Hat a benzintartalybol kijon 2 cso az egyiken a benzin a masikon peddig szivja a levegot es ezt leszedtem es mikor inditottam nagyon gyengen szivta a levegot.
Sziasztok.
van egy sr 50 lc-m 2000 kiadasu es baj van az inditasaval,mert egyszer megy, egyszer nem megy es mar nagyun kiakaszt.
Szoval az elektronikaval nem hiszem hogy baj lenne mert a szikrat rendesen adja,a karburator nincs eldugulva megsem kap benzint mert a gyertyat nem kopi be,de ha kiszedem a gyertyat es egy par mililiter benzint fecskendezek a motorma akkor a 3-4 rugasra beindul es utana megy rendesen a gyujtas asztan este ha leteszem reggel mar megint nem indul be.
Nagyon megkoszonnem ha valaki segitene nekem .
valaszaitokat varom.
Azt nem tudom, de van egy-két festőműhely a közelben. Az egyik ott van egyből tőlük kb. 500 m-re a MOL kút mellett. De van egy ismerősöm, aki Suzukinál dolgozik és ha minden igaz, akkor airbrush-t is használ. Abból meg ki lehet hozni jó dolgokat. Szóval ez nem lehet gond. Elvileg azt mondják autónál, hogy egy elemet 25 ezerért festenek, egy robogón sincs nagyobb felület, szerintem annyiból az is kijön. De kell ajánlatot kérni.
Én úgy tudom, hogy egyébként nem dolgozik drágán. De ha elmegyek hozzá csütörtökön, akkor irányadóként megkérdezem, hogy kb. mennyiért csinálnak egy fullos felújítást (munkadíj).
A blokkot is szétborítja neked, ha kell. Egyébként gépészeti művezető a vasgyárban, ott is gépekkel foglalkozik. Én is ott dolgozom, csak másik üzemben. Neked injektoros a motorod, ugye?
Rácalmáson lakik a hobbysta szerelő is, akkor ez megoldódott, ha persze bízol benne. Rácalmás nem táv, ha jó neked is, és nem esik az eső, akkor egyszer kiugranék hozzád egy kis eszme cserére.
Igazából a hőgomba cserétől nem tartok. Még a fék esetleges javítása, betétcsere is menne. Inkább attól tartok, ha majd valamiért nem indul, akkor hogyan tovább. A Mohai árait nem ismerem, de mivel nem nagyon van konkurenciája, ezért szerintem nem olcsó.
Nekem van egy ismerősöm, aki foglalkozik hobby szinten robogójavítással. Neki is volt egy pár robogója, görgő, miegymás cserét simán megcsinál. Nem lehet egy bonyolult motorja. Én anno a Husqvarna TE610-et is szétborítottam. A Mohai mennyiért dolgozik? A vízhőfok gombát a vezetékét ki lehet mérni, hogy jó-e.
Egyenlőre a vízhőfok jelzőt szeretném megjavítani, az általad leírtakat leellenőrizni+ fékeket megnézni. Majd ha télen nem használom, akkor lehet, hogy festés. Egyenlőre ez az elképzelésem. Majd meglátjuk, hogy üzemel a későbbiekben. Nem vagyok az az üveghangon motorozós típus. Remélem nem fogok csalódni benne. A probléma szerintem az lesz, ha valami gond lesz a motorral, akkor Dunaújváros közeli szakértőt találni, aki nem horror áron dolgozik.
Zoli,nem emlékszel véletlenül,hogy a nyomásszabályzó injektorba lévő részénél felül 1 vagy 2 nagy gumigyűrű van?A robbantott rajzon nincs rajta az a része.Nekem egy rémlik,de mikor cseréltem legutóbb,olyan mintha kettő lett volna benne
Ez okozhatja a problemat?
Mérj a hengerbe kompressziót...
.ha kivan kopva akkor fúratás.... de csak tippelek
van egy sr 50 lc-m 2000 kiadasu es baj van az inditasaval,mert egyszer megy, egyszer nem megy es mar nagyun kiakaszt.
Szoval az elektronikaval nem hiszem hogy baj lenne mert a szikrat rendesen adja,a karburator nincs eldugulva megsem kap benzint mert a gyertyat nem kopi be,de ha kiszedem a gyertyat es egy par mililiter benzint fecskendezek a motorma akkor a 3-4 rugasra beindul es utana megy rendesen a gyujtas asztan este ha leteszem reggel mar megint nem indul be.
Nagyon megkoszonnem ha valaki segitene nekem .
valaszaitokat varom.
Üdv.
Egyenlőre a motorhoz nem nyúlnék, amíg nem "köhög".
Üdv.
Üdv.
Üdv.
Üdv.
Üdv.