nem nem nem. Figy egy eladó se bírja rendesen leírni a motorja nevét. Egyszerű azt nézd ha van rajta berúgókar akkor karbis.
Ditech is injektorost jelenti. Bár sztem amit én linkeltem még mindíg jobban megéri. 280ért 5000km-errel simán megéri...
Hát.......most megkeveredtem. A karbis az nem factory, a factory az injektoros, a di-tech az meg egy harmadik változat? Vagy az egyenlő az injektorossal? 250-nél egy fillérrel sem adnék érte többet......a pókemberes szép állapotú, de nem az én világom a festése......bár ha 250-ért odaadnák akkor nem gondolkodnék rajta. A pókemberes akkor injektoros,....vagy mivan
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_sr_factory-3826397
Sz
erintem még ezis megéri az árát...
És egyébként.
Aprilia SR R Factory ez az injektoros
Aprilia SR R et a karbis
Árban nem rossz, de hasaltak vele ezért van lefestve és átmatricázva. Hogy mennyire megy? Furcsa lesz neked egy 50-es gépen. Ha szép egyenletes az alapjárat és szépen gyorsul, 85 a vége akkor ki tudja. A gumikat, az idomok illesztését, belsejét (amennyire belátod), gumikat fékbetéteket kellene megnézni első körben, ha komolyan gondolod.
Egyébként ez nem factory, a factory az injektoros. Csak karbisat nézzél. Mondjuk én erre hamarabb rámennék. Egy két tízessel drágább, de gyári festés fele kilóméter
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_sr_50-3766342
Mindjárt jövök egy 10 perc és szétnézek mert láttam én már ennél jobbat és még olcsóbb is volt. Nagyot nem kell tőle várni ha jólvan beállítva szépen egyenletesen húz. Bár azt írja blokkja bontatlan. Meg ha hordta szervízbe akkor valszeg minden jó. Bár 70-80 az szerintem kevés végre. Nekem ditechem gyárin is ment 90et...
Hangjára igazán nem tudok mit mondani. Ien karbis SR hangját is csak videón hallottam környékünkön egy sincs csak injektoros.
Hát nézelődtem, elég nagy a robogó választék, de ezen nagyon megakadt a szemem. Nagyon szép a formája. A Rossi-s matriczás is tetszik, bár nem tudom gyári lehet e. A digó motoroktól óckodom... kicsit, 2002-es R1-em volt 3 évig és hibátlanul tette a dolgát, a melős FJR1300-as is pöpec kivéve az ABS-t. Ez munkába járni kellene naponta....kb. 5-6 km-es távon. Ez nem vészes táv.....
Annyi érdekelne részletesebben esetleg, hogy mire érdemes odafigyelni egy ilyen robogónál? Nincs sajnos viszonyítási alapom. Tehát ha ráülök nem tudom mennyire kell húznia. Nem tudom milyennek kell lennie a hangjának.....
Így képről szerinted jónak tűnik a mosci? Árban jó?
Mert nekem injektoros van arról tudok mondani pár dolgot még arról az időről mikor 50es volt. Karbisat nem nagyon ismerem de arról is nagyrészt csak jókat hallok.
Én 10ezer km-el vettem és 25 ezernél kezdtem el tuningolni. 25 ezer alatt szétment olajpumpa, vízpumpa, akkor kopó alkatrészek cseréje és még 1szer volt felújítva kompresszor röviden ennyi én megvoltam vele elégedve 50esen is. 2,8 litert evett 100on. Igaz most 70esen 2,5öt eszik és jóval jobban megy . ha valamit részletesebben akarsz kérdezz.
Hát igen, gyári kipufogó volt rajta, amivel én mentem és tetszett is. De a másik kettőn is az volt. Lehet, hogy azok már gyárilag úgy voltak hangolva, nekem minden esetre nem tetszett. Maradok az OldSR-nél. Az árat még nem tudom, de 120 ezernél többet nem igen adnék érte. Aztán majd meglátjuk.
Valószínűleg igazad lehet a hajtással kapcsolatban.Amivel mentél,az valószínűleg gyári paraméterekkel rendelkezett,de ha már raknál rá mondjuk egy másik kipufogót,pld. egy Leo Vince TT-t,akkor már bele kell nyúlnod a hajtásba is.Ahhoz hogy a kipufogó érvényesülni tudjon,másik kuplung rúgó,görgő,stb. kell,és hangolgatni kell egy darabig,hogy jó legyen.Ilyenkor ez sajnos azzal jár,hogy eleve magasabb fordulatról fog elindulni a gép.De ha ez nincs meg,nem tud rendesen dolgozni a kipufogó....
Nekem nagyon tetszett az SR, amivel mentem, a múltkor már le is írtam. Lehet, hogy régi, de nagyon jó állapotban van, viszonylag kevés kilométer van benne (13 ezer párszáz), szép a hangja, alsó fordulaton indul, nyomatékos, meg is lepődtem. Ha mond egy jó árat, akkor megveszem. Nekem szaladgálni és dolgozni járni kell. És simán lenyomta volna az általam kipróbált rakétalámpásokat. Persze, lehet, hogy csak kellett volna egy szakavatott kéz és cserélni egy két hajtásbeli alkatrészt. Állítólag azok kifogástalanok voltak!?
Hát nagyon olcsón vettem "tanulómotornak" de full gyári volt és evett 5 litert ilyenkor még nem nagyon értetem robogókhoz inkább túladtam rajta és közelbe volt egy Di-tech eladó arról is csak annyit tudtam hogy injektoros de tetszett külseje is meg malagutihoz képest sokkal jobban ment fogyasztásról nem is beszélve.. azóta meg már megszerettem.. röviden ennyi
Hát célnak megfelel remélem nem fogja ez is megadni magát. Ennek még valamivel kisebb a kotyogása is mint az enyémnek volt. Vettem biztonság kedvéért új csapágyakat szimeringeket vízpumpa felújítót meg külső ventilátort mert azt is ledarálta. Meg a bendix is elbaszódott még fogalmam nincs hogy azzal mi lesz... addig rugdosom
Ditech is injektorost jelenti. Bár sztem amit én linkeltem még mindíg jobban megéri. 280ért 5000km-errel simán megéri...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_sr50_fa
ctory-3756066
Sz
erintem még ezis megéri az árát...
És egyébként.
Aprilia SR R Factory ez az injektoros
Aprilia SR R et a karbis
Egyébként ez nem factory, a factory az injektoros. Csak karbisat nézzél. Mondjuk én erre hamarabb rámennék. Egy két tízessel drágább, de gyári festés fele kilóméter
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_sr_50-3766342
Hangjára igazán nem tudok mit mondani. Ien karbis SR hangját is csak videón hallottam környékünkön egy sincs csak injektoros.
Annyi érdekelne részletesebben esetleg, hogy mire érdemes odafigyelni egy ilyen robogónál? Nincs sajnos viszonyítási alapom. Tehát ha ráülök nem tudom mennyire kell húznia. Nem tudom milyennek kell lennie a hangjának.....
Így képről szerinted jónak tűnik a mosci? Árban jó?
Én 10ezer km-el vettem és 25 ezernél kezdtem el tuningolni. 25 ezer alatt szétment olajpumpa, vízpumpa, akkor kopó alkatrészek cseréje és még 1szer volt felújítva kompresszor röviden ennyi én megvoltam vele elégedve 50esen is. 2,8 litert evett 100on. Igaz most 70esen 2,5öt eszik és jóval jobban megy . ha valamit részletesebben akarsz kérdezz.
link
Karbis. Utána olvastam a di-tech-ről nagyon rosszakat írnak.
Ezt nem ismeri valaki? Megtetszett és elgondolkodtam rajta, hogy megvenném:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_sr_fact
ory-3868554
Segítenétek abban, hogy mik a "típus" hibái esetleg? Alkatrészellátottság, árak? Nem vagyok képben a robogókkal egyáltalán...