Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Jól láttad,'97-től van a "rakétalámpás".
Létezik elektromos vízpumpa,de gyárilag nem ezzel szerelik őket.Az elektromos pumpát akkor használják,ha még a vízpumpa hajtásától is mentesíteni akarják a motort,hogy ezzel is növeljék a leadott teljesítményt.Tehát általában full tuningos gépeknél alkalmazzák ezt a megoldást.Ilyenkor általában nincs sem önindító,sem olajpumpa.A keveréket eleve a tankba rakják.
Ebben nem vagyok biztos,de azt hiszem az első szériás SR-t '98-ig gyártották,párhuzamosan a kettes szériával.Ha ezt nem jól tudom,majd valamelyik guru kijavít.
Most hogy nézegettem az évjáratokat, utána ránéztem a Bikepics.com-ra is, azt vettem észre, hogy a rakétalámpás motor 1997-től van? Jól láttam? Segítsetek ezügyben. Itt a link is:
http://www.bikepics.com/aprili...
Meg azt is kifigyeltem, hogy a vizesekben elektromos a vízpumpa?!
Akkor amit én kinéztem, 1-es szériás, vizes Aprilia sr évjárata 1994-96 közé tehető?
Az Aprilia Leonardo-s oldalon találtam egy jó kis belinkelt weboldalt! Itt mindenki megtalálhatja a saját robogóját, és a hozzá tartozó alkatrészeket!
http://www.motostrada.co.uk/pa...
8000Ft-ért van a vaterán
Sziasztok nem tud valaki 2001 ditech-hez egy elfogatható áru benzinpumpát ?
Na közben töltöttem fel képet is a mociról legyen fent az is
Az enyém ugyanezt csinálta szíjcsere után. Persze a gyári szíj megoldotta a problémát. A fogak magassága nem egyezett meg a két szíjnak.
Sziasztok!
Baj van az SR em gyorsulasaval,15-20 km/h ig alig gyorsul es aztan mintha kapna egy kis loketet hatulrol mert utana nagyon jol gyorsul egeszen 85 ig.
Mi lehet a baja, en a kuplungra gyanakszok de meg elotte megkerdelek titeket is.
Valaszaitokat varom.
Udv.
Mennyi idő alatt kell, hogy elérje a maximum, vagy elfogadható nyomást?
Sajnos a 3 bar-os nyomásmérő nem sokat ér, mert nem ad pontos értéket. Lehet akár 3,3 bar is, ami sajnos édeskevés. 4 bar alatt csak szarakodik, sőt nem is mindig indul.
Sor került rá. Csak 3 bar-os nyomásmérőm volt. Indítás után kb. 25-30mp. után akasztotta ki. Érdekes volt, mert amikor a kompresszor csöve nem volt rajta az injektoron és mérés miatt önindítóztam, mintha be akart volna indulni. Miután visszaraktam a csövet, minden maradt a régiben, vagyis sz@r.
Úgy biza. Ugye milyen ügyes szervízpontokkal vagyok körülvéve?
helló. én tudom csak nincs itthon a motor és már rég csináltam... de a menübe valami diagnoses ponthoz kell beírni hogy 45256-ot. De van akinek úgyis megcsinálta h indítás előtt hoszan nyomod mode gombot egészen addig még betölt és elvileg kiveszi bár nekem nem jött össze ezzel...
Szasztok!
Nem tudja valaki véletlenül, hogy karbis 2007 es SR szervizjelzést hogyan tudok törölni?

Előre is köszi!
Á, ez kész. Hogy fogom ezt elhitetni a szervízzel, szóba se állnak velem. Na majd megoldom. Köszönöm az infókat, most már egyértelmű a gond megoldása.
Az olajpumpát ki lehet kötni Old Sr-eknél, ott ha jól tudom, akkor egy szíj hajtja a pumpát, ugye? Inkább én keverem be, minthogy egyszer megadja magát és kész legyen a blokk tőle!
runner 180 fxr 2t / 50:DDD
Jah, valószínű úgy szétkopott az olajhiány miatt, hogy a kompresszió inkább a 0-hoz közelít. A főtengely meg jóhogy szorul, ha már félig elkenődött a csapágy.
Nekem már ott gyanús volt az eset hogy 2200-at megy egy liter olajjal.
Ditechnél még megértem de a karbis tuti 1 liter/1000 Km szokik lenni.Ha kevesebb az nagy gáz.
A legjobb a történetben, hogy már az összes közeli szervízzel úgy összevesztem hogy csak na. Itt a megoldás egy jó szervíz. Tudtok esetleg ajánlani valamit, mert ha ide viszem csak időmet pazarlom. És természetesen köszönöm a segítséget amiket írtatok. Ha profi lennák motorban, szívesen megcsináltam volna akár saját költségre is.
Aha, köszi. Mivel garis nem igazán akarok belenyúlni, de sajnos azt kell, hogy tegyem szégyenszemre. Ami a legjobban zavar, hogy emelkedőn, dombon vacakol a felmenetellel. Itt viselkedik úgy, hogy akárhogy is húzom, sehogy nem gyorsul. 40-45 a max. 70-nel szokott felmenni "újkorában". Ez bosszant igazán.
mivel olajpumpa hiba volt,(írtad ,hogy szivárgott,meg kevés olaj fogyott),szerintem vidd vissza,ahol csináltattad és határozottan állj ki a garanciális jogaid mellett.ha egyszer szorul a főtengely azt nem igazán lehet lazítgatni,ilyet még nem is hallottam ,egyértelműen csapágycsere,rosszabb esetben más is...mondjad ,hogy szedjék szét izibe és csinálják meg normálisan.Ha nem lehet velül értelmesen beszélni,akkor fogyasztóvédelem stb...
Hidegen megy, melegen nem. Ha automata szívatós akkor én megnézném azt hogy melegen elzár-e, ha kézi szívatós akkor meg azt hogy visszamegy-e a bowden a helyére. Esetleg a gyertya színe is árulkodó lehet, ha ez a gond. Mérni lehetne pl a hengerben a kompressziót is.
Meglazították?! A főtengelyt?! Na ez asszem komoly művelet lehetett.