Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Próbálj meg máshogy 2,5 lityis üzemenyag fogyit,katalizátor nélkül euro 2-3-as környezetvédelmi besorolást,2000 Km/l környéki olajfogyasztást 6 le környéki teljesítmény kihozni 50 ccm-ből.És el lehet felejteni a ditechet.
Tedd össze a két kezed hogy még megy. Gratula hozzá. :)

51k.
Vannak még csodák.
Dehogy utálom. Szeretem az apriliát, csak a ditech-et sajnos feleslegesen túlbonyolították.
Az enyém még mindig él igaz,hogy nem lehet vele 50-el menni,de kit érdekel,tőgááz
Múlt héten hozta a postás a zsét,köszi
Nekem kettő is volt.
Most néztem egy öko filmet.Ugyanevvel a tecnikával alakítanak át Tuk-Tukokat ázsiában.
Ausztrál Orbital csinálja.
Te meg ne utáld őket.Szeresd.Van melód.Ha működnének mit csinálnál.
Sosem értettem az autószerelőket sem amikor szidják xy tipust.
Hidd el nekem bármilyen "szervizben" otthagyod ezt a pénzt, és könnyen előfordulhat hogy visszatérő vendég leszel náluk. :S Egy ditech az akkoris egy nyűgös sza..r marad bármit csinálsz vele. Sajnos ez tapasztalat, meg az is hogy hozzám még nem hoztak vissza motort hogy probléma lenne vele. Akinek eddig megcsináltam az mind azt mondja hogy bárcsak hamarabb hozta volna átalakítani. Szerintem az vesz ditech-et aki nem ismeri ezt a márkát, vagy az aki szereti szo....tni magát.
Használt karbi 2500-ért háááááát az nem az életbiztosítás.Én halálra szopattam magam pár darabbal.Lehet mert hülye vagyok hozzá.Tehát minimum 25-30e től ha új az alkatrész terjedhet 50-ig.
Brrrrr.
Én inkább megúsztam 2 kompresszor felújítóval és egy marék gyertyával.
Az összes hiba amit produkált általános robogó problem volt ezeken kívül.Meg a szokásos tanulás.
Beleszakítot kipufogó csavar,felcserélt hűtőcső,törött gyűrű.
Inyektor sosem szarakodott.Na ez az érdekes.
Persze ha nincs széthajtva a gép, akkor dugattyú és társai nem kellenek. :) Ezt csak azért írtam mert az enyémet totál megcsináltam. Számolj utána. Ez nem gányolás lesz, hanem szakszerű munka. Nem az első fut ki a kezeim közül.
Nekem hengerfúrás volt: 3.000,- Új dugó, gyűrűk, csapszeg: 12.000,-, használt karbi: 2.500,-, karbi felújító: 2.500,-, blokk tömítés készlet: 3.500,-, 2 db főtengelyszimmering (vitonos): 2.200,-, új bilincsek: 1.000,-, gyújtótrafó használt 12V: 1.000,- szigetelések, kábel: 1.500,-, gyújtómodul 10.000,- munkadíj ~12.000,- től 15.000,- ig. Szerintem ennyit lazán megér. Aztán tuti motorod lesz. Az ár változhat, attól függően hogy tudsz-e hozzá alkatrészeket hozni, vagy nekem kell-e beszerezni mindent, meg attól is hogy mindenből új kell-e vagy esetleg beéred a használttal is.
Már úgy gondolom viszem a gépet.Valaki meg megoldja.Nem haveri alapon hanem üzleti szinten.Úgy hogy munkadíj,anyag stb?
Ez így ha egy egyszerű felhasználó vagy hogy jön ki pénzben?
Nem akarok vitázni, de én nem barbár darabolásról beszélek, hanem szakszerű átalakításról. Kis különbséget tegyünk már azért a kettő között. Itt teljesen új gyújtásmodulról beszélek (ami egyébként saját tervezésű), szakszerűen lezárt kompresszorhelyről, valamint teljesen átkötött kábelkötegről. Az új gyújtáshoz való átalakított lendkerékről, automata szívatós karbiról, hogy a többit ne soroljam. Nem fog itt semmiféle lámpa villogni, hidd el nekem, tudom miről beszélek. :)
Elektronika meg nem szól egy szót sem hozzá.Én egy pillangót húztam le és csak villogott szánalmasan.
Kikötni egy plusz bovdennel meg barbárság.Inyektorfejet benn hagyva ugyanazt csinálja ha lehúzod a sarut.Áhhh.A tépjünk szét mindent szarunk rá csak menjen az nem az én világom.
Pláne ha egy újabb pigissel csinálja az ember.
Ott a műszert hogy aktiválod azt passz.
Nem olcsó, de nem is egetverő az ára. Igazából csak egy karburátor kell rá, a többit én megoldom. Elektronika, gyújtás nekem nem okoz gondot. Én magamnak csináltam tehát nekem munkadíj nem volt rajta. De az biztos hogy utána üzembiztos lesz.
Normálisan csinálva nem egy olcsó muri.Nem normálisan meg szart sem ér.Én inkább megoldanám a dolgot és eladnám.
Azalatt,hogy fura hangja van mit értesz?
Ha elfogadsz egy tanácsot: Alakítsd át karbisra. Hosszú távon jobban jársz. Mert az összes ditech-be bele lehet sza....i.
Szíj, görgő csere elött ment rendesen. Nem volt ez a baja akkor még.
Csere után se rögtön, csak kb 10 km után jelentkezett, hogy nehezen vált.
a szíj és görgő cseréje előtt rendesen ment? és csere után rögtön jelentkezett a probléma vagy csak kis idő múlva?
Kösz szépen a tanácsot! kipróbálom.
Üdv Mindenki!

Nemrég vettem egy Aprilia sr 50 Ditech-et. Évjárat 2002.
Most volt szíj és görgő cserén. Malossi szíjat kapott, görgőböl nem tudom milyet. Hazafelé kezdte, hogy nehezen gyorsult egyenes úton. Azóta is mikor vált a motor belassul, 30-40 majd 60-70 körül(km/h). Induláskor, valamint 70 felett viszont húz rendesen, mint máskor is szokott. Lehet ez a kontraszt rugó hibája?Vagy a kuplunggal van a gond?
Valamint dombon meghal, 30nál többet nem megy.
Remélem tudtok segíteni.
Előre is köszi a válaszokat.
Az enyém is morini. A kompresszort mennyiért adnád el?
(Nem biztos hogy az a baja, de valamivel kell próbálkozni)...jó idő, de motorozni nem tudok pedig tavaly nyáron nagyon tetszett a fogyasztás Most már a második szerelőnél van, egyszer most a melegbe sikerült elindítani. Azt hallottam, hogy ha van szikra a computerrel nem lehet gond. Talán még a gyujtással? vagy a szeleppel? http://www.hstuning.hu/?q=cont... Volt aki ezt a jánlotta. Csak az a gond hogy nem ismerek itt Tolna megyében ilyen DITECH specialistát. Vagyis nem tudom mi legyen. Apám aztmondta, h vettem egy olasz ócskavasat és inkább bontásra lenne jó (utálja az olasz gépeket) . Nem akarok még több pénzt kidobni fölös alkatrészre. Pedig 13 ezer km van a mociba és viszonylag nem sok, szóval nem szeretném bontani.
a lámpa nem villog! vagyis ugyanaz mint mikor még jó volt.
Cső becsípődve.Vízcsö nehiszem hogy gondot okozott volna.Esetleg valami kosz kiment belőle.Karbiból.