném.Bonyolultabb lenne ez a cucc mint mondjuk egy citroen hidropneumatikus rugózása.Na aszt sem hinném.Esetleg egy Pug jetforce kompresszoros inyektoros csodája.Attól sem.
Ezek is gépek.Mint olyanok elromlanak.Ha elromlanak meg kell csinálni.Így vagy úgy.Az hogy valaki szereti vagy nem az megint más.Ha nem szereti ne válallja el.Aki meg elvállalja ne szidja mert ebből él.
Basszus Bárcsak enyém is elmenne ennyit... de én még csak 28 ezernél járok
Urak!
A héten hivatalosan is fórumtag leszek. Megveszem a munkatársam Aprilia SR 50-ét. Igaz, hogy első szériás, de nem érdekel! Pöpec állapotban van, jól megy (ami a lényeg). Annyi kérdés lenne, hogy ki akarom majd kötni az olajszivattyúját, milyen keverék kell bele? Én 1:40-esre gondoltam. Ezzel jártam a Husky WR250-el is. Láttam jó árban Fuchs Silkolene full szintetikus olajat, merg Repsol-t is, ilyen olajat raknék bele. Otthon belögybölöm egy 10 literes kannában, aztán házitankolás. Az ára 100 ropi lenne. Szerintem ennyit megér, tekintve a netes piacot. Bontott cucc is van hozzá dögivel, ha kell hozzá valami.

Üdv. mindenkinek!
Zoli,emlékszel írtam,hogy csináltunk egy Di-Tech Scarabeo-t,és hengerszett kellett rá?Minden kacattal együtt,140-ben állt meg a tulajnak a felújítás.Utána meg három nap használat után megállt a motor is,7km.-ert tolta hazáig,illetve vissza a műhelybe.Szokásos,szikra van,de köpi a gyertyákat,nem is nagyon akar indulni,nem pörög fel.Itt már azért én felgyújtanám,a 3-as környezetvédelmi besorolásával együtt. És mielőtt azt mondanád,hogy egy szétdarabolt,leharcolt,Olaszból hozott sz*r,nem...Magyarországi,és a srác az első tulaj.Ennyi pénzért én elég sokat fogok tankolni a karbisba....
Nemrég beszéltem egy ismerőssel 100as aeroxa van,teljesen gyári.Nem mondom alacsonyabb fordulatról is nyomatékosan húzott,meg jól is ment,de mikor cseréltünk és jött az enyémmel teljes gázon mentem vele,mégsem maradt le a ditech-el.viszonz 4lityit eszik neki és 1L olaj nem elég neki 1000km-re sem....
UFF.
Kinai olyan mint minden mostani cucc.Megveszed olcsó.Használod x ideig.Beszarik kidobod.Veszel másikat.Nem szereled.
Két napja csináltam egy kínai 4T-t-re új gyújtómodult. Szereti a gazdája, de a minősége erősen kifogásolható. A gyári fényezés pattogzik, nincs alatta alapozó. A lendkereket semmilyen módszerrel nem tudtuk leszedni. Kínai...... :D Na most viszont jó éjt kívánok, és elvonulok.
Komplett.Így egyben.Van ami ennyit eszik vagy még kevesebbet és még egyszerűek is mint a faék:kínai 4t cuccok.na de milyen gyorsak?
Van ami megy.Az összes 2t robi megy így.De mind füstölnek és sok olajat esznek meg benyát.És nem teljesítik az eu normát.Így lassan kihalnak.
Marad az elektronyos kerékpár meg a kínai hulladékok.
Fogyasztás nem téma, etanollal járok. :)