Szűrő? Nem volt semmi baja a szűrönek, szép volt. Csak kivettem, megütögettem, aztán raktam is vissza. Valamint most már jó az olajfogyasztás is ahogy nézegettem. Érdekes. De lényeg hogy megoldódott.
ha beindul a motor annyi levegőt termel a kompresszor,akkor még fel kellene pörögnie.check lámpa nem villog?illetve mikor jár a motor akkor nem világít?
Hello mindenki! Múltkor írtam ezt a rövid kis szösszenetet a motorról (lásd előzmény). Nos hétvégén unalmamban szétkaptam a mocit, hűtővizet, akksit feltöltöttem, légszűrőt kitisztítottam, az összes csövet megmozgattam, és láss csodát: mindt újkorában? Ez lett volna a baja, amit épp véletlenül sikerült megoldani? Már 3. napja van azóta és repül mint a vadállat. Dombon fel 70, sima úton 80 felett. Könnyedén, gyönyörű hangon megyeget szépen. Fogalmam nincs mit csináltam vele, de nagyon jó lett. Valszeg dugulás vagy miegymás lehetett.
Hát nagyon örülök neki. A több mint 10 szervíz-alkalom nem tudta megcsinálni, erre én...
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy van valakinek ditech-hez eladó kompresszora? A motor beindul, de elég fura hangja van és nem pörög fel gázra (csak kicsit). Injektorfej lett benne cserélve, de semmi. szerintem kompresszor.
Szerintetek?
A nagy "kimegyünk olaszba és hozunk egy halom hulladékot" játék keretén belül van az országban minden.
Ezekhez a kis cuccokhoz nem kell semmi csak egy kapcsolat valami bontóban kinn és egy ducato amibe be lehet lapátolni a maradék sittet.
Amiből lehet épkézláb gépet fabrikálni az megy el egyben.Ami nem az megy alkatrészbe.
Nameg némi ejuró.
Próbáld meg megolajozni a spirált, de úgy hogy mindenhová jusson. Ha szerencséd van, akkor ez megoldja. Nekem pl. fent az óránál rohadt be maga az km óra. Az előző tulaj már az 5. bowdent cserélte, és nem jött rá. :)
Nem rossz szekér a yamaha sem. Ha nekem kellene robogó erre mennék rá. http://www.robo-go.hu/gallery/...
Ízlés kérdése. Ezt is nézem már vagy 1 éve, a kutyának sem kell. Ugyanolyan blokk van benne mint az általad kinézett aeroxban.
Huh.Hol is szomorítsalak el.
Ez akkor volt yamaha mikor még a Freddy Mercury a nőket kergette.
Olaszban csinálják.A blokkja egy Motori Minarelli nevű cég gyártja.Valaha a japán jogok voltak az alapjai de azóta elég sok víz folyt le a Tberisen.Így szinte csak a méreteit nem változtatták meg a digók.
Még ezt nézegettem......de ez már nem topic téma. Az Sr szebb, ez meg yamaha.......ami a szívemhez közelebb áll mivel még nem csalódtam a márkában a sok 1000 km alatt.
Nem keveredtél.Van karbis és ditech.De a nagy gépekhez hasonlóan a luxusverzióra rábiggyesztették a factory jelzőt.Ez a nagyoknál öhlinset és carbont jelent csőstül robcsinál meg inyektort.Bár a sok tajtparaszt facrorynak hívja az új kasznis sr-eket a hirdetésekben mert az menőbbnek hangzik.
Sima karbis robesz a nagy piaggiótól a karbis.Ugyanezt kapod gépészetileg a runnerben,nrg-ben,sr-ben csak a csomagolás más.
Ha beindul pöccre megy a szivató húz rendesen nem füstöl egyenesen megy fékez meg lehet venni.Karbisat.
5-6 Km re melóba vidékre tökéletes választás.Mindegyik.Méretezés kérdése.Mármint hogy melyik kényelmes.
A többi kritérium általános motorvásárlási feltétel.Nézd az eladót.
Ditekk sem olyan rossz csak nagyon mellé lehet nyúlni a kiválasztott példánnyal.
Mint már említettem az eladó példányok általában bajosak.Mivel amelyik jó azt nem adják el mert megy.Érdekes hogy sokáig.Karbisat 20-30e nél már fel kell újítani.Működő ditekk meg van hogy elmegy 50-e-ret.
A működő.
Hali!Egy kis segítség kellene!SÜRGŐS ÉS FONTOS LENNE!
Egy aprilia sr 50-70 váz befogad egy sr 125ös alkatrészt!
Lényegében mindent átraknánk:)
Vki tudja h belemegy e?
Előre is köszi a válaszokat!:D
Tedd a gőzkalapács alá.
(vicc)
Egy kehes kompim még vóna.Morinis.
Hát nagyon örülök neki. A több mint 10 szervíz-alkalom nem tudta megcsinálni, erre én...
Azt szeretném kérdezni, hogy van valakinek ditech-hez eladó kompresszora? A motor beindul, de elég fura hangja van és nem pörög fel gázra (csak kicsit). Injektorfej lett benne cserélve, de semmi. szerintem kompresszor.
Szerintetek?
Ezekhez a kis cuccokhoz nem kell semmi csak egy kapcsolat valami bontóban kinn és egy ducato amibe be lehet lapátolni a maradék sittet.
Amiből lehet épkézláb gépet fabrikálni az megy el egyben.Ami nem az megy alkatrészbe.
Nameg némi ejuró.
Nézzétek meg a gépem: Aprilia sr 50
Aprilia SR 2003 km óra mutatója kb. 60-ig ugrál. Tud valaki segíteni, hogy bowden kell cserélnem vagy valami mást?
http://www.robo-go.hu/gallery/...
Ízlés kérdése. Ezt is nézem már vagy 1 éve, a kutyának sem kell. Ugyanolyan blokk van benne mint az általad kinézett aeroxban.
Ez akkor volt yamaha mikor még a Freddy Mercury a nőket kergette.
Olaszban csinálják.A blokkja egy Motori Minarelli nevű cég gyártja.Valaha a japán jogok voltak az alapjai de azóta elég sok víz folyt le a Tberisen.Így szinte csak a méreteit nem változtatták meg a digók.
805
Még ezt nézegettem......de ez már nem topic téma. Az Sr szebb, ez meg yamaha.......ami a szívemhez közelebb áll mivel még nem csalódtam a márkában a sok 1000 km alatt.
Alaptörvény.Általános motorvásárlási nézgelődés.Plussz.Legyen berúgója.
És ne valami sumák digóbólbehozós sunyiképű nepper legyen az eladó.
Sima karbis robesz a nagy piaggiótól a karbis.Ugyanezt kapod gépészetileg a runnerben,nrg-ben,sr-ben csak a csomagolás más.
Ha beindul pöccre megy a szivató húz rendesen nem füstöl egyenesen megy fékez meg lehet venni.Karbisat.
5-6 Km re melóba vidékre tökéletes választás.Mindegyik.Méretezés kérdése.Mármint hogy melyik kényelmes.
A többi kritérium általános motorvásárlási feltétel.Nézd az eladót.
Ditekk sem olyan rossz csak nagyon mellé lehet nyúlni a kiválasztott példánnyal.
Mint már említettem az eladó példányok általában bajosak.Mivel amelyik jó azt nem adják el mert megy.Érdekes hogy sokáig.Karbisat 20-30e nél már fel kell újítani.Működő ditekk meg van hogy elmegy 50-e-ret.
A működő.
Egy aprilia sr 50-70 váz befogad egy sr 125ös alkatrészt!
Lényegében mindent átraknánk:)
Vki tudja h belemegy e?
Előre is köszi a válaszokat!:D