A 230 km egy kicsit sok egy 50-es motorért. Annak már költsége is van. Csak olyan sok hulladék sr-t látok, piaggio nrg-ből meg van olcsóbb és jobb. Én azt vennék vagy f15-töt.
Békéscsaba nekem messze van, több, mint 230 km. Annyit nem ér meg, hogy elmenjek és motor nélkül jöjjek haza! Egyébként nem fogok törött xar sr-t venni.
Más kérdés, hogy aki egy picit is gyorsan akar hajtani az figyel arra, hogy milyen gumit rak fel a motorjára. Elsősorban is gyári ajánlást (méretet tekintve) figyelembe veszi, aztán pedig figyel arra, hogy, milyen márkája is legyen, és persze minél fiatalabb annál jobb.
You win. Én a te helyedben hagynám a faszomba a régi szarokat. Úgy megvenném ezt, hogy füstölne. http://www.robo-go.hu/gallery/...
1 éve nézem kb. Nem tudom miért nem kel el. A hulladék szanaszéjjel tört sr-t persze megveszik.
jaja nagyon még karc sincs rajta a jobb oldalát kivéve. Egyszer elnéztem a kiskaput ami szűk és épphogy kifér és meghúztam kicsit. De mivel matt fekete így könnyű volt javítani.
Sziasztok!
Vásároltam egy lelakott DiTechet, törött volt az eleje, másfél éve állt. Sikerült beindítani, ment is mint a golyó, 85-öt mentem vele, többnek hely sem volt, de ha hagyom állni 2 napot, utána könyöröghetek neki, b*szik elindulni, csak teleszívja magát. Utána kínlódás, gyertya ki, kompresszorral fujatom ki a hengert miközben az önindító hajt, AC pumpa lehúz, akksitöltő rá, és úgy nagynehezen hajlandó elindulni. Most még nem olyan nagy probléma, hogy egy idom sincs rajt, de azért ha elkészülnek az idomok, ezek elég nehezen kivitelezhtő dolgok lesznek. Lehet, hogy kompresszióhiba? Vagy gyenge lenne hozzá az akksi?
www.robogotuning.hu
Link
Egyébként tényleg nem látok gyári gumi méretet.
No de én nem értek hozzá.
1 éve nézem kb. Nem tudom miért nem kel el. A hulladék szanaszéjjel tört sr-t persze megveszik.
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Nagy mágusok ezek kérem....
Vásároltam egy lelakott DiTechet, törött volt az eleje, másfél éve állt. Sikerült beindítani, ment is mint a golyó, 85-öt mentem vele, többnek hely sem volt, de ha hagyom állni 2 napot, utána könyöröghetek neki, b*szik elindulni, csak teleszívja magát. Utána kínlódás, gyertya ki, kompresszorral fujatom ki a hengert miközben az önindító hajt, AC pumpa lehúz, akksitöltő rá, és úgy nagynehezen hajlandó elindulni. Most még nem olyan nagy probléma, hogy egy idom sincs rajt, de azért ha elkészülnek az idomok, ezek elég nehezen kivitelezhtő dolgok lesznek. Lehet, hogy kompresszióhiba? Vagy gyenge lenne hozzá az akksi?
Gondoltam megnézitek ezt a hengerfejet belülről...Kb. 6000km. után,így néz ki,szerintem elég jól be lett hangolva annak idején.(Karbis... )