Szia!
Ha nem túl sürgős,mi most rakunk össze egy körlámpásat,grafit-citromsárga színű lesz,normálisan,körültekintően összerakva,igény szerint műszaki garanciával!
Az előző kérdésedre (Karbis kontra DiTech) csak annyit,hogy elég ha itt visszaolvasol pár oldalt a fórumon...Nem sok olyan kérdést fogsz látni,hogy "Úristen,a karbis SR-em nem indul,már mindent próbáltam,de semmi?"...Viszont a Di-Tech-ek fel tudják adni a leckét még gyakorlott szerelőknek is.Az esetleges injektorhoz tartozó alkatrészek áráról nem is beszélve!Egy szó,mint száz:Az egy literrel több fogyasztás miatt tutira nem vennék Di-Tech-et....
50-es motornál ne várj, hogy történik valami mikor löksz egy csutka gázt. Örülj, hogy megy. A 180-as runner rizikós rendszám nélkül, az már megy, de fogyaszt is. Valamiért valamit.
Részletek nincsenes.Ha jó akkor jó.Ha nem akkor nem.Nagyon körültekintően megvéve ki lehet fogni jót.De 120-180e ért csak kehesek vannak.Megbízható állapotúakat általában nem adják el.Mennek sokáig.Volt olyan amelyik 50-60e-ret is elfutotta.
Ott van Tomié.Én csodálkozom azon hogy még beindul neki annyit kapott.De van 2-3e Km es példány ami kehes mint az állatorvosi ló.
Nem a fogyasztás a lényeg, hanem a megbízhatóság! Itt Dújv-ban a robogókereskedő azért nem hoz injektorosat, mert nem akar senkinek sem rosszat! Ez elárul mindent. De a részleteket majd a szakértők leírják.
Igen szeretnék egy szaladgálós motort, ezér lett volna jó egy robogó. De legalább történjen valami, ha húzom a gázt! Ezért kéne nagyobb blokkal szerelt paripa. Mondjuk egy 180-as Gilera Runner. Az enduroval az baj, hogy annak van hangja. Biztos lelőnének reggelente, amikor mennék dolgozni! . Még azért nézelődök, hátha összejön valami és akkor az SM szett ára is ideugrana. Az SM szett ellen, a fentieken túl az szól, hogy itt nincs semmi, ahol lehetne mondjuk pályázni, vagy hegyi utak. A városban meg nem fogok veretni ész nélkül. Úgyhogy még nézelődök, ha láttok valami jó kis mocit, azért szóljatok!
Helló!
Szeretnék egy SR 50 Ditech-et venni. Hallottam, hogy jobb a karbis, de csak félinfókat mondtak. Van valami hátránya? Egy karbis mennyivel fogyaszt többet? Remélem tudtok segíteni! Köszi!
Hello. Van egy 2007es Aprilia SR 50 Factory injektoros robogóm.
Teljesen jól működött, egyik reggel beindítottam, és 2-3mp után leállt. Azóta nem indul. Valakinek van tippje? Rendesen betölt minden normálisan, indítózik is de nem röffen be. Lehet hogy az immobiliser nem engedi? Mert hallottam olyat hogy ha alacsony a feszültség akkor letilt.
Ja persze ezt fuckingosul elfelejtettem leírni, hogyha van egy erős szekered és szeretnél egy bevásárló/szaladgálós motort akkor meg is vagyunk. (no műszaki, no átírás)
Költségoldal:
Nics műszak,súlyadó nevetséges,bizti szintén,fogyasztás nulla a nagyhoz képest,parkolni könnyebb,ki nem szarja le rendszám nélkül mennyivel mész.A 70-es azért bőven 80-90 ami már fáj városban lefényképezve.Ennél mit fényképenek.STB.
A legzsírabb az lenne nekem legalábbis, ha lenne egy maxirobogóm vásárolni, furikázni, motorozgatni (ez megvan), és lenne egy túraendúróm aszfaltot szaggatni, gyengébb utakon menni. (ez nincs )
Vehetsz rá sm szettet, de a robogónak azért vannak előnyei: nem muszáj felöltöznöd, mehet papucsban (ezért ne rójatok meg, én városban megyek és melegem van az én kockázatom) pakolhatsz bele, nem csap össze és nagyon könnyű. Elmehetsz vele bevásárolni is. Most persze szíven üt, hogy a 19-es kerék után a 13-as felni minden kis lyukat megfog, na de hát minden nem lehet tökéletes. Egyébként meg lehet szokni. Az is igaz, hogy az 50-es gyenge pláne akkor ha nagyobbról ülsz át, de azért elmegy. Mérlegelni kell kinek mi kell. Én maradtam a robogónál, mert mindig sokat megyek városba és nem akarok kordúrába nagy sisakkal csizmában menni 40-50-nel. (persze van motoros ruhám), szerettem volna erősebbet amivel ha kijutok az országútra nem okoz gondot egy előzés. És persze tudjak pakolni ha nyáron megyek sörért és jégkrémért.
Szisztok!
Van egy második generációs, karbis Sr-em, de nem tudom milyen blokkos. Valaki tudna nekem ebben segíteni?
Másik kérdésem pedig, hogy milyen gyertya való bele?
Előre is köszi a segítséget!
Hát urak! Ma ültem egy-két SR50-en, és nem leszólni akarom a mocikat, de nekem ez már nem pálya így útban a 39 felé. Az első kettő bűn xar volt, a 3. elég jól ment a többihez képest, de ezzel megfogni egy kátyút, hát az tiszta életveszély. Egy ilyen motornak legalább egy 125-ös motor dukál, ami lehet 4T is. Egy 180-as 2T-vel már igen jól mehetne. Maradok a Husabergemnél, lehet, hogy veszek bele 110-ért supermoto szettet inkább. Ja, meg kicsi nekem ez a robogó téma (193 cm vagyok) is.
Legyetek jók, jó volt itt nálatok, néha még benézek, hogy mennyire forr a fórum!
Sziasztok!
Van egy vízhőfok jeladóm, karbis SR-hez. Egy napot volt használva, mert az óra volt a hibás. 5000,-ft.
Valamint egy SR Ditech gyujtótrafóm, használt, de jó! 3000,-ft.
Szia!
Nem feltétlenül az injektoroddal lesz a baj. A benzin injektorba van az üzemanyag nyomásszabályzó. Ha át van szakadva a membrán akkor sokat kap. Nekem is ez volt és tönkretette a gyertyát.
Ezt úgy tudod leellenőrizni, hogy leszeded a levegő csövet de az üzemanyag csöveket rajtahagyod az injektoron. Aztán jó párszor (legalább 3-4szer) működteted az AC-t (gyújtás fel majd le).
Ha a levegőcső csatlakozásnál megjelenik a benzin, akkor a nyomásszabályzó membránja át van szakadva. Persze az a gáz, hogy külön nyomásszabályzót nem lehet kapni. Vagyis lehet autóhoz, csak nem tudom, hogy a méret ugyanaz e (kinézetre, nyomásra ugyanolyan).
Ha nem túl sürgős,mi most rakunk össze egy körlámpásat,grafit-citromsárga színű lesz,normálisan,körültekintően összerakva,igény szerint műszaki garanciával!
Az előző kérdésedre (Karbis kontra DiTech) csak annyit,hogy elég ha itt visszaolvasol pár oldalt a fórumon...Nem sok olyan kérdést fogsz látni,hogy "Úristen,a karbis SR-em nem indul,már mindent próbáltam,de semmi?"...Viszont a Di-Tech-ek fel tudják adni a leckét még gyakorlott szerelőknek is.Az esetleges injektorhoz tartozó alkatrészek áráról nem is beszélve!Egy szó,mint száz:Az egy literrel több fogyasztás miatt tutira nem vennék Di-Tech-et....